Pohybuješ se ve městech a metropolích tohoto světa. Právě tam, kde je každý projekt prvním krokem příštího nového nápadu. A ani ty nedokážeš být v klidu. Tuto strhující dynamiku známe. Protože z ní vycházíme již více než 10 let při vývoji řešení a koncepcí městské elektromobility, která dnes znamená mnohem více, než je přesun z bodu A do bodu B. Z této dlouholeté přední pozice v oblasti inovací zahajuje skútr BMW CE 04 novou éru v designu a s inteligentními řešeními konektivity se dokonale integruje do tvého každodenního života.
Sériově dodávaný 10,25“ barevný displej TFT poskytuje dokonalý přehled o všech důležitých údajích skútru a služby BMW Motorrad Connectivity. Nic nepřehlédneš, o nic nepřijdeš, vše si užiješ. Nová připojení zvládne BMW CE 04 díky BMW Motorrad Connectivity a aplikaci BMW Motorrad Connected dokonale. 10,25“ displej TFT s možností rozděleného zobrazení se stává rozhraním mezi digitálním a analogovým světem. Údaje o výkonu, dojezd, doba nabíjení nebo oblíbený playlist, příští cíl nebo telefonní hovor: mobilitu a komunikaci najdeš na jednom místě. Zkrátka přesně tvůj běžný den. Tvůj smarphone přitom zůstane ve větrané přihrádce chráněné před vodou a prostřednictvím konektoru USB-C se zároveň nabíjí.
Do praktické přihrádky Side Loading s integrovaným osvětlením lze rychle a bezpečně uložit přilbu a nabíjecí kabel.
Na sedačce Pro dodávané na přání pojedeš pohodlně a stylově. Její dvoubarevný design se ke skútru BMW CE 04 dokonale hodí.
Tomu říkáme komfort: když vstupuješ plný energie do nového dne, čeká už na tebe BMW CE 04 s plně nabitým akumulátorem. Nabíjí se snadno z běžné 220V zásuvky nebo BMW Wallboxu. A s rychlonabíječkou dodávanou na přání získáš z každého nabíjení ještě něco navíc – a sice více času: Skútr BMW CE 04 si pak můžeš prostřednictvím BMW Wallboxu nebo na cestách nabít maximálním nabíjecím proudem z 0 % na 80 % za pouhých 65 minut.
Základem designu skútru BMW CE 04 je plochý energetický zásobník pod podlahou a kompaktní pohon. Svoboda tvarů a řešení zde stvořila novou estetiku. Jako například boční výklopná přihrádka nebo floating seat. Další výhodou je nízké těžiště, které přináší snadné ovládání, překvapivou dynamiku a nadčasovou radost z jízdy. Inovace se tak přirozeně propojují i v designu. Celkový design se vyznačuje velkorysými, klidnými a minimalistickými plochami. Přední část tvoří zajímavé prolamované prvky, zatímco vzadu jsou přiznané technické součásti, jak je to u motocyklů typické.
Plně elektricky, hospodárně a s bezúdržbovým řemenovým pohonem. Velkoměstem projíždíš bez emisí a tiše.
Jedná se o modelový rok 2024.
Typ motoru | Kapalinou chlazený synchronní motor s permanentním magnetickým polem |
Jmenovitý výkon | 6 kW při 5,500 ot./min., 3.2 kW při 3,500 ot./min. se sníženým výkonem na 4 kW |
Maximální výkon | 11 kWpři 5,000 ot./min., 4 kW při 3,500 ot./min. se s níženým výkonem na to 4 kW |
Maximální točivý moment | 55 Nm při 1000 ot./min. |
Maximální rychlost | 95 km/h, 45 km/h se sníženým výkonem na 4 kW |
Zrychlení 0–50 km/h | 3.0 s |
Dojezd dle WMTC | > 95 km, > 45 km se sníženým výkonem na 4 kW |
Spotřeba elektrické energie dle WMTC | < 6.0 kWh/100 km |
Rekuperace | Automatická rekuperace při deceleraci |
Hnací akumulátor | 2x 1,96 kWh použitelná energie, 1x 1,96 kWh použitelná energie se sníženým výkonem na 4 kW |
Napětí akumulátoru (nominální) | 48 V |
Nabíjecí výkon | 900 W, 1,500 kW s rychlonabíječkou |
Vybavení pro nabíjení | 1 fázová domácí zásuvka 230 V |
Doba nabíjení s na přání dodávanou rychlonabíječkou* | 1:40 h pro 20-80% |
Doba nabíjení, sériově | 2:40 h pro 0-100%, 90 min pro 20-80% se sníženým výkonem na 4 kW |
Výška sedla při pohotovostní hmotnosti | 750 mm |
Pohotovostní hmotnost připravená k jízdě, plná nádrž | 132 kg |