Vzhled R 12 nineT. S tímto senzačním Roadsterem se zaručeně dostaneš do centra pozornosti. Charakter: společenský. Design: expresivní. Při vývoji z původního modelu sotva zůstal jediný šroubek na svém místě. Díky revoluční rámové koncepci je tato motorka skrz naskrz připravena na individuální úpravy. Můžeš se proto klidně držet své představy a přizpůsobit si stroj po svém. R 12 nineT vybízí k deklaraci sebe sama na silnici. Oslav #Soulfuel svým zcela osobitým způsobem.
Ztělesnění rock’n rollu na silnici. A pokud ti záleží ještě na výraznějším efektu, může uhánět po asfaltu klasičtěji a ušlechtileji na volitelných černých paprskových kolech. V pohodě a současně dynamicky na cestě: o to se postará typická ergonomie roadsteru a výbava, jako je ABS Pro a dynamická kontrola prokluzu. Klasický tvar nádrže a kompaktní proporce zajišťují agilní držení těla při sezení, přepracované polohy řídítek a stupaček přispívají k dynamické ergonomii jízdy. Na sdílené sedačce motocyklu si užijete jízdu také ve dvou, s volitelnou jednomístnou variantou budeš na cestě v pohodlí, pokud pojedeš sám.
Z kompletně přepracovaného systému výfukového potrubí přichází zvuk svobody. Cool: pochromovaný přední tlumič výfuku. Clean: dvouproudový koncový tlumič výfuku s kónickými, elektrolyticky leštěnými výfuky.
Je to nejen vizuálně atraktivní prvek, za kterým se každý rád otočí. Také funkčně je na špici: zlatá, plně nastavitelná 45mm vidlice upside-down.
Se zvláštní výbavou ConnectedRide Control získá tvá R 12 nineT držák pro smartphone a rozhraní Bluetooth pro spárování tvého smartphonu a propojení s aplikací BMW Motorrad Connected.
Na přání je motocykl R 12 nineT dostupný v provedení pro digitální věk: ve zvláštní výbavě Digital Display jsou kulaté tachometry nahrazeny 3,5“ mikro displejem TFT, který díky vysokému rozlišení zaručuje vynikající čitelnost také v jasných světelných podmínkách.
Boxer je poprvé vybaven asistentem řazení, který je součástí volitelné komfortní soupravy. Umožňuje klidnou a rychlou změnu rychlostního stupně bez použití spojky, a zvyšuje tak dynamiku a jízdní komfort.
Typ motoru | Vzduchem/olejem chlazený dvouválcový čtyřtaktní motor typu boxer se dvěma vačkovými hřídeli v hlavě válců, čtyřmi radiálně uspořádanými ventily a centrální vyvažovací hřídelí |
Vrtání/zdvih | 101 mm x 73 mm |
Zdvihový objem | 1170 ccm |
Jmenovitý výkon | 80 kW (109 k) při 7000 ot./min. |
Max. točivý moment | 115 Nm při 6500 ot./min. |
Převodovka | Šestistupňová dvouhřídelová převodovka, v samostatné skříni převodovky |
Maximální rychlost | 215 km/h |
Spotřeba paliva na 100 km na základě WMTC | 5,1 l |
Rám | Mřížkový trubkový rám |
Pneumatika vpředu /vzadu | 120/70 ZR17 / 180/55 ZR17 |
Rozvor | 1 511 mm |
Výška sedla při pohotovostní hmotnosti | 795 mm |
Pohotovostní hmotnost připravená k jízdě, plná nádrž | 220 kg |
Využitelný objem nádrže | 16 l |