Více než 200 k, ještě vyšší výkony, nižší hmotnost, efektivnější jízda na závodním okruhu a nové potěšení z jízdy na silnici díky nejlepší možné technice včetně souboru vyspělých elektronicky řízených systémů APRC a závodního protiprokluzového systému ABS.
Aprilia RSV4 RR představuje nejdůležitější a nejrozsáhlejší modernizaci tohoto výjimečného modelu, a to včetně designu. Vytříbený styl je výsledkem dokonalé kombinace tvarů a funkčnosti. Z pečlivého přístupu designérů se zrodil nejkompaktnější plnokrevný sportovní motocykl na trhu. Jeho závodní poslání zdůrazňují také technické prvky, jako je dokonalý dvojitý rám z hliníku.
Bezkonkurenční motor Aprilia V4 prošel radikální modernizací, která zásadně zvýšila výkonové parametry a zlepšila provozní vlastnosti. Jakékoli pochyby rychle rozptýlí zvýšení výkonu o více než 16 k a snížení hmotnosti o 1,5 kg v porovnání s předchůdcem. Motor modelu Aprilia RSV4 RR patří mezi komponenty, které jsou nejvíce spjaty se světem závodních motocyklů a na nichž se při vývoji sériově vyráběné verze nejintenzivněji podílelo závodní oddělení Aprilia.
Značka Aprilia proslula jako výrobce motocyklů, jejichž podvozky patří mezi nejlepší na světě, a RSV4 RR reprezentuje syntézu technického know-how, které Aprilia získala úspěšnou účastí v globálním motoristickém sportu nejvyšší úrovně. Zvláštností, která přispívá k exkluzivitě modelu RSV4 RR (a která byla vždy charakteristickou vlastností modelů RSV4 předchozích generací), je výjimečná možnost měnit nastavení standardního podvozku.
Typ motoru | Podélně uložený, čtyřdobý, kapalinou chlazený čtyřválec Aprilia s válci do V/65°, DOHC, čtyři ventily na válec |
Zdvihový objem | 999,6 cm³ |
Maximální výkon | 148 kW při 13 000 min-1 |
Typ spojky | Vícelamelová spojka v olejové lázni s mechanickým ovládáním prokluzu |
Převodovka | 6stupňová kazetová převodovka |
Rám | Dvojitý, prostorový rám, svařený z hliníkových odlitků a výlisků. |
Systém předního odpružení | Vidlice s rameny ∅ 43 mm a povrchovou úpravou TIN |
Systém zadního odpružení | Masivní, velmi tuhá dvojitá kyvná vidlice, vyrobená svařením hliníkových odlitků a výlisků z tenkostěnných hliníkových plechů |
Přední brzda | Dva plovoucí brzdové kotouče ∅ 320 mm s lehkými třecími plochami z ušlechtilé oceli a hliníkovým středem s šestibodovým uchycením |
Zadní brzda | Brzdový kotouč ∅ 220 mm; brzdový třmen Brembo se dvěma samostatnými pístky ∅ 32 mm |
prodejce motocyklů Aprilia
lucie.pulkrabkova@motocentrum-barth.cz
770 180 641