Aprilia RSV4 1100 Factory

RSV4 1100 Factory

Představujeme Vám model RSV4 1100 Factory, nejnovější plod evoluce v rámci modelové řady RSV4 s dokonalým rodokmenem a úspěšnou historií účasti v závodech superbiků, která zahrnuje sedm titulů mistra světa. Přidáme-li k tomu závodní techniku světové úrovně a rozsáhlé zkušenosti z MotoGP, výsledkem je výjimečný motocykl pro jízdu na silnicích i závodních okruzích. RSV4 1100 Factory stanovuje nová měřítka ve svém segmentu a je prvním motocyklem Aprilia, vybaveným novým motorem V4 1078 cm3, který se může pochlubit nejvyšším výkonem 217 k. Mezi výjimečné prvky tohoto jedinečného a okamžitě rozpoznatelného motocyklu patří také pozoruhodné detaily, osobité barvy a chytré využití hliníku, titanu a uhlíkových kompozitů.

evoluce ZZ.png

Výkonná revoluce Aprilia

Nový motor Aprilia V4 v modelu RSV4 je novým etalonem, a to nejen díky svému objemu 1078 ccm a nenapodobitelnému zvuku, který je na silnici naprosto nezaměnitelný. Závodní charakter motoru je patrný z maximálního točivého momentu 122 N.m při 11 000 min-1 a vynikajícího nejvyššího výkonu 217k při 13 200 min-1. Tyto hodnoty zlepšují akceleraci modelu RSV4 1100 Facory dokonce i v nižších rychlostech. Na jezdce tak čekají nevšední zážitky z jízdy ve všech myslitelných situacích.

brzda ZZ.png

Efektivita v zatáčkách a při brzdění

Vítězný charakter nového modelu Aprilia RSV4 1100 Facotry potvrzuje i jeho ergonomie. Kapotáž a upravený podvozek, společně s novým nastavením vidlice Öhlins NIX, přispívají k ještě lepším zážitkům z jízdy a zároveň poskytují jezdci ještě lepší podporu i v nejvyšších rychlostech.

technika ZZ.jpg

Závodní technika

Fascinující zážitky z jízdy vznikají kombinací výjimečných výkonů a vyspělou řídicí elektronikou. Model RSV4 1100 Factory je standardně vybaven systémem APRC (Aprilia Performance Ride Control), který dokonale spolupracuje se systémem elektronicky řízené škrticí klapky „Drive-by-Wire“.

Dostupné v těchto barvách

1

Motor

Typ motoruPodélně uložený, čtyřdobý, kapalinou chlazený čtyřválec Aprilia s válci do V/65°, DOHC, čtyři ventily na válec
Zdvihový objem1 078 cm³ (999,6 cm³)
Maximální výkon217 k (159,6 kW) při 13 200 min-1
Typ spojkyVícelamelová spojka v olejové lázni s mechanickým ovládáním prokluzu
Převodovka6stupňová kazetová převodovka

Rám

RámDvojitý, prostorový rám, svařený z hliníkových odlitků a výlisků
Systém předního odpruženíVidlice Öhlins NIX s rameny ∅ 43 mm a povrchovou úpravou TIN
Systém zadního odpruženíMasivní, velmi tuhá dvojitá kyvná vidlice, vyrobená svařením hliníkových odlitků a výlisků z tenkostěnných hliníkových plechů
Přední brzdaDva plovoucí brzdové kotouče ∅ 330 mm s lehkými třecími plochami z ušlechtilé oceli a hliníkovým středem s šestibodovým uchycením
Zadní brzdaBrzdový kotouč ∅ 220 mm; brzdový třmen Brembo se dvěma samostatnými pístky ∅ 32 mm

Rozměry

Celková délka2052 mm
Celková šířka735 mm
Celková výška1120 mm
Výška sedla851 mm
Rozvor kol1439 mm
Kapacita palivové nádrže18,5 litru (včetně nouzové zásoby paliva 4,0 litru)
Pohotovostní hmotnost199 kg (s plnou palivovou nádrží)

 

Barth

Mgr. Lucie Pulkrábková

prodejce motocyklů Aprilia
lucie.pulkrabkova@motocentrum-barth.cz
770 180 641

Fotogalerie

Galerie_1
Galerie_2
galerie_3
galerie_5

Další materiály ke stažení