Říká se, že: kdo chce z cesty opravdu něco mít, nikdy necestuje sám. Platí to dvojnásob, když cestuješ s doprovodem. BMW K 1600 GTL myslí na oba. Nabízí na cestách výkonnost, která splní každé přání. Jeho výkonný šestiválec nyní přináší ještě větší dynamiku a suverenitu: Díky komfortnímu vyladění geometrie motocyklu si můžeš užít každý kilometr. Nově byl navržen i kokpit. Aby sis každou jízdu užíval ještě cíleněji a intenzivněji, je zcela zaměřen na interakci s tebou. Protože už tady u nás začíná společný výlet.
Motor jako legenda. A co může být hezčího, než probudit jedním otočením legendu k životu? Klidný chod, suverenita a výkonnostní hodnoty zůstávají zkrátka nedostižné.
Navigaci by mělo ukončit dosažení cíle cesty, a ne baterie tvého telefonu: Nabíjecí přihrádka chráněná před stříkající vodou je vybavena vlastním konektorem USB-C.
Objevovat a vidět svět v novém světle – díky novému přednímu full LED světlometu s adaptivním světlometem do zatáčky to můžeš vzít doslova.
Typ motoru | Olejem/vodou chlazený šestiválcový čtyřdobý řadový motor se čtyřmi ventily na válec |
Vrtání/zdvih | 72 mm x 67,5 mm |
Zdvihový objem | 1 649 cm³ |
Jmenovitý výkon | 160 k (118 kW) při 7 750 ot./min |
Max. točivý moment | 180 Nm při 5 250 ot./min |
Kompresní poměr | 12,2 : 1 |
Systém vstřikování | Elektronické vstřikování do sacího potrubí / digitální management motoru: BMS-O s elektronickým ovládáním plynu |
Čištění spalin | Řízený 3cestný katalyzátor, emisní norma EU 5 |
Maximální rychlost | Přes 200 km/h |
Spotřeba paliva na 100 km na základě WMTC | 5,9 l |
Emise CO2 podle normy WMTC | 137 g/km |
Typ paliva | Bezolovnatý benzín (max. 15 % etanolu, E15) / ROZ 95 / 90 AKI |
Alternátor | Třífázový alternátor s výkonem 700 W (jmenovitý výkon) |
Baterie | 12 V / 16 Ah, bezúdržbová |