RSV4 Factory | BARTH GO

Představ si to vzrušení, když sedíš na motocyklu na závodní dráze. Mrazení v zádech, když dosáhneš maximální rychlosti, příval adrenalinu při zrychlení v zatáčkách, prudký nádech, když se řítíš k cílové čáře. Vítej ve světě RSV4 Factory. Prémiový superbike na vrcholu své kategorie je určen pro jezdce, kteří touží po vysokém výkonu, aniž by museli slevit z kvality a úrovně bezpečnosti, které jsou synonymem pro značku Aprilia. 

motor.jpg

Evoluce pokračuje

Výkon zůstává na úctyhodné hodnotě 217 koní při 13 000 ot./min, což je už tak těžko překonatelná hodnota, ale nyní splňuje přísná kritéria Euro 5 a překonává hranici 305 km/h při maximální rychlosti. Ke snížení emisí dále přispívá nový řídicí systém Magneti Marelli ECU 11MP a lehčí výfuk se sníženou tepelnou setrvačností.

technologie.jpg

Nejlepší týmová práce

RSV4 Factory je vybaveno vynikajícím polo aktivním systémem odpružení Öhlins Smart EC2.0, který byl vyladěn týmovou prací, na níž se podíleli jak inženýři společnosti, tak i špičkový tým z Noale. Nový a vylepšený systém, který byl testován na nejnáročnějších tratích včetně Imoly a Mugella, přináší výrazné zlepšení jak výkonu, tak i onoho nepolapitelného, ale těžko popsatelného pocitu z jízdy.

podvozek.jpg

Vhodné pro jakýkoli styl jízdy

Polo aktivní systém odpružení Smart EC 2.0 umožňuje snadné přizpůsobení a kalibraci tlumičů a vidlice, přičemž si můžete vybrat mezi polo aktivním a manuálním režimem, které se snadno aktivují tlačítky na řídítkách. Další možnosti personalizace mají podobu 3 map, které různými způsoby regulují odpružení.

Dostupné v těchto barvách

Katalog barevné varianty RSV4 Factory černá 2023
Katalog barevné varianty RSV4 Factory bílá 2023
Katalog barevné varianty RSV4 Factory červená 2023

Motor

Typ motoruAprilia V4 65°, čtyřválcový, 4-taktní, kapalinou chlazený, s dojitou vačkovou hřídelí (DOHC), 4-ventilový
Zdvihový objem1.099 ccm
Maximální výkon160 kW
Typ spojkyVícelamelová mokrá spojka s mechanickým kluzným systémem
Převodovka6 rychlostní

Rám

RámHliníkový dvounosníkový podvozek s lisovanými a litými plechovými prvky. 
Systém předního odpruženíInteligentní elektronicky řízená vidlice Öhlins NIX EC 2.0. 43 mm sloupky, s povrchovou úpravou TIN. Hliníkové radiální uložení třmenů, nastavitelné hydraulické tlumení komprese odskoku a předpětí pružiny, zdvih 125 mm.
Systém zadního odpruženíHliníková kyvná vidlice s dvojitou obrácenou výztuhou; Centrální monočlánek Öhlins TTX s elektronicky řízeným tlumičem Smart EC 2.0, plně nastavitelný: předpětí pružiny, rozvor a hydraulické tlumení komprese a odskoku. Zdvih 115 mm
Přední brzdaDva plovoucí kotouče z nerezové oceli o průměru 330 mm s odlehčeným rotorem z nerezové oceli a hliníkovou přírubou se 6 čepy.
Zadní brzdaKotouč o průměru 220 mm; třmen Brembo se dvěma 32mm samostatnými písty. Sintrované destičky. Čerpadlo s integrovanou nádrží a kovovou opletenou hadicí.

Rozměry

Celková délka2055 mm
Celková šířka735 mm
Výška sedla845 mm
Rozvor kol1439 mm
Kapacita palivové nádrže17,9 l  (rezerva 4 l)
Provozní hmotnost202 kg (včetně plné nádrže)

 

Pro více informací nás kontaktujte:

Martin Blažek

Martin Blažek

prodejce motocyklů Yamaha, Piaggio

martin.blazek@motocentrum-barth.cz778 716 198
Lucie Pulkrábková

Lucie Pulkrábková

prodejce motocyklů

lucie.pulkrabkova@motocentrum-barth.cz770 180 641

Fotogalerie

A_1920x1080_02_11zon
A_1920x1080_01_11zon
A_1920x1080_07_11zon
A_1920x1080_04_11zon
A_1920x1080_06_11zon
10_Piaggio_RSV4_Factory_website-2022_1920x1080_1
13_Piaggio_RSV4_Factory_website-2022_GALLERY_1920x1080
11_Piaggio_RSV4_Factory_website-2022_GALLERY_1920x1080