Tvoje jízda je dokonalá, pokud v první zatáčce zapomeneš na vše, co máš za sebou. Když při nejmenším zabrání pocítíš neodolatelný tah kupředu. Stručně řečeno: Pokud máš vše, co potřebuješ, ale přesto ještě získáš více: vyšší komfort, větší výkon. Legendární šestiválec K 1600 GT tě požene kupředu ještě důrazněji. Za tímto účelem je nový kokpit zcela přizpůsoben tvým potřebám. Pro výkonnou jízdu, která si hledá sobě rovného, kdykoli si vyjedeš s kamarády, kteří mají rádi výkon.
Větší tah na rovince a větší dynamika v každé zatáčce i mimo ni – nový systém řízení motoru zde výrazně zlepšuje situaci.
Tvoje jízda, tvoje preference, tvůj komfort: Čtyřem tlačítkům lze přiřadit oblíbené funkce.
V nejlepším světle: Nové čelní LED světlomety budou dokonale osvětlovat tvoji jízdu, přičemž disponují sériově adaptivním světlem do zatáček.
Typ motoru | Olejem/vodou chlazený šestiválcový čtyřdobý řadový motor se čtyřmi ventily na válec |
Vrtání/zdvih | 72 mm x 67,5 mm |
Zdvihový objem | 1 649 cm³ |
Jmenovitý výkon | 160 k (118 kW) při 7 750 ot./min |
Max. točivý moment | 180 Nm při 5 250 ot./min |
Kompresní poměr | 12,2 : 1 |
Řízení paliva/motoru | Elektronické vstřikování do sacího potrubí / digitální management motoru: BMS-O s elektronickým ovládáním plynu |
Čištění spalin | Řízený 3cestný katalyzátor, emisní norma EU 5 |
Maximální rychlost | Přes 200 km/h |
Spotřeba paliva na 100 km na základě WMTC | 5,9 l |
Emise CO2 podle normy WMTC | 137 g/km |
Typ paliva | Bezolovnatý benzín (max. 15 % etanolu, E15) / ROZ 95 / 90 AKI |
Alternátor | Třífázový alternátor s výkonem 700 W (jmenovitý výkon) |
Baterie | 12 V / 16 Ah, bezúdržbová |