BMW Motorrad F 800 GS | BARTH GO

Ryzí potěšení z jízdy na každé trase: nový paralelní dvouválec motocyklu F 800 GS poskytuje větší maximální výkon při vyladěném průběhu točivého momentu. Díky optimalizované výkonnostní křivce dosáhne F 800 GS už dříve svého maximálního výkonu 64 kW (87 hp) při 6 750 ot/min a současně při zvýšené maximální křivce točivého momentu 91 Nm při 6 750 ot/min.

Dynamic ESA.jpg

Dynamic ESA pro bezpečný pocit z jízdy

Dynamic ESA automaticky přizpůsobí tlumení podvozku okolnostem: pro lepší kontakt pneumatik s povrchem. Navíc umožňuje elektronické nastavení předpínání pružiny vzpěry – zcela bez nářadí.

chrániče rukou.jpg

Chrániče rukou v sériové výbavě

Chrániče rukou z plastu odolného proti nárazu a proti UV záření chrání v terénu i ovládací prvky před větvemi a odletujícími kamínky. Díky protektorům, které chrání proti větru a povětrnostním vlivům, zůstanou ruce a prsty i při nízkých teplotách déle v suchu a teplu.

USB.jpg

Více energie díky USB portu v sériové výbavě a CONNECTED RIDE

V pravé části kokpitu zajišťuje dostatečné nabití tvého smartphonu a také přístup k tvé hudbě a kontaktům v kterémkoli okamžiku. Se zařízením ConnectedRide Navigator budeš mít během jízdy přehled o všech důležitých údajích o vozidle a dopravních informacích. Pravidelné aktualizace map zaručují, že dosáhneš každého cíle. Robustní hardware zvládne téměř cokoli. Prostřednictvím aplikace BMW Motorrad Connected můžeš kromě toho integrovat svůj smartphone včetně jeho funkcí.

rukojeti.jpg

Vyhřívání rukojetí s vícestupňovou regulací

Konec zmrzlých rukou: o to se postarají elektricky vyhřívané rukojeti s vícestupňovou regulací. Zvyšují komfort a zajišťují vyšší bezpečnost, protože s teplýma rukama a větším citem v prstech prostě lépe zvládneš kontrolu nad strojem. Vyhřívání rukojetí se pohodlně ovládá kombinovaným spínačem na řídítkách.

Nosič.jpg

Nosič kufru k připevnění kufrů Vario

Kufry Vario lze snadno a bezpečně připevnit k vizuálně atraktivním držákům kufrů. Pokud na motorku nejsou namontované kufry, působí držáky velmi nenápadným dojmem.

ABS PRO.jpg

ABS Pro a DTC v sériové výbavě

S ABS Pro zůstane stroj ovladatelný i při brzdění v zatáčce. Dynamic Traction Control (DTC) brání protočení zadního kola při změně adhezních podmínek, takže poskytuje více stability.

Dostupné v těchto barvách

Katalog barevné varianty
Katalog barevné varianty (1)
Katalog barevné varianty (2)

Jedná se o modelový rok 2025.

Motor

Typ motoruVodou chlazený, dvouválcový čtyřtaktní motor se čtyřmi ventily na válec ovládanými vlečnou pákou, dvěma vačkovými hřídelemi v hlavě válců a mazáním se suchou klikovou skříní
Vrtání/zdvih86 mm x 77 mm
Zdvihový objem895 ccm
Jmenovitý výkon64 kW (87 k) při 6 750 ot/min, redukce výkonu originálního vybavení: 35 kW (48 k) při 5 500 ot/min.
Max. točivý moment91 Nm při 6750 ot/min, snížení výkonu: 70 Nm při 4 500 ot/min
PřevodovkaŠestistupňová dvouhřídelová převodovka, integrovaná ve skříni motoru

 

Výkon / Spotřeba

Maximální rychlost190 km/h (ZV snížení výkonu 35 kW: 161 km/h)
Spotřeba paliva na 100 km na základě WMTC4,3 l

 

Podvozek / Brzdy

RámOcelový rám mostového typu, skořepinová konstrukce
Pneumatika vpředu / vzadu110/80 R19 / 150/70 R17

 

Rozměry / Hmotnost

Výška sedla při pohotovostní hmotnosti815 mm (snížení: 760 mm; extra nízké sedlo: 780 mm; nízké sedlo: 790 mm; komfortní sedlo: 830 mm; sedlo Rallye: 845 mm)
Pohotovostní hmotnost připravená k jízdě, plná nádrž227 kg
Využitelný objem nádrže15 l

 

Dostupné také ve variantě 35 kW, kterou lze řídit s řidičským oprávněním typu A2.

 

Pro více informací nás kontaktujte:

Lucie Pulkrábková

Lucie Pulkrábková

prodejce motocyklů

lucie.pulkrabkova@motocentrum-barth.cz770 180 641
Lukáš Svoboda

Lukáš Svoboda

prodejce motocyklů

lukas.svoboda@motocentrum-barth.cz770 180 640

Fotogalerie a video

BMWF800GS_cartecgroup-motorrad-praha-ostrava-4
BMWF800GS_cartecgroup-motorrad-praha-ostrava-2
BMWF800GS_cartecgroup-motorrad-praha-ostrava-1
BMWF800GS_cartecgroup-motorrad-praha-ostrava-3