Jeďte na doraz: M 1000 R. Zkráceně M R. Superbike se setkává s Dynamic roadsterem. Její geny: ze závodnické dílny M a závodní tratě. Dech beroucích 210 koňských sil se špičkovou rychlostí 280 km/h pod vaší kontrolou – na silnici nebo na závodní trati. Promine vám hodně, ale nikdy ne klid. Maximální výkon: nutnost. Váš úkol: Překonejte sami sebe – ovládněte ulici. M barvy to signalizují nepřehlédnutelně. K nepřeslechnutí: zvuk čtyřválce M R. Slyšíte její volání? Nastartujte motor!
Chcete dominovat silnicím? Výkonný čtyřválec s technologií ShiftCam a výkonem 154 kW (210 PS) je pro to přímo jako stvořený: navržen pro závodní okruh i pro využití na supersportovních silnicích. Motor superbike dokonalý pro Hyper roadster: Čtyřválcový motor z řady RR s technologií BMW ShiftCam vás vystřelí z 0 na 100 km/h za 3,2 sekundy. S maximálními otáčkami 14 600 ot/min je M R jednoznačně naším nejsilnějším roadsterem. Od 10 000 ot/min tak pocítíte vyšší točivý moment a zrychlení. V převodu to znamená, že M R má ve srovnání s RR o jeden zub více: 47 zubů místo 46 v sekundárním převodu a kratší převod ve 4., 5. a 6. převodovém stupni – pro jízdu na silnici orientovanou na výkon. Asistent řazení Pro přitom umožňuje rychlé řazení nahoru i dolů. Působivý dojem podtrhuje silný zvuk z titanového koncového tlumiče výfuku.
M animace nastartování: dokonalý startovní signál pro váš adrenalin. Podle výzvy pak na TFT displeji zvolíte svůj jízdní režim: Rain, Road, Dynamic, Race nebo Race Pro 1-3. Pure M Experience: 6,5palcový TFT displej vás přivítá svojí úvodní animací v exkluzivním okruhu špičkových jezdců. Jedna ze čtyř variant obrazovky se díky paměťové funkci objeví automaticky po spuštění. M like optimalizováno pro závodní trať: Díky nové funkci shift light bliká celý otáčkoměr při dosažení nastavených otáček.
Abyste při zrychlení udrželi kontrolu, vytváří M winglety aerodynamické výstupní síly – pro větší stabilitu jízdy při vyšších rychlostech až po maximální rychlost.
Probudí ve vás ryzí chuť do boje: nová zpětná zrcátka na řídítkách, která znáte jako speciální příslušenství motocyklu S 1000 R. Na motocyklu M R zajišťují v sériovém provedení dokonalý hyper roadsterový vzhled.
Mějte předjíždění přesně pod kontrolou: M brzda. Poznáte podle vynikajícího výkonu a jasně stabilního tlakového bodu – a opticky na modrém eloxovaném povrchu s logem M. Jasná zpětná vazba a dech beroucí cílová přesnost: podvozek se sériovým DDC, plně nastavitelnými pružinovými prvky, nastavitelným tlumičem řízení a přefrézovaným upnutím řídítek. Pro motocykl M R byl upraven z modelu RR pro nároky Dynamic roadsteru. Nové ergonomické provedení a nová řídítka zajišťují polohu při sezení přímo na předním kole.
Předvedení exkluzivních M karbonových dílů, jako je kryt zadního kola a kryt řetězu, kryt předního kola, kryt nádrže, kryt Airbox s pruhy, deflektor, kryt pastorku, aktivační kód pro M GSP laptrigger, paket Sozius a frézovaná M stupačka řidiče: Tento motocykl nelze překonat. Ani zastavit: díky M karbonovým kolům s úsporou hmotnosti 1,6 kg.
Typ motoru | Vodou/olejem chlazený čtyřválcový řadový motor se čtyřmi titanovými ventily na válec a variabilním ovládáním vačkových hřídelí sání BMW Shiftcam |
Vrtání/zdvih | 80 mm x 49,7 mm |
Zdvihový objem | 999 ccm |
Jmenovitý výkon | 154 kW (210 k) při 13 750 ot./min. |
Max. točivý moment | 113 Nm při 11,100 ot./min. |
Převodovka | Šestistupňová dvouhřídelová převodovka, integrovaná ve skříni motoru |
Maximální rychlost | 280 km/h |
Spotřeba paliva na 100 km na základě WMTC | 6,4 l |
Rám | Hliníkový rám mostového typu s nosným motorem |
Pneumatika vpředu /vzadu | 120/70 ZR17 / 200/55 ZR17 |
Rozvor | 1455 mm |
Výška sedla při pohotovostní hmotnosti | 830 mm |
Pohotovostní hmotnost připravená k jízdě, plná nádrž | 199 kg |
Využitelný objem nádrže | 16,5 l |