Superbike ve spojení s dynamickým roadsterem. Zrozen z genů M a stvořen pro silnice a závodní okruhy. Pro všechny, kteří jdou na hranu. Razantních 210 k s nejvyšší rychlostí 280 km/h pod Vaší plnou kontrolou. Dělený LED světlomet vizuálně otevírá cestu k vrcholu. M R je nepřehlédnutelný v každém ze svých tří ultra sportovních stylů. Zvuk jeho čtyřválce nepřeslechnete. Slyšíte jeho volání? Nastartujte motor!

Vyzařovaná ambice prosadit se: světlomet v provedení Splitface se světlem pro denní svícení a logem M.

Winglety vytvářejí silný přítlak pro maximální stabilitu při zrychlení. Součástí sériové verze M R v černém strukturálním laku.

Podtrhují sportovní zaměření a exkluzivitu: zadní rám a kyvné rameno zadního kola v antracitově šedé barvě.

M sportovní plynová rukojeť umožňuje vynikající dávkování plynu bez nutnosti přehmátnout.

Mějte předjíždění přesně pod kontrolou: M brzda. Poznáte podle vynikajícího výkonu a jasně stabilního tlakového bodu – a opticky na modrém eloxovaném povrchu s logem M.

M Carbon winglety jsou součástí M Competition paketu, snižují hmotnost a dodávají extra porci exkluzivity.



Jedná se o modelový rok 2025.
| Typ motoru | Vodou/olejem chlazený čtyřválcový řadový motor se čtyřmi titanovými ventily na válec a variabilním ovládáním vačkových hřídelí sání BMW Shiftcam |
| Vrtání/zdvih | 80 mm x 49,7 mm |
| Zdvihový objem | 999 ccm |
| Jmenovitý výkon | 154 kW (210 k) při 13 750 ot./min. |
| Max. točivý moment | 113 Nm při 11,100 ot./min. |
| Převodovka | Šestistupňová dvouhřídelová převodovka, integrovaná ve skříni motoru |
| Maximální rychlost | 280 km/h |
| Spotřeba paliva na 100 km na základě WMTC | 6,4 l |
| Rám | Hliníkový rám mostového typu s nosným motorem |
| Pneumatika vpředu /vzadu | 120/70 ZR17 / 200/55 ZR17 |
| Rozvor | 1 455 mm |
| Výška sedla při pohotovostní hmotnosti | 830 mm |
| Pohotovostní hmotnost připravená k jízdě, plná nádrž | 199 kg |
| Využitelný objem nádrže | 16,5 l |









