Ryzí potěšení z jízdy na každé trase: nový paralelní dvouválec motocyklu F 800 GS poskytuje větší maximální výkon při vyladěném průběhu točivého momentu. Díky optimalizované výkonnostní křivce dosáhne F 800 GS už dříve svého maximálního výkonu 64 kW (87 hp) při 6 750 ot/min a současně při zvýšené maximální křivce točivého momentu 91 Nm při 6 750 ot/min.
Dynamic ESA automaticky přizpůsobí tlumení podvozku okolnostem: pro lepší kontakt pneumatik s povrchem. Navíc umožňuje elektronické nastavení předpínání pružiny vzpěry – zcela bez nářadí.
Chrániče rukou z plastu odolného proti nárazu a proti UV záření chrání v terénu i ovládací prvky před větvemi a odletujícími kamínky. Díky protektorům, které chrání proti větru a povětrnostním vlivům, zůstanou ruce a prsty i při nízkých teplotách déle v suchu a teplu.
V pravé části kokpitu zajišťuje dostatečné nabití tvého smartphonu a také přístup k tvé hudbě a kontaktům v kterémkoli okamžiku. Se zařízením ConnectedRide Navigator budeš mít během jízdy přehled o všech důležitých údajích o vozidle a dopravních informacích. Pravidelné aktualizace map zaručují, že dosáhneš každého cíle. Robustní hardware zvládne téměř cokoli. Prostřednictvím aplikace BMW Motorrad Connected můžeš kromě toho integrovat svůj smartphone včetně jeho funkcí.
Konec zmrzlých rukou: o to se postarají elektricky vyhřívané rukojeti s vícestupňovou regulací. Zvyšují komfort a zajišťují vyšší bezpečnost, protože s teplýma rukama a větším citem v prstech prostě lépe zvládneš kontrolu nad strojem. Vyhřívání rukojetí se pohodlně ovládá kombinovaným spínačem na řídítkách.
Kufry Vario lze snadno a bezpečně připevnit k vizuálně atraktivním držákům kufrů. Pokud na motorku nejsou namontované kufry, působí držáky velmi nenápadným dojmem.
S ABS Pro zůstane stroj ovladatelný i při brzdění v zatáčce. Dynamic Traction Control (DTC) brání protočení zadního kola při změně adhezních podmínek, takže poskytuje více stability.
Typ motoru | Vodou chlazený, dvouválcový čtyřtaktní motor se čtyřmi ventily na válec ovládanými vlečnou pákou, dvěma vačkovými hřídelemi v hlavě válců a mazáním se suchou klikovou skříní |
Vrtání/zdvih | 86 mm x 77 mm |
Zdvihový objem | 895 ccm |
Jmenovitý výkon | 64 kW (87 k) při 6 750 ot/min, redukce výkonu originálního vybavení: 35 kW (48 k) při 5 500 ot/min. |
Max. točivý moment | 91 Nm při 6750 ot/min, snížení výkonu: 70 Nm při 4 500 ot/min |
Převodovka | Šestistupňová dvouhřídelová převodovka, integrovaná ve skříni motoru |
Maximální rychlost | 190 km/h (ZV snížení výkonu 35 kW: 161 km/h) |
Spotřeba paliva na 100 km na základě WMTC | 4,3 l |
Rám | Ocelový rám mostového typu, skořepinová konstrukce |
Pneumatika vpředu / vzadu | 110/80 R19 / 150/70 R17 |
Výška sedla při pohotovostní hmotnosti | 815 mm (snížení: 760 mm; extra nízké sedlo: 780 mm; nízké sedlo: 790 mm; komfortní sedlo: 830 mm; sedlo Rallye: 845 mm) |
Pohotovostní hmotnost připravená k jízdě, plná nádrž | 227 kg |
Využitelný objem nádrže | 15 l |