Možná si automobilka se čtyřmi propojenými kruhy ve znaku dala trochu na čas, ale výsledek stojí za to. Řeč je o Audi Q8, designově originálním, lehce extravagantním, a především výjimečně atraktivním autě, které by mohlo sebevědomí doslova rozdávat na potkání. Tohle auto nic a nikoho nekopíruje, od začátku šlo vlastní cestou a výsledkem je vůz, který poutá pozornost vždy a všude. Nadchne každého, kdo je velkým fanouškem moderního designu a špičkové kvality. Každého, kdo si chce užít jízdu se vším možným komfortem – na dálnici při cestování na velké vzdálenosti, stejně jako při cestách po městě nebo do zaměstnání. Audi vstoupilo do kategorie SUV-coupé neobyčejně razantním způsobem.

Nejvyšší model SUV řady Q v ještě elegantnější podobě.
Audi SQ8 představuje kombinaci dynamického luxusního kupé, emocemi nabitého sportovního vozu a prostorného SUV. Pyšní se také řízením všech kol, stabilizací bočních náklonů či odemykáním přes chytrý telefon. Zrychlit z nuly na sto dokáže tenhle „drobeček“ za 4,1 sekundy. Dosáhne maximálního výkonu 507 koní. Futuristický design, komfort pro všechny cestující, silný motor a permanentní pohon všech kol quattro vytvořily SUV, kupé a sportovní auto v jednom.

Jízdní komfort v Audi Q8 je jedním slovem dokonalý. Ale s jedním slovem si u „kvéosmičky“ nevystačíte. Jízda v ní je skvělá. Vede si fantasticky při ostré jízdě, na dálnicích, zvládá bezchybně i rozbité okresky. Podvozek dokonale neutralizuje nerovnosti a precizně přitlačuje všechna čtyři kola k povrchu vozovky. Kabina je skvěle odhlučněná a uvnitř se cítíte jako v té nejluxusnější limuzíně. Motor s výkonem 286 koní není sice žádným trhačem asfaltu, ale zatlačit vás do sedadel dokáže snadno.

Stačí nastoupit a ocitnete se v jiném světě. Ve světě Audi. Interiér je kombinací precizního zpracování, nejkvalitnějších materiálů, elegantního a moderního designu a jedinečné přehlídky špičkových asistenčních technologií. Kokpitu dominuje dvojice středových displejů. Některé vstupy lze úspěšně zadávat hlasem nebo psaním prstem po jednom z obou displejů. Přesto, a to je dobře, zůstaly některé ovladače i „hardwarové“, třeba hlasitost audia. Místa a pohodlí je tady dost vpředu i vzadu. Stačí se usadit a vyrazit.
| Objem motoru: | 2967 - 2995 cm³ |
| Výkon motoru: | 170 - 250 kW |
| Převodovka: | automat |
| Palivo: | benzín / nafta |
| Celková hmotnost: | 2820 - 2890 kg |
| Zavazadlový prostor základní/sklopená zadní sedadla: | 605 l |
| Objem palivové nádrže: | 75 - 85 l |
| Max. rychlost: | 233 - 250 km/h |

| Objem motoru: | 3996 cm³ |
| Výkon motoru: | 373 kW |
| Převodovka: | automat |
| Palivo: | benzín |
| Celková hmotnost: | 3100 kg |
| Zavazadlový prostor základní/sklopená zadní sedadla: | 605 l |
| Objem palivové nádrže: | 85 l |
| Max. rychlost: | 233 - 250 km/h |

výbava

výbava

standardní výbava









Pro stažení aktuálních ceníků budete přesměrování na web audi.cz