Pro všechny, které ovládá jejich vášeň a neustále čelí novým výzvám. Pro všechny, kteří nikomu nechtějí darovat milimetr ani milisekundu: BMW M RR je superbike homologovaný pro závodní sport. Byl zdokonalen v aerodynamickém tunelu a dále vyvíjen na okruhu. Optimalizace aerodynamiky a používání karbonu výrazně zvyšuje maximální rychlost na 314 km/h. Motor a podvozek jsou beze změny výkonné a přímé. Motocykl M RR je do nejmenšího detailu synonymem absolutního výkonu a exkluzivity. Typický M.
Více než vzhled: brzdová a spojková páka vyfrézovaná z vysoce pevného hliníku a eloxovaná, Brake-Lever-Guard a na podstatně redukovaný systém stupaček řidiče.
Výše, rychleji a ještě dále: Obložení z pohledového karbonu s vyšším čelním štítem zvyšuje maximální rychlost o 8 km/h a usnadňuje práci řidiči díky optimalizovanému proudění vzduchu - pro trvalý výkon. Aerodynamicky optimalizovaná přední část s opláštěním z pohledového karbonu s páskami v designu M představuje vůli po vítězství až do nejmenšího detailu – dokonce i nově upravený nosič opláštění je z karbonu. A rovněž nově upravená zadní část činí M RR nyní ještě dynamičtějším. Také držák registrační značky s integrovanou osvětlovací jednotkou je ještě kompaktnější. Díky novému kabelovému svazku a konektoru LWS zadních blinkrů je M RR nyní ještě rychleji připraven na závodní dráhu. A také konektory předních blinkrů byly příslušně optimalizovány.
Tvůj osobní startovní semafor: Od nynějška panuje plná koncentrace a čistá touha po výkonu. M RR je připraven.
Méně je více: Snížení hmotnosti díky úspoře 3 657 gramů se citelně projevuje v lepší manipulaci a vyšším výkonu.
Vyzkoušený, osvědčený, oslavovaný: 212 PS, maximální otáčky 15 100 ot/min a k tomu revoluční technologie BMW ShiftCam pro variování časování a zdvihu ventilů – pro větší výkon při nízkých otáčkách. Optimalizované čelní a boční obložení z karbonu zajišťuje větší výkon i zvýšení konečné rychlosti o 8 km/h. Nová aerodynamika navíc řidiči usnadňuje řízení tím, že snižuje přítlak větru: pro dlouhou, rychlou a soustředěnou jízdu. Nově upravené M winglety z karbonu naopak zvyšují přítlak předního kola až o 6,3 kg – i v náklonu. A zajišťují přítlak 22,6 kg při 300 km/h: pro větší důvěru v hodně nakloněné poloze a vyšší rychlost v zatáčkách.
Vyvinuta ze závodních brzd WorldSBK. Mohli jsme ji klidně pojmenovat „Best in Class“, tedy „Nejlepší ve své třídě". Ale „M brzda“ se hodí ještě lépe. Ve spolupráci s odborníky z BMW Motorsport vznikly M Brake Ducts a volitelný M Aero Wheel Cover. M Brake Ducts jsou integrovány přímo do nových blatníků předních kol, které byly optimalizovány pro lepší proudění ve sloupcích vidlice a brzdových třmenech. M Brake Ducts, poprvé použité u sériově vyráběného motocyklu, snižují teplotu brzdových třmenů. M Aero Wheel Cover, vyrobený rovněž z pohledového karbonu, redukuje víření na předním kole a rozvíjí plný potenciál na dlouhých rovinách při rychlostech od 250 km/h.
Typ motoru | Vodou/olejem chlazený čtyřválcový řadový motor se čtyřmi titanovými ventily na válec a variabilním ovládáním vačkových hřídelí sání BMW Shiftcam |
Vrtání/zdvih | 80 mm x 49,7 mm |
Zdvihový objem | 999 ccm |
Jmenovitý výkon | 156 kW (212 k) při 14 500 ot./min. |
Max. točivý moment | 113 Nm při 11 000 ot./min. |
Převodovka | Šestistupňová dvouhřídelová převodovka s přímým ozubením |
Maximální rychlost | 314 km/h |
Spotřeba paliva na 100 km na základě WMTC | 6,5 l |
Rám | Hliníkový rám mostového typu s nosným motorem |
Pneumatika vpředu /vzadu | 120/70 ZR17 / 200/55 ZR17 |
Rozvor | 1457 mm |
Výška sedla při pohotovostní hmotnosti | 832 mm |
Pohotovostní hmotnost připravená k jízdě, plná nádrž | 193 kg (M Competition Paket 191,8 kg) |
Využitelný objem nádrže | 16,5 l |