XR představuje nekompromisní spojení sportovního ducha a jízdy na dlouhé vzdálenosti. Adrenalin den za dnem, zatáčku za zatáčkou. Na nové F 900 XR si každou zatáčku pořádně vychutnáš – kilometr po kilometru. Sám vzrušující design již naznačuje potenciál stroje. Ve vzpřímeném pohodovém sedu budeš chráněn před větrem i nečasem: je jasné, že to budeš jen ty, kdo určí, kdy tahle jízda skončí! Díky rozsáhlé výbavě budeš připraven jak na sportovní výkony, tak na jízdu ve městě. F 900 XR je motorka, která se hodí k tobě i k tvému sportovnímu duchu.
Dynamická ESA ti umožní během jízdy měnit nastavení tlumičů. Na konci dne budeš mít pocit, že jsi skoro nic neujel a nebudeš věřit údaji na tachometru.: To je ergonomie F 900 XR. Je navržena pro sportovní výkon na dlouhé vzdálenosti. Za přední ochranou si tak podmaňuješ zatáčku za zatáčkou. Maximální variabilita platí nejen pro výšku sedla od 775 do 870 mm, ale i pro nastavitelnou řadicí páku a dvoustupňové nastavení čelního štítu. Jak ty, tak tvůj spolujezdec si užijete každý kilometr jízdy, a to díky optimální poloze stupaček a sedadel.
Jak si užít jízdu zatáčkami víc než s vlastním osvětlením? F 900 XR stanovuje standardy i v oblasti světel. Disponuje adaptivními světlomety – poprvé ve střední třídě. Tato technologie je umístěna do nově vyvinutých LED světlometů a optimálně tak osvětluje plochu od 7°: jednoznačné plus pro jízdu v noci nebo při špatné viditelnosti.
Standardní 6,5“ TFT barevný displej a BMW Connectivity – přímé připojení k tvému smartphonu.
Výkon na velké vzdálenosti promyšlený až do posledního detailu: kufry v barvě motorky jsou jen jednou z mnoha vychytávek, pokud jde o úložný prostor.
Dvouválec zajistí přesně takový točivý moment, který potřebuješ. Mnoho dalších inovací přispívá k potěšení z jízdy a naprosté pohodě. Dynamické ovládání brzd (DBC) a regulace točivého momentu (MSR) zaručují vyšší bezpečnost při nouzovém brzdění, prudkém výpadku plynu a při potřebě náhlého řazení..
Praktické: Ochranu proti větru a nepřízni počasí lze nastavit ručně.
Typ motoru | Vodou chlazený, čtyřtaktní dvouválec se čtyřmi ventily na jeden válec ovládanými vlečnou pákou, dvěma ventilovými rozvody OHS a suchým mazáním z olejové vany |
Vrtání/zdvih | 86 mm x 77 mm |
Zdvihový objem | 895 ccm |
Jmenovitý výkon | 77 kW (105 k) při 8 500 ot./min |
Jmenovitý výkon (A2) | 70 kW (95 k) při 8 000 ot./min, Snížení výkonu SA: 35 kW (48 k) při 6 500 ot./min |
Max. točivý moment | 92 Nm při 6 500 ot./min |
Převodovka | Constant mesh 6stupňová převodovka, integrovaná ve skříni motoru |
Maximální rychlost | přes 200 km/h |
Maximální rychlost A2 | 170 km/h |
Spotřeba paliva na 100 km na základě WMTC | 4,2 l |
Rám | Ocelový rám mostového typu, skořepinová konstrukce |
Pneumatika vpředu /vzadu | 120/70 ZR 17 / 180/55 ZR 17 |
Rozvor | 1 521 mm |
Výška sedla při pohotovostní hmotnosti | 825 mm |
Pohotovostní hmotnost připravená k jízdě, plná nádrž | 219 kg |
Využitelný objem nádrže | 15,5 l |