Aprilia Tuono V4 je nepřekonatelný hypernaháč, který mění závodní výkon v čistý adrenalin. Drzý na silnici, neporazitelný na okruhu. Agresivní design, motor V4 o výkonu 180 k splňující normu E5+, aerodynamická křídla pro lepší stabilitu a elektronický paket a-PRC s prediktivní logikou, který rozpozná tvůj jízdní styl a poskytne ti nekompromisní zážitek.

S Tuonem V4 je i ta nejextrémnější jízda hračkou. Je věrné své sportovní DNA, která je na silnici dotažena až na hranici možností, a jako jediný hypernaked motocykl má přední polokapotáž integrovanou do rámu. Plně nastavitelné odpružení Sachs a brzdový systém Brembo poskytují vynikající jízdní zážitky, které umocňuje aerodynamický účinek překrývajících se křidélek. Ty zajišťují výjimečnou stabilitu a přesnost v zatáčkách, a to i při vysokých rychlostech. V kombinaci s pohodlnou jízdní pozicí, aerodynamickou ochranou a účinným odvodem tepla to vše dává dohromady dynamickou a zároveň neunavující jízdu, kterou nebudeš chtít ukončit.

Srdcem modelu Tuono je motor V4 o objemu 1099 cm3, který je vrcholem technologie motorů Aprilia. Jedinečný z hlediska výkonu a syrového zvuku je navržen tak, aby poskytoval explozivní výkon, který zůstává plně kontrolovatelný díky plynulé odezvě na plyn. Motor splňuje normu Euro 5+, dosahuje výkonu až 180 k a maximálního točivého momentu 121 Nm s působivým a vzrušujícím výkonovým pásmem v celém rozsahu otáček, takže je ideální i pro dynamickou jízdu na silnici.

Tuono V4 je vybaveno ultramoderním 5palcovým TFT displejem s optickým lepením pro vynikající čitelnost. Praktické podsvícené ovládací prvky na řídítkách usnadňují ovládání a zajišťují dokonalou viditelnost ve dne i v noci. Technologický pokrok značky Aprilia, zdokonalený díky světu závodů, dosahuje svého vrcholu s elektronickým balíkem a-PRC (Aprilia Performance Ride Control). Je plně přizpůsobitelný, a to i prostřednictvím nákupu v aplikaci, a posouvá výkon a bezpečnost na mimořádnou úroveň - na silnici i na trati.


Modelový rok 2025.
| Typ motoru | V4 (65°), 4 ventily na válec, kapalinou chlzaený s Ride-By-Wire |
| Zdvihový objem | 1 099 ccm |
| Maximální výkon | 180 koní (132,4 kW) @ 11,800 ot./min. |
| Typ spojky | Vícelamelová mokrá spojka s protikluzovým systémem |
| Převodovka | 6 rychlostní |
| Rám | Dvojitý hliníkový rám |
| Systém předního odpružení | Vidlice Sachs ø 43 mm USD, plně nastavitelná, zdvih 117 mm |
| Systém zadního odpružení | Monoshock Sachs, plně nastavitelný, zdvih kola 130 mm |
| Přední brzda | Dvojitý plovoucí kotouč ø 330 mm, radiální třmeny Brembo |
| Zadní brzda | ø 220 mm kotouč, brzdový třmen Brembo |
| Výška sedla | 836 mm |
| Kapacita palivové nádrže | 18 l |
| Pohotovostní hmotnost | 211 kg |








