BMW Motorrad K 1600 GT

K 1600 GT

Být v pohybu, získávat dojmy, hodně zažívat, odpočinout si, ale mít požitek z dynamické jízdy: takhle vypadá svět ze sedla nového BMW K 1600 GT. Nabízí ještě více dynamiky a ještě větší cestovní pohodlí: jeho šestiválcový řadový motor je již považován za ikonu díky svému rozdělení výkonu a hladkému chodu. K tomu se přidává naprostá vhodnost pro cesty na dlouhé vzdálenosti s ochranou před větrem a počasím a výbavou, kvůli které budeš chtít hned nasednout. S K 1600 GT nejen že toho hodně uvidíš, ale také budeš se svým motocyklem pastvou pro oči. Samozřejmě zanecháš na všechny dojem bez ohledu na to, zda bude motorka zaparkovaná, nebo na ní pojedeš.

DynamikaZZ.jpg

Dynamika i pro oko

Dynamika a pohodlí. Tyto charakteristiky K 1600 GT se odrážejí také v designu: díky přednímu zavěšení Duolever, xenonovému světlometu s přídavným světlometem, výkonnému šestiválcovému motoru a rámu zde vysoce kvalitní celková image skutečně vybočuje z řady. Zcela nový přední a boční atletický vzhled zajišťuje sportovní aerodynamický vzhled. Tlumič výfuku 6-v-2 odráží potenciál šestiválcového motoru, a to jak vizuálně, tak akusticky.

MotorZZ.jpg

Prvotřídní šestiválec

Legendární šestiválcový řadový motor. S ním je každá jízda potěšením. Díky nepřekonatelně hladkému chodu a rozdělení výkonu spolehlivě zajišťuje požadovanou dynamiku. Jeho maximální točivý moment 175 Nm a 118 kW (160 k) vyvine nesrovnatelný a nenucený výkon. Přitom je 70 % točivého momentu k dispozici už při 1 500 ot./min. To znamená, že i tím nejmenším pohybem ruky dodáš ovládáš K 1600 GT na cestách: ovládání plnokrevníka.

PohodlíZZ.jpg

Široká standardní výbava

Standardní výbava motocyklu K 1600 GT je technicky na nejvyšší úrovni a nelze si už přát nic víc: ABS Pro, které zajišťuje bezpečné brzdění i při náklonu, inovativní xenonový světlomet a multifunkční ovladač jsou jen několika málo příklady. Nově se instaluje standardně ve výrobě dynamická ESA. Podvozek rozpozná a řídí činnost tlumičů, úhlový senzor stupně a řídicí jednotky v milisekundách. Zajišťuje tak to nejlepší nastavení tlumičů v každé jízdní situaci. I při náklonu dosáhneš takového pohodlí tlumičů, které dosud nebylo ani představitelné, a ve výsledku i konstantně stabilní jízdu.

Dostupné v těchto barvách

Šedá
Černá
Hnědá
Modrá

Motor

Typ motoruVodou/olejem chlazený řadový čtyřtaktní šestiválcový motor, čtyři ventily na válec
Vrtání/zdvih72 mm x 67,5 mm
Zdvihový objem1 649 cm³
Jmenovitý výkon160 k (118 kW) při 7 750 ot./min
Max. točivý moment175 Nm při 5 250 ot./min
Kompresní poměr12,2 : 1
Řízení paliva/motoruElektrické vstřikování paliva
Čištění spalinŘízený třícestný katalyzátor v souladu s emisní normou EU4

 

Výkon/spotřeba

Maximální rychlostPřes 200 km/h
Spotřeba paliva na 100 km na základě WMTC5,7 l
Emise CO2 podle normy WMTC133 g/km
Typ palivaBezolovnatý 95oktanový (RON)

 

Elektrický systém

Alternátor700 W
Baterie12 V/19 Ah, bezúdržbová

 

 

Barth GO

Jaroslav Bekr

prodejce motocyklů BMW
jaroslav.bekr@motocentrum-barth.cz
770 180 640

Fotogalerie a video

1
2
3
4