Metropole pulzuje. Za každým rohem čeká něco nového. Se skútrem C 400 GT máš neomezené možnosti: nasedni, rozjeď se, užívej si, prostě jeď dál – až za město. Díky novému Ride by Wire a na přání dodávané konektivitě BMW Motorrad s navigací pohodlně míříš do cíle. Tvůj akční rádius se rozšiřuje, objevuješ svět v nové dimenzi.
A zajišťuje i na dlouhých cestách stálou radost z jízdy.
Přední světlomet se pyšní full LED technologií s na přání dodávaným světlem pro denní svícení a vytváří ikonickou přední část. Nelze přehlédnout: nápadný přední full LED světlomet s volitelným výrazným LED světlem pro denní svícení – za tmy zajišťuje dobrý výhled a ve dne dobrou viditelnost. Promyšlený design završuje ergonomické sedlo. Sedíš pohodlně a suverénně.
Propojuje smartphone a skútr: klidně poslouchej hudbu, telefonuj a používej navigaci. Na 6,5“ displeji TFT máš o všem přehled. Stále na cestách, stále ve spojení: na přání dodávaná konektivita BMW Motorrad propojuje tvůj skútr, smartphone i tebe. Vybereš si příští cíl a skútr C 400 GT tě k němu povede pomocí navigační aplikace typu turn-by-turn šipkami na TFT displeji tou nejrychlejší trasou. Nabíjecí USB zásuvka integrovaná do odkládací přihrádky dodává dostatek energie, zatímco projíždíš městem za zvuku hudby z oblíbeného playlistu. Pomocí multifunkčního ovladače na řídítkách intuitivně ovládáš funkce: přepínáš skladby, vyhledáváš kontakty nebo telefonuješ přátelům.
S novým elektronickým ovládáním plynu – Ride by Wire – je odezva na stisk pedálu suverénní a harmonická. Sériově dodávaný systém Keyless Ride ti umožní prostě nasednout a vyrazit.
Přináší ti velmi jemné reakce a zejména na kluzkém podkladu větší trakci. Jednoválcový motor skútru C 400 GT nyní přichází s elektronickým ovládáním plynu: Ride by Wire. Znatelně se to odráží v harmonické odezvě na stisk plynového pedálu a jemných reakcích i při nízké rychlosti. Díky efektivnímu spalování pracuje motor úsporně, splňuje nové standardy normy Euro 5, a přesto okamžitě reaguje na přidání plynu.
Poskytne ti další odkládací prostor přístupný při stání a díky hornímu osvětlení je dokonale přehledná.
Typ motoru | Vodou chlazený jednoválcový čtyřtaktní motor se čtyřmi ventily na válec, ventilovými rozvody OHC s vahadlem a mazáním s mokrou klikovou skříní. |
Vrtání/zdvih | 80 mm x 69.6 mm |
Zdvihový objem | 350 ccm |
Jmenovitý výkon | 25 kW (34 k) při 7 500 ot./min. |
Max. točivý moment | 35 Nm při 5 750 U/min |
Převodovka | CVT (bezstupňová řemenová převodovka) |
Maximální rychlost | 139 km/h |
Spotřeba paliva na 100 km na základě WMTC | 3,5 l |
Rám | Ocelová trubková konstrukce |
Pneumatika vpředu /vzadu | 120/70 R15 / 150/70 R14 |
Rozvor | 1 565 mm |
Výška sedla při pohotovostní hmotnosti | 775 mm |
Pohotovostní hmotnost připravená k jízdě, plná nádrž | 214 kg (suchá hmotnost: 202 kg) |
Využitelný objem nádrže | 12,8 l |