Aprilia Tuono 125

Tuono 125

Tuono V4 patří již několik let mezi ultimativní naháče s velkým výkonem a ovladatelností superbiků. Jeho parametry z něj nyní dělají skutečnou zbraň pro silnice.

Tuono 125 je určené pro mladé nadšence, kteří chtějí nasbírat své první zkušenosti v motocyklovém světě, aby se náležitě připravili na velké motocykly. Nyní se představuje s moderním kompletně novým 4-taktním motorem v této sportovní kubatůře.

TU_1.png

Podvozek jako etalon

Podvozek modelu Tuono 125 je uměleckým dílem, inspirovaným touhou po nejvyšší rychlosti a dokonalé ovladatelnosti. „Malý ďábel“ z Noale má v segmentu „stopětadvacítek“ exkluzivní konstrukci kompletně z hliníku. Působivý uzavřený rám, vyvinutý na základě zkušeností značky Aprilia ze závodních okruhů, je vyroben z hliníkových odlitků s příčnými výztuhami. Lehká konstrukce se vyznačuje vysokou torzní tuhostí, jež zaručuje vrcholné výkony.

TU_2.png

Expresivní esign

Design modelu ‚Tuono 125 je jednoznačně inspirován motocyklem Tuono V4 1100, rekordmanem v motocyklové kategorii „street fighter“ a korunním klenotem z výrobního závodu Noale společně s mimořádně úspěšným modelem RSV4, od něhož byl odvozen.

Nová Aprilia Tuono 125 se sportovní horní kapotáží, nejmodernějším rámem a motorem s vrcholnými výkonovými parametry je ztělesněním supersportovního motocyklu zbaveného velké části kapotáže. Je to „stroj“ s extrémně silným charakterem, opravdový „naháč“, avšak s agresivním duchem, schopný podávat vrcholné výkony při plynulé jízdě s nedostižnou ovladatelností díky skvěle nastavenému podvozku a širokým, vysokým řídítkům.

TU_3.png

Ergonomie a závodní přístroje

Přestože se Aprilia Tuono 125 může pochlubit technikou supersportovních motocyklů, hrál během jejího vývoje hlavní roli také komfort pro jezdce a spolujezdce. Poloha za řídítky není extrémní. Umístění řídítek zaručuje komfort, ale zároveň také maximální ovladatelnost. Stupačky pro jezdce jsou navrženy tak, aby nezpůsobovaly únavu jezdce. Pryžové prvky na stupačkách jezdce a spolujezdce zlepšují tlumení vibrací.

Dostupné v těchto barvách

Barva_1
barva_2
barva_3

Motor

Typ motoruKapalinou chlazený jednoválec, 4takt, čtyřventil.
Zdvihový objem124,2 cm³
Maximální výkon10,9 kW
Převodovka6stupňová

Rám

RámLehká slitina
Systém předního odpruženíUp-side vidlice se sloupky Ø 40 mm. Zdvih kola: 110 mm
Systém zadního odpruženíAsymetrická houpačka. Monoshockový tlumič s 130 mm zdvihem kola.
Přední brzdaØ 300 mm disk z nerezové oceli. Čtyřpístové radiální třmeny. ABS Bosch 9.1ML
Zadní brzdaDisk z nerezové oceli o Ø 218 mm. Jeden píst posuvný.

Rozměry

Výška sedla820 mm
Rozvor kol1350 mm
Kapacita palivové nádrže14,5 l - 4 l rezerva
Pohotovostní hmotnost144 kg

 

Barth GO

Martin Blažek

prodejce motocyklů Aprilia
martin.blazek@motocentrum-barth.cz
778 716 198

Fotogalerie

Galerie_1
Galerie_2
Galerie_3
Galerie_4