Cestovat ve dvou znamená užít si každý kilometr dvojnásob. Zní to vlastně celkem logicky, nebo ne? S motocyklem K 1600 Grand America ale zažiješ více pokaždé. Jeho suverénní šestiválec tě – nebo vás – pohodlně sveze směrem k horizontu: dokonale vybavený stupačkami, horním kufrem s opěradlem a vysokým větrným štítem. Na konci každého dne tak nebude snadné říct, který okamžik cesty byl nejhezčí. Zato zážitky z každého kilometru budou minimálně dvakrát tak krásné.
Již nově navržený kokpit motocyklu K 1600 Grand America je se svým 10,25" barevným displejem TFT, čistým designem a tvrzeným antireflexním krycím sklem perfektně připravený na tvoji cestu. A celkový vzhled? Křivky typického stylu baggeru s nízkou zadní částí vyzařují eleganci, sílu a exkluzivitu. Vysoký větrný štít, pohodlné stupačky a horní kufr s opěradlem přitom jasně ukazují: tady může společná cesta trvat klidně o něco déle. A to s veškerým komfortem – a s naprostou samozřejmostí.
S motocyklem K 1600 Grand America si užiješ každý kilometr intenzivněji. A přesto nikdy nebudeš mít dost: Dokonce i v noci pojedeš díky sériově dodávanému přídavnému světlometu a full LED světlometu s adaptivním světlometem do zatáčky tak bezpečně a samozřejmě jako nikdy předtím. Díky natáčení zůstává světelný kužel konstantní a plynule se přizpůsobuje náklonu. Protože co může být hezčího, než ani za tmy nikdy neztratit horizont z dohledu? Nové dimenze otevírá i sériově dodávaný audiosystém 2.0. Kromě intuitivní navigace v nabídce a četných zvukových profilů toho tu není moc k vidění: antény jsou integrované. Poslech je o to impozantnější. Prostě takový, jaký očekáváš.
Nabíjecí přihrádka odolná proti stříkající vodě a se speciálním větráním neustále napájí váš smartphone prostřednictvím připojení USB-C.
Tvoje oblíbené funkce jsou rychle dostupné: Čtyři tlačítka lze nakonfigurovat podle potřeby.
Horní kufr je vybaven reproduktorem audiosystému 2.0. Dále je zde nabíjecí konektor USB-A a samozřejmě opěrka zad pro tvůj doprovod.
Klidný chod a suverenita šestiválce jsou legendární. Přepracované řízení motoru nyní zajišťuje ještě větší tah a energičtější start. Díky přepracovanému řízení motoru dosahuješ nyní ještě rychlejší odezvy plynu a pocitu radosti: jmenovitý výkon 160 k máš nyní k dispozici již o celých 1 000 ot./min. dříve a maximálního točivého momentu, zvýšeného na 180 Nm, se dosahuje při 5 250 ot./min. Krajinou tak můžeš proletět, než jednou otočíš zápěstím. Plnější křivka točivého momentu přitom zaručuje ještě pohodlnější jízdu. O potřebnou stabilitu a bezpečnost se přitom stará regulace brzdného účinku motoru (MSR) a Dynamic ESA. A přesněji zaměřené jsou i jízdní režimy. Pro znatelně větší radost z jízdy – ať jedeš sám, nebo ve dvou.
Typ motoru | Olejem/vodou chlazený šestiválcový čtyřdobý řadový motor se čtyřmi ventily na válec |
Vrtání/zdvih | 72 mm x 67,5 mm |
Zdvihový objem | 1649 ccm |
Jmenovitý výkon | 118 kW (160 k) při 6 750 ot./min. |
Max. točivý moment | 180 Nm při 5 250 ot./min |
Převodovka | Šestistupňová převodovka s šikmým ozubením |
Maximální rychlost | 162 km/h |
Spotřeba paliva na 100 km na základě WMTC | 5,9 l |
Rám | Hliníkový rám mostového typu s nosným motorem |
Pneumatika vpředu /vzadu | 120/70 ZR 17 / 190/55 ZR 17 |
Rozvor | 1 618 mm |
Výška sedla při pohotovostní hmotnosti | 750 mm |
Pohotovostní hmotnost připravená k jízdě, plná nádrž | 367 kg |
Využitelný objem nádrže | cca 26,5 l |