Společnost Moët Hennessy je importérem 13 značek prémiového alkoholu do České republiky. Díky ní máme možnost v České republice zakoupit ty nejkvalitnější šampaňské, koňaky, vodky, bourbony, whisky nebo tichá vína.
Grafický vizuál a výrobu dárkového boxu dle zadání klienta? Tato práce nás moc baví. Pro Vánoční prodej dárkových balení šampaňského Veuve Clicquot (značka je specifická svou oranžovou etiketou) jsme navrhli vizuál a grafické zpracování dárkového boxu, který obsahoval lahev tohoto prémiového šampaňského a 2 skleničky. Mimo grafické zpracování jsme zajišťovali veškerou produkci dárkového boxu, který obsahoval exkluzivní prvky jako textilní ucho barvené dle PANTONE značky nebo parciální lak po ploše 60% dárkového boxu.
Každoroční podpora Vánoční podpora prodeje pro kvalitní alkohol je potřeba. K Vánoční atmosféře dobrá sklenka dobrého alkoholu prostě patří. Jeden z nejznámějších koňaků planety měl velmi atypický prodejní stánek, jenž zaujímal svou pozici v obchodním řetězci Makro. Stánek, jenž pojmul desítky až stovky lahví koňaků, zaujal téměř každého kolemjdoucího. Ve stánku byly podsvícené poličky, kreativní grafika na stěnách i podlaze, televize s reklamním spotem a především dominanta stánku, maxi 3D lahev koňaku postavená z Vánočních ozdob.
Dárek k nákupu šampaňského? Kdo si v loňském roce ve vybraných obchodech zakoupil ve Vánočním období lahev šampaňského Veuve Clicquot, měl možnost získat k lahvi Vánoční ozdobu. Tento užitečný dárek jsme dodali na míru klienta. Dárková pevná krabička, kterou jsme navrhli a vyrobili obsahovala skleněnou Vánoční ozdoba, která byla z foukaného skla, ozdoba byla lakována do PANTONE barev značky, ozdoba na sobě měla slogan značky „Let life surprise you“ (přeloženo: Nechť Tě život překvapí), tento slogan byl aplikován na ozdoby ručně a tvořil 3D efekt.
Pro světoznámou vodku z Polska Belvedere, jenž do společnosti Moët Hennessy spadá jsme vyráběli prodejní barkety, které v obchodních řetězcích napomáhají produkt nikterak nepřehlédnout. Tyto barkety podporují prodej produktu ve vysoké míře, stojí tedy za to produkt takovýmto POS materiálem podpořit.
Adam Burkoň
reklamní poradce