RSV4 | BARTH GO

RSV4 prošlo přísnými srovnávacími testy na tratích po celém světě a opakovaně prokázalo svou odolnost. Vzhledem k závodním zkušenostem značky Aprilia se není čemu divit. I přesto se však nadále vyvíjí, a to díky novým prvkům, jako jsou integrovaná aerodynamická křídla, nový balíček elektroniky, který zahrnuje pokročilý systém APRC, a dvojitá kapotáž, která zlepšuje aerodynamickou účinnost. 
Když k tomu připočteme výkon 217 koní, vylepšený točivý moment a charakteristický podvozek Aprilia, můžeme říci, že pokud hledáte motocykl, který podává nepřekonatelný výkon, existuje pouze jeden jasný soupeř.

technologie.jpg

Lehké, ale výkonné

V předchozí řadě měla verze RR čtyřválec o objemu 1000 cm3 a výkonu 201 koní, ale nové modely RSV4 a RSV4 Factory zvyšují výkon na 1100 cm3. Mluvíme o prvním sériově vyráběném výkonném úzkém čtyřválci do V na světě a o nejvýkonnějším a nejrevolučnějším motoru, jaký kdy Aprilia vyrobila. Díky kompletnímu systému elektroniky a kompaktní, lehké konstrukci se jedná o skutečně jedinečný a pozoruhodný motocykl. 

výkon.jpg

Vítěz v každém ohledu

Zkušenosti, které závodní divize Aprilia rozvíjela a zdokonalovala na tratích po celém světě, našly svůj domov v modelu RSV4, který jezdcům nabízí možnost zažít stejné vzrušení jako ti, kteří byli v sedle některých z nejvýkonnějších motocyklů všech dob.  RSV4 představuje další skok vpřed díky pokročilé elektronice, motoru Euro 5 a dynamickému, agresivnímu designu, který z něj dělá nejžádanější motocykl každého sebevědomého motorkáře.

podvozek.jpg

Udělej si pohodlí

Tvar nového modelu RSV4, inspirovaný revolučním modelem RS 660, umožňuje výrazně snížit koeficient aerodynamického odporu a výrazně zvýšit výkon ve vysokých rychlostech. Díky lepší izolaci hlavy a ramen jezdec těží z o 11 % lepší ochrany před vzduchem, zatímco čelní konstrukce zvyšuje tlak vzduchu na airbox o 7 %, což přináší vyšší výkon motoru.

Dostupné v těchto barvách

šedá

Motor

Typ motoruAprilia V4 65°, čtyřválcový, 4-taktní, kapalinou chlazený, s dojitou vačkovou hřídelí (DOHC), 4-ventilový
Zdvihový objem1.099 ccm
Maximální výkon132 kW
Typ spojkyVícelamelová mokrá spojka s mechanickým kluzným systémem
Převodovka6-stupňová kazetová převodovka. Řadicí páčka s elektronickým systémem Aprilia Quick Shift (AQS)

Rám

RámTlumič řízení Sachs
Systém předního odpruženíVidlice Sachs s průměrem 43 mm, nastavitelná komprese a odskok, zdvih 127 mm
Systém zadního odpruženíCentrální nastavitelný tlumič Sachs: hydraulické tlumení komprese a odskoku a předpětí pružiny, zdvih 130 mm
Přední brzdaDva plovoucí kotouče z nerezové oceli o průměru 330 mm s odlehčeným rotorem z nerezové oceli a hliníkovou přírubou se 6 čepy. 
Zadní brzdaKotouč o průměru 220 mm; třmen Brembo se dvěma 32mm samostatnými písty. Sintrované destičky. Čerpadlo s integrovanou nádrží a kovovou opletenou hadicí.

Rozměry

Výška sedla845 mm
Provozní hmotnost202 kg
Kapacita palivové nádrže17,9 l
Rozvor kol1.436 mm
Barth

Mgr. Lucie Pulkrábková

prodejce motocyklů Aprilia
lucie.pulkrabkova@motocentrum-barth.cz
770 180 641

Fotogalerie

79+RSV4
R5Z_5153
5
6_11zon
8_2
7
R5Z_5255
80+RSV4