BMW G 310 R je základ pro potěšení z jízdy. Byl konstruován pro pulzující města a pro ty, kdo jednoduše milují jízdu na motocyklu. Je obratný, snadno ovladatelný a sportovní zároveň. Ať už jsi vysoký nebo malý, každý jezdec se na BMW G 310 R cítí ihned jako doma! Motocykl je lehký, avšak skutečně výkonný, díky svému motoru o obsahu 313 cm³. Nový motocykl tě bezpečně a spolehlivě doveze do práce, k dalšímu hotspotu nebo ven z města. G 310 R je skutečný motocykl značky BMW, jen má omezený výkon. Maximální kvalita, prvotřídní řemeslné zpracování a výjimečná technologie zajišťují intenzivní požitek z jízdy.
Dobrý vzhled se v rodině nezapře – BMW G 310 R jasně nese geny S 1000 R. Aerodynamický sportovně vyhlížející kryt předního světlometu, dynamická úprava palivové nádrže a typické proporce silničního stroje z něj na ulici činí poutač. G 310 R je lehký a zároveň silný díky své dynamické přídi a nezaměnitelné zádi. Krátké sedlo zdůrazňuje dynamiku silničního stroje a dodává motocyklu, zejména v bílém provedení, nezaměnitelný vzhled motocyklu pro motoristický sport. Eloxovaná zlatá vidlice a brzdové třmeny zdůrazňují vysoce kvalitní řemeslné provedení stroje. Dalším důležitým prvkem je hliníkové kyvné rameno a široké pneumatiky zajišťují správnou přilnavost k silnici.
A G 310 R není na druhém místě ani po technické stránce. Právě naopak: díky sofistikovaným a nekonvenčním technickým rysům budete udávat tempo, místo abyste jej následovali. Mimo jiné to zajišťuje jednoválcový čtyřdobý motor o obsahu 313 cm³. Neobvyklý sklon válce směrem dozadu a hlava motoru pootočená o 180° snižuje těžiště a posouvá ho směrem k přednímu kolu. Proto je G 310 R mnohem agilnější a snáze se ovládá.
Jezdi ulicemi bez stresu a uvolněně na G 310 R. I ve shonu velkoměsta si budeš při jízdě vždy věřit díky úspěšnému rozložení všech ovládacích prvků. Úspěšné ergonomické rozložení řidítek, stupaček a ovládacích prvků zajišťuje ten nejlepší dojem z jízdy. A na jakémkoli povrchu je díky geometrii a vyladění pružin a tlumičů agilním městským přibližovadlem. Ať už jedeš v hustém městském provozu, dojíždíš do práce, nebo jen vyrážíš z města na víkend – na G 310 R budeš chtít jezdit pořád!
Typ motoru | Vodou chlazený dvouválcový čtyřdobý motor se čtyřmi ventily na jeden válec ovládanými vlečnou pákou, dvěma vačkovými hřídeli nad hlavou a mazáním s mokrou klikovou skříní |
Vrtání/zdvih | 80 mm x 62,1 mm |
Zdvihový objem | 313 cm³ |
Jmenovitý výkon | 25 kW (34 PS) při 9 250 ot./min. |
Max. točivý moment | 28 Nm při 7 500 ot./min |
Kompresní poměr | 10,9 : 1 |
Systém vstřikování | Elektronické vstřikování |
Čištění spalin | Regulovaný 3cestný katalyzátor, emisní norma EU-5 |
Maximální rychlost | 143 km/h |
Spotřeba paliva na 100 km na základě WMTC | 3,33 l |
Emise CO2 podle normy WMTC | 77 g/km |
Typ paliva | Standardní bezolovnatý benzin, minimální oktanové číslo 91 (RON) |
Alternátor | Alternátor se 308 watty |
Baterie | 12 V / 8 Ah, bezúdržbový |