RS 660 staví na vítězných zkušenostech značky Aprilia a přepisuje pravidla ve své kategorii. Špičkový podvozek s unikátní konstrukcí lehkého hliníkového rámu a kyvnou vidlicí, která optimalizuje rozložení hmotnosti, zaručuje skutečně dynamický jízdní prožitek.

TU_2a.jpg

Nový zážitek z jízdy

Jízdní pozice byla pečlivě navržena tak, aby poskytla pohodlí na silnici a ideální rozložení hmotnosti na přední kolo. Dokonale vyladěná poloha sedla, stupaček a clip-on řídítek umístěných před můstky vidlic vytváří dynamickou jízdní pozici. Když k tomu přidáte výběr z pěti jízdních režimů, přednastavených pro různé podmínky na trati a na silnici, máte všechny ingredience pro skutečně vzrušující jízdní prožitky.

TU_1.jpg

Klidné projížďky prostě nesnese

Důmyslně postavený motor snižuje celkovou hmotnost, je totiž nosnou součástí rámu motorky. Přímo na motor je vzadu zavěšená oboustranná kyvná vidlice. Provozní hmotnost biku se díky konstrukci rámu podařilo stlačit na 183 kg. Díky tomu bude RS se 100koňovým motorem na tuti svižný bike. Nabídne kompletní balík elektronických jízdních asistentů ze superbiku RSV4- APRC= Aprilia performance ride control.

TU_3.jpg

Mnoho možností nastavení

V motorce nechybí náklonové ABS od Bosch. Elektronický balíček jízdních asistentů APRC-Aprilia performance ride control pro svoje fungování používá data z šestiosé měřící jednotky Bosch IMU. Mezi jízdními asistenty nechybí kontrola trakce, wheelie, oboustranné rychlořazení, tempomat, nastavitelná motorová brzda a možnost volit různé motorové mapy. RS 660 nabídne pět jízdních režimů:  Commute pro každodenní jezdění v provozu,  sportovní Dynamic a okruhový Challenge. K tomu máte ještě dva kompletně nastavitelné režimy: Individual  určený pro silnice, Time Attack zase pro okruh. Vše je nastavitelné přes dobře známý TFT panel a nové ovladače s křížovými tlačítky na pravé straně řidítek. 

Dostupné v těchto barvách

bara1
bara2
bara3

Motor

Typ motoruŘadový dvouválec
Zdvihový objem659 cm³
Maximální výkon73.5 kW 
Typ spojkyVícelamelová mokrá spojka s mechanickým prokluzovým systémem
Převodovka6ti stupňová s quickshifterem (AQS) nahoru i dolů

Rám

Rámhliníkový dvojitý páteřový
Systém předního odpruženíKayaba průměr 41 mm
Systém zadního odpruženíoboustranná hliníková kyvná vidlice
Přední brzdaDvojitý disk, průměr 320 mm; radiální třmeny Brembo se čtyřmi protilehlými písty Ø32 mm. Radiální čerpadlo s kovovou opletenou brzdovou hadici
Zadní brzdaKotouč Ø220 mm; třmeny Brembo se dvěma samostatnými písty Ø34 mm. Čerpadlo s integrovanou nádrží a hadicí opletenou kovem

Rozměry

Výška sedla820 mm
Pohotovostní hmotnost183 kg
Rozvor kol1370 mm
Zdvih zadního kola130 mm
Kapacita palivové nádrže15 litrů

Motocykl lze upravit na 35 kW a řídit tak s řidičským oprávněním A2.

Barth

Mgr. Lucie Pulkrábková

prodejce motocyklů Aprilia
lucie.pulkrabkova@motocentrum-barth.cz
770 180 641

Fotogalerie

G1
G2
G3
G4