Nový model RS 125 se pyšní ergonomií supersportovního motocyklu, hliníkovým rámem, precizně vyladěným motorem a nejlepšími novými technologiemi. To vše je zabalené do dynamického agresivního vzhledu, jež ztělesňuje vášeň značky Aprilia pro vynikající výkon, doplněného o detaily a vylepšení, které z něj činí skvělou volbu pro nové jezdce i zkušené šampiony.
Na základě několika desítek let zkušeností a úspěchů na závodních tratích navrhl tým Aprilia Racing hliníkový rám, který je světovou novinkou. Lehká a přitom robustní konstrukce RS 125, vyrobená z tlakově litých nosníků s kříženými výztužnými žebry, zajišťuje vynikající ovladatelnost a stabilitu na silnici i na závodní dráze. Obrácená vidlice a jednoduchý tlumič upevněný na asymetrické kyvné vidlici dotvářejí finální podobu podvozku, který je zkrátka ohromující.
Technologickým srdcem modelu Aprilia RS 125 je kapalinou chlazený jednoválec se čtyřventilovým rozvodem a zcela přepracovanou termodynamikou. Poskytuje robustnější křivku točivého momentu, přičemž maximálního výkonu je dosahováno v nižších otáčkách, což znamená nižší spotřebu paliva. Nový motor splňuje normu Euro 5, což zaručuje vynikající výkon, který není na úkor životního prostředí.
Aprilia RS 125 slibuje skutečně sportovní jízdní pozici. Stupačky jsou navrženy tak, aby nedocházelo k únavě nohou, řídítka jsou umístěna tak, aby měl jezdec motocykl plně pod kontrolou, a clip-ony jsou pro větší pohodlí zvýšeny o 18 mm. Aprilia RS 125 má také nový digitální přístrojový displej plný údajů, jako je ukazatel stavu paliva, okamžitá a průměrná spotřeba paliva, zbývající počet ujetých kilometrů a mnoho dalších.
Nový vzhled motocyklu Aprilia RS 125 je inspirován nejnovějšími modely RS 660 a Tuono 660. Jejich moderní, agresivní a velmi originální vzhled podtrhuje trojitý světlomet a úžasný hliníkový rám, které odkazují na svět závodů. Jeho design ztělesňuje hluboce zakořeněnou sportovní duši a vášeň značky Aprilia, která je patrná z jeho tvarů a technologických prvků, a překypuje oním legendárním pocitem naprostého adrenalinu, který nikdy neomrzí.
Typ motoru | Jednoválcový 4-taktní, kapalinou chlazený, 4-ventilový, elektronické vstřikování, Euro 5 |
Zdvihový objem | 124,2 ccm |
Maximální výkon | 11 kW při 10.000 ot/min |
Převodovka | 6 rychlostní |
Rám | Dvojitý páteřový |
Systém předního odpružení | Převrácená vidlice se vzpěrami Ø 40 mm, zdvih 110 mm |
Systém zadního odpružení | Asymetrická kyvná vidlice s centrálním tlumičem, zdvih 120 mm |
Přední brzda | Ø 300 mm kotouč z nerezové oceli, 4pístkový radiální třmen |
Zadní brzda | Ø 220 mm kotouč z nerezové oceli, jednopístový třmen |
Výška sedla | 820 mm |
Rozvor kol | 1 350 mm |
Kapacita palivové nádrže | 14,5 l |
Pohotovostní hmotnost | 144 kg (včetně plné nádrže) |