Puristický a výkonný design modelu F 900 R přímo touží po výzvách. S tímto dynamickým Roadsterem máš úspěšně nakročeno k tomu, abys rozpoutal hlavní akci dne. F 900 R reaguje přesně a přímo. Sílu v zatáčce tedy využíváš intuitivně správně: Jako by se tvoje myšlenky přímo měnily v potěšení z jízdy. Díky tomu ti F 900 R nabízí výbornou světelnou technologii, konektivitu a bezpečnost – a tím si před ostatními udržuješ výrazný náskok.
Jedinečný ve třídě Roadster: Když jdeš do zatáčky, světlo už tam je. Za robustním vzhledem modelu F 900 R se skrývá čisté potěšení z jízdy. Jeho přesné hrany zdůrazňují atletiku stroje jako napnuté šlachy. Vypadá koncentrovaně, plně vytrénovaně. Přední část je agresivní. Světlomet a kokpit sedí kompaktně na hlavici řídítek. Jako pěsti bojovníka: Číhají v úkrytu a každý zlomek sekundy jsou připravené k útoku. Nádrž je vepředu: pro optimalizované rozložení hmoty a krátkou záď vozidla. Kompaktní tlumič podlah stroji dodává drsný vzhled.
Elektronicky stavitelný podvozek, který budeš u jiných modelů dlouho hledat – si u nás rychle zamiluješ.
6,5“ TFT barevný displej a konektivita BMW Motorrad. Chytrý telefon propojíš s F 900 R přes Bluetooth. Na 6,5palcovém TFT displeji se nyní zobrazují všechna data týkající se vozidla a nabízejí se další funkce jako navigace, hudba a telefonie.
Řadíš bez ovládání spojky, a tedy téměř bez přerušení trakce: pro větší dynamiku. Ale také pro větší pohodlí díky odlehčení ruky na spojce. Ergonomie modelu F 900 R je orientována na přední kolo a uspořádána jako u sportovního modelu. Jeho šest různých výšek sedel, nastavitelné ruční páky a dostupná vysoká řídítka umožňují téměř každému najít svou ideální polohu. Čelní sklo je k dispozici také ve vysoké verzi a nabízí tak pohodlnou ochranu proti větru i na větší vzdálenosti.
Více točivého momentu, větší potěšení z jízdy. Život může být tak snadný. Intuitivní, spontánní a dynamický – nemusíš čekat na chvíle štěstí. Jednoduše si je užiješ podle chuti a nálady. Vysokorychlostní dvouválcový řadový motor modelu F 900 R přináší od 4 500 do 8 500 ot/min nad 87 Nm. Tedy přesně v rozsahu otáček, kde je výkon nejzábavnější.
Sportovní, intuitivní, přesný: Existuje něco krásnějšího než pocit, že jsi se svým strojem jedna duše a jedno tělo?
Typ motoru | Vodou chlazený čtyřtaktní dvouválec se čtyřmi ventily na jeden válec ovládanými vlečnou pákou, dvěma ventilovými rozvody OHC a suchým mazáním z olejové vany |
Vrtání/zdvih | 86 mm x 77 mm |
Zdvihový objem | 895 ccm |
Jmenovitý výkon | 77 kW (105 k) při 8 500 ot/min |
Jmenovitý výkon (A2) | 70 kW (95 k) při 8 000 ot/min Snížení výkonu SA: 35 kW (48 k) při 6 500 ot/min |
Max. točivý moment | 92 Nm při 6 500 ot./min |
Převodovka | Constant mesh 6stupňová převodovka, integrovaná ve skříni motoru |
Maximální rychlost | 216 km/h |
Spotřeba paliva na 100 km na základě WMTC | 4,2 l/100km |
Rám | Ocelový rám mostového typu, skořepinová konstrukce |
Pneumatika vpředu /vzadu | 120/70 ZR 17 / 180/55 ZR 17 |
Rozvor | 1 518 mm |
Výška sedla při pohotovostní hmotnosti | 815 mm |
Pohotovostní hmotnost připravená k jízdě, plná nádrž | 211 kg |
Využitelný objem nádrže | 13 l |