Ergonomický trojúhelník modelu F 900 GS byl optimalizován pro jízdu v terénu: vyšší řídítka, hlubší stupačky. Páka nožní brzdy je také výš, a je proto lépe dosažitelná, mj. díky hlubším stupačkám. Také sklopná nášlapná plocha zaručuje optimální dosažitelnost. Nastavitelné řadicí páky umožňují najít ideální polohu, ať už vyrazíš v silničních, nebo motokrosových botách a ať už jedeš vestoje nebo vsedě. Opustit svou komfortní zónu bude tedy docela pohodlné.
Vyjeď do jakéhokoli terénu a vždy s tím správným nastavením: díky sportovnímu podvozku s 45mm, plně nastavitelnou vidlicí Showa ve volitelném balíčku Enduro Pro.
Optimální ochrana v náročném terénu: vysoce kvalitní chrániče rukou Enduro s kovovými výztuhami a novými kryty pro model F 900 GS Trophy chrání armatury řídítek a ruce před mechanickým naražením a při pádu.
Karoserie motocyklu F 900 GS prošla upgradem nejen po vizuální a technické stránce, ale i v oblasti komfortu a bezpečnosti. Chrániče rukou zajišťují větší bezpečnost: standardně jsou vyrobeny z plastu a zvyšují ochranu proti větru a povětrnostním vlivům. Chrániče rukou Enduro s kovovými výztuhami kromě toho poskytují zejména akčním řidičům modelu F 900 GS Trophy dodatečnou ochranu. S volitelně dostupnou předběžnou úpravou pro navigaci lze na motorku bezpečně upevnit navigaci BMW nebo jiná zařízení, jako například akční kameru.
Balíček Enduro Pro včetně sportovního podvozku je zárukou vytrvalosti v terénu. Podvozek zahrnuje mimo jiné kvalitní, plně nastavitelnou vzpěru Sachs s vyrovnávací nádobkou.
F 900 GS má sytý zvuk. To lze mimo jiné přičíst standardnímu, sportovnímu koncovému tlumiči výfuku Akrapovič z titanu.
Řetěz M Endurance s povlakem DLC s nízkým třením snižuje potřebu údržby na zadním kole. Je součástí balíčku Enduro Pro.
Vše na enduru vyjadřuje #SpiritOfGS. I pregnantní logo GS na boku krytu chladiče: značka znamenající dobrodružství. Enduro F 900 GS je připraveno do nejmenšího detailu na objevování nových cest. Karoserie se vyznačuje ultra sportovním tvarem. Obložení nádrže včetně krytu chladiče působí extra štíhle. Kryty rámu vytvářejí obzvlášť při jízdě vestoje dobrý kontakt s vozidlem. Větrný štít má standardně optimální velikost pro nasazení v enduro závodě. Malý pregnantní zobák GS odvážně ukazuje cestu k tvé další výzvě. Logo GS dává najevo, že tvé místo je v čele.
Typ motoru | Vodou chlazený, dvouválcový čtyřtaktní motor se čtyřmi ventily na válec ovládanými vlečnou pákou, dvěma vačkovými hřídelemi v hlavě válců a mazáním se suchou klikovou skříní |
Vrtání/zdvih | 86 mm x 77 mm |
Zdvihový objem | 895 ccm |
Jmenovitý výkon | 77 kW (105 k) při 8500 ot./min. |
Jmenovitý výkon (A2) | 70 kW (95 k) při 8000 ot./min. |
Max. točivý moment | 93 Nm při 6 750 ot/min |
Převodovka | Šestistupňová dvouhřídelová převodovka, integrovaná ve skříni motoru |
Maximální rychlost | přes 200 km/h |
Spotřeba paliva na 100 km na základě WMTC | 4,4 l |
Rám | Ocelový rám mostového typu, skořepinová konstrukce |
Pneumatika vpředu /vzadu | 90/90 R21 / 150/70 R17 |
Rozvor | 1590 mm |
Výška sedla při pohotovostní hmotnosti | 870 mm (snížení OE: OE rally sedadlo vysoké: 890 mm; OE rally sedadlo nízké: 835 mm; OA sedadlo jednoduché: 870 mm) |
Pohotovostní hmotnost připravená k jízdě, plná nádrž | 219 kg |
Využitelný objem nádrže | 14,5 l |