Pohybuješ se ve městech a metropolích tohoto světa. Právě tam, kde je každý projekt prvním krokem příštího nového nápadu. A ani ty nedokážeš být v klidu. Tuto strhující dynamiku známe. Protože z ní vycházíme již více než 10 let při vývoji řešení a koncepcí městské elektromobility, která dnes znamená mnohem více, než je přesun z bodu A do bodu B. Z této dlouholeté přední pozice v oblasti inovací zahajuje skútr BMW CE 04 novou éru v designu a s inteligentními řešeními konektivity se dokonale integruje do tvého každodenního života – od navigace až po oblečení.
Nic nepřehlédneš, o nic nepřijdeš, vše si užiješ. Nová připojení zvládne BMW CE 04 díky BMW Motorrad Connectivity a aplikaci BMW Motorrad Connected dokonale. 10,25“ displej TFT s možností rozděleného zobrazení se stává rozhraním mezi digitálním a analogovým světem. Údaje o výkonu, dojezd, doba nabíjení nebo oblíbený playlist, příští cíl nebo telefonní hovor: mobilitu a komunikaci najdeš na jednom místě. Zkrátka přesně tvůj běžný den. Tvůj smarphone přitom zůstane ve větrané přihrádce chráněné před vodou a prostřednictvím konektoru USB-C se zároveň nabíjí.
V komfortu a bezpečnosti se s BMW CE 04 spolehni na osvědčenou a prověřenou techniku BMW Motorrad. Systémy ABS a ASC jsou dodávány sériově, na přání jsou k dostání systémy DTC, ABS Pro a inteligentní asistent tísňového volání ECALL. O komfort ve velkoměstě se starají na přání dodávané varianty sedačky s integrovanou opěrkou a vyhříváním a elektrická podpora couvání. A s Keyless Ride zahájíš dokonalou integraci BMW CE 04 do svého mobilního života – v pravém slova smyslu: Prostě se posaď a vyjeď, klíč zůstane v kapse.
Tomu říkáme komfort: když vstupuješ plný energie do nového dne, čeká už na tebe BMW CE 04 s plně nabitým akumulátorem. Nabíjí se snadno z běžné 220V zásuvky nebo BMW Wallboxu. A s rychlonabíječkou dodávanou na přání získáš z každého nabíjení ještě něco navíc – a sice více času: Skútr BMW CE 04 si pak můžeš prostřednictvím BMW Wallboxu nebo na cestách nabít maximálním nabíjecím proudem z 0 % na 80 % za pouhých 65 minut.
Typ konstrukce | Kapalinou chlazený synchronní motor s permanentním magnetickým polem |
Jmenovitý výkon | 15 kW (20 k) 11 KW (15 k) s na přání dodávaným omezením výkonu na 11 kW |
Maximální výkon | 31 kW (42 k) při 4 900 ot./min. 23 kW (31 ) při 4 900 ot./min. s na přání dodávaným omezením výkonu na 11 kW |
Maximální točivý moment | 62 Nm při 0–4 900 ot./min. 1 500 min |
Maximální rychlost | 120 km/h (elektronicky omezeno) |
Zrychlení | 2,6 s z 0 na 50 km/h 2,7 s z 0 na 50 km/h s na přání dodávaným omezením výkonu na 11 kW |
Dojezd dle WMTC | 130 km 100 km s na přání dodávaným omezením výkonu na 11 kW |
Spotřeba elektrické energie dle WMTC | 7,7 kWh/100 km |
Rekuperace | Automatická rekuperace při deceleraci |
Hnací akumulátor | Trakční zásobník s vysokonapěťovou technologií zabudovaný do spodní části vozidla, 8,9/8,5 kWh (brutto/netto) (8,9/6,2 kWh při volitelném snížení výkonu 11 kWh) |
Napětí akumulátoru (nominální) | 148 V |
Nabíjecí výkon | 2,3 kW s integrovanou nabíječkou 6,9 kW s rychlonabíječkou dodávanou na přání |
Vybavení pro nabíjení | Nabíjecí zásuvka na skútru Typ 2 (ne US a CN); nabíjecí kabel se síťovým konektorem specifickým pro danou zemi |
Doba nabíjení, sériově* | cca 4 h:20 min pro 0–100 % a cca 3 h:30 min pro 0–80 % cca 3 h:20 min pro 0–100 % a cca 2 h:25 min pro 0–80 % s na přání dodávaným omezením výkonu na 11 kW1) |
Doba nabíjení s na přání dodávanou rychlonabíječkou* | cca 1 h:40 min pro 0–100 % a cca 1 h:05 min pro 0–80 % cca 1 h:10 min pro 0–100 % a cca 50 min pro 0–80 % s na přání dodávaným omezením výkonu na 11 kW |
Sekundární akumulátor | 12 V / 5 Ah, bezúdržbový |
Alternátor | Měnič DC/DC, 500 W, integrovaný v nabíječce |