Nová Aprilia SX je jednoduše jednou z nejvýkonnějších 125 na silnici. Hbitá, lehká a díky novému motoru na špičce své kategorie. Jedná se o autentický motocykl Aprilia s aktualizovaným designem a funkcemi, který je připraven nabídnout velké emoce každému, kdo se chopí řídítek. Aprilia SX je vybavena 17" koly a sportovními pneumatikami velkých rozměrů - 100/80-17" a 130/70-17" - pro maximální přilnavost za všech podmínek.
Aprilia dosáhla svého cíle vyrábět vyspělé motocykly, které jsou všestranné a praktické pro každodenní použití, tím, že model SX vybavila kompaktními, moderními a snadno čitelnými digitálními přístroji; kromě obvyklých funkcí nabízí digitální přístrojová deska archiv jízd s možností sledování maximální rychlosti, napětí baterie a se dvěma denními údaji o ujeté vzdálenosti při poslední jízdě.
Nový jednoválcový motor o objemu 125 cm3 je připraven zažehnout emoce. Motor je kompletně termodynamicky a elektronicky přepracován a vybaven novou řídicí jednotkou Marelli MIUG4. Na silnici se tyto změny projevují maximálním výkonem v nízkých otáčkách, nižší spotřebou paliva, lepší odezvou na přidání plynu a snadným řízením při jízdě ve městě i v terénu. Není pochyb o tom, že se jedná o čtyřtakt, který je připraven zapsat se do historie.
Bezpečnost modelu Aprilia SX zajišťuje vyspělé odpružení a nový brzdový systém nejvyšší úrovně s ABS pouze na předních kolech, který poskytuje skvělý výkon a ovladatelnost. Zvýšená bezpečnost a lepší účinnost - Aprilia jako první v tomto segmentu trhu zavádí systém Bosch ABS pouze pro přední kola s režimem proti převrácení, který na jedné straně zajišťuje přesnost a naprostou kontrolu při brzdění a na druhé straně upravuje zvedání zadního kola při nejprudším brzdění.
Typ motoru | Jednoválec, 4-taktní, 4ventilový, DOHC, kapalinou chlazený |
Zdvihový objem | 124,2 ccm |
Maximální výkon | 11 kW |
Typ spojky | Vícelamelová mokrá spojka |
Převodovka | 6 rychlostní |
Rám | Ocelový rám z dvojitých trubek |
Systém předního odpružení | Obrácená vidlice se vzpěrami Ø 41 mm, zdvih 240 mm |
Systém zadního odpružení | Ocelová kyvná vidlice, monoshock s progresivním spojovacím systémem, zdvih kola 210 mm |
Přední brzda | Ø 300 mm kotouč z nerezové oceli s plovoucím třmenem |
Zadní brzda | Ø 220 mm kotouč z nerezové oceli s plovoucím třmenem |
Výška sedla | 880 mm |
Rozvor kol | 1.425 mm |
Kapacita palivové nádrže | 7 l |
Pohotovostní hmotnost | 134 kg (včetně plné nádrže) |