Základem individuálních nápadů je koncepce páteřového rámu. Klasický mřížkový trubkový rám, naplocho uložená vzpěra a nový kryt Airbox ti při uspořádání nádrže a sedadla poskytnou maximální svobodu. Díky individuálním dílům, jako jsou řídítka Dragbar nebo custom záďová koncovka, můžeš své R 12 například jako mávnutím kouzelného proutku propůjčit výrazný styl motocyklu bobber.

sice se nejedná o srdce ze zlata, ale zato o srdce velmi silné: oblíbený motor boxer motocyklu R 12 tě zrychlí díky plnému točivému momentu už při nízkých otáčkách. S legendárním pohonem a jízdními režimy ROLL a ROCK přejdeš z hlubokého uvolnění k dynamice, kdykoli se ti zachce. Boxer optimalizovaný pro custom cruiser vnese na silnici plný točivý moment a dobré zrychlení při nízkých otáčkách. Jízdní režim ROLL je optimální pro vyvážený pocit z motorky cruiser. Jízdní režim ROCK zvyšuje chuť na dynamickou honbu za zatáčkami při optimální stabilitě. Speciální funkcí je dynamičtější pohyb motocyklu R 12 při volnoběhu.

plynule plout místo řazení: Schaltassistent Pro je součástí volitelné komfortní soupravy. Umožňuje změnu rychlostního stupně v obou směrech bez použití spojky.

Ničím nebrzděná radost z jízdy, a to, i když už jednou musíš zastavit: částečně integrální brzdový systém zajišťuje automatické rozložení brzdné síly s dynamickým přizpůsobováním.

Welcome home: díky jednomístné sedačce s výškou pouhých 754 mm je R 12 snadno přístupná a doslova vybízí fanoušky k nasednutí. Základem individuálních nápadů je koncepce páteřového rámu. Klasický mřížkový trubkový rám, naplocho uložená vzpěra a nový kryt Airbox ti při uspořádání nádrže a sedadla poskytnou maximální svobodu. Díky individuálním dílům, jako jsou řídítka Dragbar nebo custom záďová koncovka, můžeš své R 12 například jako mávnutím kouzelného proutku propůjčit výrazný styl motocyklu bobber.

dokonale ti posvítí na cestu: LED světlomet se světlem pro denní svícení zaručuje, že na cestě uvidíš vše a všichni uvidí tebe – v každé denní i noční době i za špatné viditelnosti.

Volitelná bezdušová paprsková kola zušlechťují každý úsek cesty a každý kilometr. Zlaté akcenty odrážejí slunce, kterému jedeš stylově vstříc. Stojí zde jako slib. A taková bude každá jízda: nekomplikovaná, krásná, pohodová. Klasickou siluetu cruiseru klesající směrem k zádi určuje samostatné sedadlo v kombinaci s velkým krytem zadního kola. Ocelová nádrž ve tvaru kapky připomínající dřívější nádrž Toaster se harmonicky začleňuje do celkového vzhledu. Zadní partie působí díky funkčním směrovým světlům s integrovaným zadním světlem kompaktně a jednotně. 19″ přední kolo a 16″ zadní kolo završují plochý vzhled jakoby opřený o záď.



Jedná se o modelový rok 2026.
| Typ motoru | Vzduchem/olejem chlazený dvouválcový čtyřtaktní motor typu boxer se dvěma vačkovými hřídeli v hlavě válců, čtyřmi radiálně uspořádanými ventily a centrální vyvažovací hřídelí |
| Vrtání/zdvih | 101 mm x 73 mm |
| Zdvihový objem | 1170 ccm |
| Jmenovitý výkon | 70 kW (95 k) při 6 500 ot/min, snížení výkonu originálního vybavení: 35 kW (48 k) při 5 250 ot./min. |
| Max. točivý moment | 110 Nm při 6 000 ot/min, snížení výkonu OE: 98 Nm při 3 000 ot/min |
| Převodovka | Jednolamelová suchá spojka, hydraulicky ovládaná |
| Maximální rychlost | 203 km/h |
| Spotřeba paliva na 100 km na základě WMTC | 5,1 l |
| Rám | Mřížkový trubkový rám |
| Pneumatika vpředu /vzadu | 100/90 R19 / 150/80 R16 |
| Rozvor | 1 520 mm |
| Výška sedla při pohotovostní hmotnosti | 754 mm |
| Pohotovostní hmotnost připravená k jízdě, plná nádrž | 227 kg |
| Využitelný objem nádrže | 14 l |





