Aprilia RSV4 RR

RSV4 RR

Více než 200 k, ještě vyšší výkony, nižší hmotnost, efektivnější jízda na závodním okruhu a nové potěšení z jízdy na silnici díky nejlepší možné technice včetně souboru vyspělých elektronicky řízených systémů APRC a závodního protiprokluzového systému ABS.

TU_1.jpg

RSV4 RR Nová éra

Aprilia RSV4 RR představuje nejdůležitější a nejrozsáhlejší modernizaci tohoto výjimečného modelu, a to včetně designu. Vytříbený styl je výsledkem dokonalé kombinace tvarů a funkčnosti. Z pečlivého přístupu designérů se zrodil nejkompaktnější plnokrevný sportovní motocykl na trhu. Jeho závodní poslání zdůrazňují také technické prvky, jako je dokonalý dvojitý rám z hliníku.

TU_2.jpg

V4 65° jedinečný motor

Bezkonkurenční motor Aprilia V4 prošel radikální modernizací, která zásadně zvýšila výkonové parametry a zlepšila provozní vlastnosti. Jakékoli pochyby rychle rozptýlí zvýšení výkonu o více než 16 k a snížení hmotnosti o 1,5 kg v porovnání s předchůdcem. Motor modelu Aprilia RSV4 RR patří mezi komponenty, které jsou nejvíce spjaty se světem závodních motocyklů a na nichž se při vývoji sériově vyráběné verze nejintenzivněji podílelo závodní oddělení Aprilia.

TU_3.jpg

Rám superbiku

Značka Aprilia proslula jako výrobce motocyklů, jejichž podvozky patří mezi nejlepší na světě, a RSV4 RR reprezentuje syntézu technického know-how, které Aprilia získala úspěšnou účastí v globálním motoristickém sportu nejvyšší úrovně. Zvláštností, která přispívá k exkluzivitě modelu RSV4 RR (a která byla vždy charakteristickou vlastností modelů RSV4 předchozích generací), je výjimečná možnost měnit nastavení standardního podvozku.

Dostupné v těchto barvách

Barva_1
barva_2

Motor

Typ motoruPodélně uložený, čtyřdobý, kapalinou chlazený čtyřválec Aprilia s válci do V/65°, DOHC, čtyři ventily na válec
Zdvihový objem999,6 cm³
Maximální výkon148 kW při 13 000 min-1
Typ spojkyVícelamelová spojka v olejové lázni s mechanickým ovládáním prokluzu
Převodovka6stupňová kazetová převodovka

Rám

RámDvojitý, prostorový rám, svařený z hliníkových odlitků a výlisků. 
Systém předního odpruženíVidlice s rameny ∅ 43 mm a povrchovou úpravou TIN
Systém zadního odpruženíMasivní, velmi tuhá dvojitá kyvná vidlice, vyrobená svařením hliníkových odlitků a výlisků z tenkostěnných hliníkových plechů
Přední brzdaDva plovoucí brzdové kotouče ∅ 320 mm s lehkými třecími plochami z ušlechtilé oceli a hliníkovým středem s šestibodovým uchycením
Zadní brzdaBrzdový kotouč ∅ 220 mm; brzdový třmen Brembo se dvěma samostatnými pístky ∅ 32 mm

 

Barth GO

Martin Blažek

prodejce motocyklů Aprilia
martin.blazek@motocentrum-barth.cz
778 716 198

Fotogalerie

Galerie_1
galerie_2
galerie_3
galerie_4

Další materiály ke stažení