Díky svému jedinečnému designu inspirovanému závodním designem Aprilie RS-GP25, na které jezdí Jorge Martín a Marco Bezzecchi, je Aprilia RS 125 GP Replica jako stvořená pro ty nejambicióznější jezdce. Kromě skvělého vzhledu s krytem sedadla spolujezdce nabízí také rychlé řazení Quickshifter, zajišťující přesné a bleskurychlé řazení převodových stupňů.
RS 125 GP Replica se může pochlubit agresivním vzhledem, který okamžitě prozrazuje její závodní duši. Grafika inspirovaná modelem RS-GP25 společně s, pro Aprilii typickými trojitými full LED předními světly sportovních motorek, upoutá pozornost na první pohled a vyzařuje čistý adrenalin. Matná černá kyvná vidlice a rám spolu s krytem sedadla spolujezdce ještě více zdůrazňují exkluzivitu tohoto stroje – každý detail je navržen tak, aby přinesl atmosféru závodů přímo na cestu.
Aprilia RS 125 GP Replica spojuje technickou vyspělost s autentickým sportovním charakterem. V těle bije jednoválcový čtyřtaktní motor se čtyřmi ventily, kapalinovým chlazením a homologací Euro 5+, který při každém přidání plynu nabízí opravdový zážitek z jízdy. Rychlořazení Quick Shift je již v základní výbavě a umožňuje extrémně rychlé řazení, zatímco trakční kontrola (s možností deaktivace) a dvoukanálový ABS Bosch s protiblokovací funkcí zajišťují maximální kontrolu a bezpečnost.
Aprilia RS 125 GP Replica je vybavena praktickým LCD přístrojovým panelem, který zobrazuje klíčové informace, jako je hladina paliva, spotřeba a zbývající dojezd. Panel je zároveň připraven pro propojení se systémem Aprilia MIA (dostupným jako doplňková výbava), který umožní snadno ovládat telefonní hovory, zprávy, hudbu nebo údaje o jízdě – pro ještě propojenější a modernější jízdu.
Modelový rok 2025.
Typ motoru | Jednoválec, 4 ventily, kapalinou chlazený |
Zdvihový objem | 124,2 ccm |
Maximální výkon | 15 k (11 kW) při 10,500 ot./min. |
Převodovka | 6 rychlostní |
Podvozek | Dvojitý hliníkový rám |
Systém předního odpružení | Ø 40 mm USD vidlice, zdvih 110 mm |
Systém zadního odpružení | Tlumič, zdvih 120 mm |
Přední brzda | Ø 300 mm kotouč z nerezové oceli s plovoucím třmenem |
Zadní brzda | Ø 218 mm kotouč z nerezové oceli s plovoucím třmenem |
Výška sedla | 820 mm |
Kapacita palivové nádrže | 14,5 l |
Pohotovostní hmotnost | 144 kg |