Pohání tě tvá touha po výkonu. Ovládá tě a pobízí tvá vášeň. Honba za větším výkonem definuje každou milisekundu: čistý motosport. Vysoký výkon, špičkové materiály, nejvyšší kvalita zpracování a exkluzivita až do posledního detailu: M RR je prvním motocyklem BMW M. Jeho geny pocházejí přímo z profesionálních závodů. Jako M RR a M RR s M Competition Package nabízí čistokrevnou závodní techniku pro nejvyšší výkonnostní nároky v motosportu a pro perfekcionisty, které na silnici pohání adrenalin. Protože #NeverStopChallenging je více než jen slib. Je to závazek.
Pro ještě větší výkon a ještě sportovnější vzhled. Zrozena a s úspěchem a ozkoušena na závodní dráze.
Můžeš začít později brzdit a dřív zpomalit: více stability v zatáčce díky aerodynamickému přítlaku bez ztráty maximální rychlosti. Protože M winglety se postarají o přítlak 16,3 kg.
Redukce rozměrů díky úspoře hmotnosti o 3 657 gramů se okamžitě vyplatí z hlediska lepší ovladatelnosti.
Typ motoru | Kapalinou chlazený řadový čtyřválec se čtyřmi titanovými ventily na válec a variabilním časováním ventilů BMW Shiftcam |
Vrtání/zdvih | 80 mm x 49,7 mm |
Zdvihový objem | 999 cm³ |
Jmenovitý výkon | 156 kW (212 hp) at 14,500 rpm |
Max. točivý moment | 113 Nm při 11 000 U/min |
Kompresní poměr | 13,5 : 1 |
Systém vstřikování | Elektronické vstřikování do sacího potrubí, nastavitelná délka sací trubice |
Čištění spalin | Řízený třícestný katalyzátor, emisní norma EU-5 |
Maximální rychlost | 306 km/h |
Spotřeba paliva na 100 km na základě WMTC | 6,5 l |
Emise CO2 podle normy WMTC | 151 g/km |
Typ paliva | Bezolovnatý benzín super(plus) s oktanovým číslem 95-98 (RON) (regulace klepání; jmenovitý výkon při 98 RON) |
Alternátor | 450 W |
Baterie | 12 V / 5 Ah, Lithium-iontová |