BMW Motorrad K 1600 B

K 1600 B

Toužíš po asfaltu. Po každém kilometru. Po nových obzorech. Pak je Bagger motocyklem pro tvoje cesty. Se 6 válci, mimořádně hladkým chodem a úchvatným vývojem výkonu tě nenechá na pochybách – cesta začíná právě teď. Motocykl a ty se na silnici stanete jedním typickým obrysem Bagger: zešikmený čelní štít a nápadná záď dodávají nezaměnitelný vzhled. Za jeho dobrým vzhledem se skrývá velká porce inovativních technologií a vysoká úroveň pohodlí. Protože ti, kdo jezdí na Baggeru, si příležitostně užívají vítr šlehající do tváří. Cruising je součástí standardní výbavy. Tak vyraž a užijte si vítr šlehající do tváře – na K 1600 B.

MotorZZ.jpg

Žádná vzdálenost není příliš velká

Šestiválcový řadový motor zajišťuje požadovanou dynamičnost díky svému nepřekonatelnému hladkému chodu a křivce výkonu. Na projížďce se svými parťáky vjedeš do každé zatáčky dynamicky a agilně. Jeho maximální točivý moment 175 Nm a 118 kW (160 k) vyvine nesrovnatelný a nenucený výkon. A při 1 500 ot./min již dosáhne 70 % točivého momentu. To znamená, že i při tom nejmenším pohybu zápěstím působivě pocítíš akceleraci K 1600 B.

PohodlíZZ.jpg

Nekonečný požitek z jízdy

Kdokoli se posadí na Bagger, bude se na něm chtít svézt. Díky vysoké úrovni pohodlí tohoto speciálního motocyklu je doba ježdění neomezená. Dynamická ESA (ve standardní výbavě) zajišťuje optimální řízení a dynamičnost jízdy. Kromě toho, nastavení „CRUISE“ zajišťuje pohodlí měkkého tlumení. Stupačky typické pro Bagger zajišťují uvolněnou polohu a ryzí potěšení z jízdy. Díky dodatečnému volitelnému příslušenství, jako jsou přední reproduktory, Asistent rozjezdu do kopce (HSC), asistent řazení Pro nebo dodatečné úložné přihrádky, můžeš zvyšovat pohodlí naprosto personalizovaným způsobem.

BaggerZZ.jpg

Nezaměnitelně Bagger

Jak by tomu u Baggeru mělo být, překypuje přítomností a je vytvořen na projíždění se. Díky svažující se linii obrysu je K 1600 B plochý a aerodynamický. Barva „černá metalíza Storm“ v kombinaci s různými černými tóny dodává Baggeru jeho tvar a díky tomu vypadá impozantně a zároveň sebejistě. Zešikmený čelní štít a nápadná záď s LED směrovkami a brzdovými světly, integrovanými do kufrů, definují styl. Černý šestiválec završuje celkovou silně charakteristickou image.

Dostupné v těchto barvách

Černá1
Modrá1
Šedá1

Motor

Typ motoruOlejem/vodou chlazený řadový čtyřtaktní šestiválcový motor, dvě vačkové hřídele nad hlavou, čtyři ventily na válec 
Vrtání/zdvih72 mm x 67,5 mm
Zdvihový objem1 649 cm³
Jmenovitý výkon118 kW (160 k) při 7 750 ot./min
Max. točivý moment175 Nm při 5 250 ot./min
Kompresní poměr175 Nm při 5 250 ot./min
Řízení směsiElektronické vstřikování do sacího potrubí
Kontrola emisí3cestný katalyzátor s uzavřenou smyčkou, emisní standard EURO 4

 

Výkon/spotřeba

Maximální rychlostPřes 200 km/h
Spotřeba paliva na 100 km na základě WMTC5,7 l
Emise CO2 podle normy WMTC133 g/km
Typ palivaBezolovnatý super, oktanové číslo 95 (RON)

 

Elektrický systém

Alternátor700 W
Baterie12 V/19 Ah, bezúdržbová

 

 

Barth

Jaroslav Bekr

prodejce motocyklů BMW
jaroslav.bekr@motocentrum-barth.cz
770 180 640

Fotogalerie a video

1
2
3
4