BMW Motorrad R 1250 R | BARTH GO

BMW Motorrad R 1250 R

R 1250 R

Nefalšovaný požitek z jízdy s klasickým boxerskou úderností: BMW R 1250 R. Stejně jedinečné jako jeho pohon s pomocí technologie BMW ShiftCam je také jeho univerzálnost: Sportovně dynamický, puristicky klasický nebo nenuceně uvolněný – zážitek z jízdy s tímto roadsterem je vždy nesrovnatelný. Jeho motor a maximální točivý moment 143 Nm jsou toho jasným důkazem – kdykoli to budete potřebovat. A díky jeho ovladatelnosti za sebou necháte hravě každý kilometr – ať již pojedete jakkoli.

P90483746_highRes_bmw-r-1250-r-adaptiv.jpg

Nový výrazný hlavní LED světlomet

Optimalizovaná potkávací a dálková světla jsou k dostání volitelně s adaptivními světlomety: pro optimalizované osvětlení vozovky v náklonu a pro větší bezpečnost.

Sportovní charakter.png

Sportovní charakter na první pohled

Boxera a zvyšování jeho kroutícího momentu pocítíte téměř ihned a budete si užívat přidávání při každém otočení zápěstí. Díky funkci Corescreen Sport budete mít nyní tento sportovní stroj – v pravém slova smyslu – i na čelním skle. Na TFT displeji si můžete číst informace, jako jsou zásahy regulátoru DTC, aktuální a maximální náklon a síla brzdného zásahu.

Režim Eco Mode.png

Režim Eco Mode pro efektivnější jízdu

S výkonným boxerem můžete i tak efektivně svištět v neochvějném klidu: i to je znakem jeho všestrannosti. S novým úsporným režimem R 1250 R dostanete z každé plné nádrže maximální dojezd. TFT displej vás bude informovat o efektivitě vašeho jízdního stylu a pro maximální výkon budete moci samozřejmě vždy rychle a snadno přepnout do jiného jízdního režimu. K sériovým jízdním režimům Rain a Road nyní patří také ABS Pro a DTC. A s volitelnými jízdními režimy Pro Dynamic a Dynamic Pro odhalíte plný potenciál modelu R 1250 R.

Dostupné v těchto barvách

P90483755_highRes_bmw-r-1250-r-style-s
P90483763_highRes_bmw-r-1250-r-triple-
P90483751_highRes_bmw-r-1250-r-icegrey

Motor

Typ motoruVzduchem/kapalinou chlazený dvouválcový čtyřtaktní motor typu boxer, se dvěma vačkovými hřídelemi v hlavě válců poháněnými čelními ozubenými koly, jednou vyvažovací hřídelí a variabilním ovládáním vačkové hřídele sání BMW ShiftCam.
Vrtání/zdvih102,5 mm x 76 mm
Zdvihový objem1 254 cm³ 
Jmenovitý výkon100 kW (136 k) při 7750 ot./min.
Max. točivý moment143 Nm při 6250 ot./min.
Kompresní poměr12,5 : 1
Systém vstřikováníElektronické vstřikování do sacího potrubí / digitální management motoru: BMS-O s elektronickým ovládáním plynu
Čištění spalinEU 5

 

Výkon/spotřeba

Maximální rychlostPřes 200 km/h
Spotřeba paliva na 100 km na základě WMTC4,75 l/100km
Emise CO2 podle normy WMTC110 g/km
Typ palivaSuper bezolovnatý (max. 15 % etanolu, E15), 95 ROZ/RON, 90 AKI

 

Elektrický systém

AlternátorAlternátor s permanentními magnety 508 W (jmenovitý výkon)
Baterie12 V / 12 Ah, bezúdržbová

 

 

Pro více informací nás kontaktujte:

Lucie Pulkrábková

Lucie Pulkrábková

prodejce motocyklů

lucie.pulkrabkova@motocentrum-barth.cz770 180 641

Fotogalerie a video

G1
G2
Titulka2
Titulka