XR představuje nekompromisní spojení sportovního ducha a jízdy na dlouhé vzdálenosti. Adrenalin den za dnem, zatáčku za zatáčkou. Na nové F 900 XR si každou zatáčku pořádně vychutnáš – kilometr po kilometru. Sám vzrušující design již naznačuje potenciál stroje. Ve vzpřímeném pohodovém sedu budeš chráněn před větrem i nečasem: je jasné, že to budeš jen ty, kdo určí, kdy tahle jízda skončí! Díky rozsáhlé výbavě budeš připraven jak na sportovní výkony, tak na jízdu ve městě. F 900 XR je motorka, která se hodí k tobě i k tvému sportovnímu duchu.

Pohodlí ZZ.jpg

Vzpřímeně a uvolněně

Na konci dne budeš mít pocit, že jsi skoro nic neujel a nebudeš věřit údaji na tachometru.: To je ergonomie F 900 XR. Je navržena pro sportovní výkon na dlouhé vzdálenosti. Za přední ochranou si tak podmaňuješ zatáčku za zatáčkou. Maximální variabilita platí nejen pro výšku sedla od 775 do 870 mm, ale i pro nastavitelnou řadicí páku a dvoustupňové nastavení čelního štítu. Jak ty, tak tvůj spolujezdec si užijete každý kilometr jízdy, a to díky optimální poloze stupaček a sedadel.

Brzdy ZZ.jpg

Systematická bezpečnost

Mnoho dalších inovací přispívá k potěšení z jízdy a naprosté pohodě. Dynamické ovládání brzd (DBC) a regulace točivého momentu (MSR) zaručují vyšší bezpečnost při nouzovém brzdění, prudkém výpadku plynu a při potřebě náhlého řazení.

Motor ZZ.jpg

Tvůj pulz v klidu: 92 Nm

Díky ideálnímu výhledu daleko před sebe projedeš každou zatáčku sebevědomě a klidně. Jednu po druhé, znovu a znovu. Přesně v duchu #NeverStopChallenging. Pokud tě žene nenasytná touha mířit stále dál a dál, pak pro tebe máme správného parťáka: vysokorychlostní dvouválcový řadový motor modelu F 900 XR dodá mezi 4 500 a 8 500 ot/min přes 87 Nm. Individuálně zvolené Dynamic ESA zajišťuje optimální tlumicí komfort a velmi stabilní ovládání. Na vedoucí pozici rád ponecháš ostatní za sebou.

Dostupné v těchto barvách

Červená
Stříbrná
Zlatá

Motor

Typ motoruVodou chlazený, dvouválcový čtyřdobý motor se čtyřmi ventily na jeden válec ovládanými vlečnou pákou, dvěma vačkovými hřídeli nad hlavou a suchým mazáním z olejové vany
Vrtání/zdvih86 mm x 77 mm
Zdvihový objem895 cm³
Jmenovitý výkon77 kW (105 koní) při 8 500 ot./min 
Jmenovitý výkon (A2)70 kW (95 koní) při 8 000 ot./min  
Snížení výkonu SA:
35 kW (48 koní) při 6 500 ot./min
Max. točivý moment92 Nm při 6 500 ot./min
Max. točivý moment (A2)88 Nm při 6 750 ot./min              
Snížení výkonu SA:
66 Nm při 4 500 ot./min  
Kompresní poměr13,1 : 1 
Systém vstřikováníElektronické vstřikování
Čištění spalinRegulovaný 3cestný katalyzátor, emisní norma EU-5

 

Výkon/spotřeba

Maximální rychlostpřes 200 km/h 
Maximální rychlost (A2)Přes 200 km/h 
Snížení výkonu SA: 170 km/h
Spotřeba paliva na 100 km na základě WMTC4,2 l 
Emise CO2 podle normy WMTC99 g/km
Typ palivaPrémiový bezolovnatý benzín, minimální oktanové číslo 95 (RON)
Typ paliva (A2)Standardní bezolovnatý benzin, minimální oktanové číslo 91 (RON)

 

Elektrický systém

AlternátorGenerátor s permanentními magnety 416 W (jmenovitý výkon)
Baterie12 V/12 Ah,  bezúdržbová

 

 

Barth

Jaroslav Bekr

prodejce motocyklů BMW
jaroslav.bekr@motocentrum-barth.cz
770 180 640

Fotogalerie a video

4
1
2
3