BMW Motorrad R 1250 R

R 1250 R

Nové R 1250 R - stvořeno pro ještě více dynamiky. Důvodem je především nový motor boxer - díky maximálnímu točivému momentu 143 Nm má přepracovaný motor víc síly než kdykoliv předtím. Variabilní řídící systém vačkového hřídele BMW ShiftCam zajišťuje optimální výkon v celém rozsahu otáček. Typický záběr boxeru a čistou radost z jízdy tak zažiješ při pomalých i sportovních vyjížďkách.

MotorZZ.jpg

Větší záběr boxeru

Přednosti nového boxeru ucítíš již od prvního okamžiku: variabilní řízení vačkového hřídele BMW ShiftCam zajišťuje suverénní a rovnoměrný výkon v celém rozsahu otáček motoru. Zdvihový objem zvětšený na 1 254 cm³ a maximální točivý moment 143 Nm poskytuje novému motoru zvýšení výkonu, které je ti kdykoliv k dispozici a které tě ještě větším tlakem katapultuje i z té nejtěsnější zatáčky.

DynamicZZ.jpg

Dynamická ESA

Díky systému dynamická ESA (Electronic Suspension Adjustment) je dosaženo stabilnějších, a tím ještě jistějších jízdních vlastností. Systém automaticky reguluje tlumení a předpětí pružiny teleskopické vidlice a vzpěry v závislosti na jízdních podmínkách a zatížení a nabízí nejvyšší úroveň pohodlí a přilnavosti i ve sklopené poloze.

SpoilerZZ.jpg

Tvůj roadster, tvůj styl

Nově navržený spojler motoru a kryt chladiče přináší svěží vzhled. Stejně nadčasová jako samotný roadster je i základní barva R 1250 R: metalíza Black storm podtrhuje nefalšovaný vzhled tvého motocyklu. Pro sportovní typy je k dispozici styl HP. Čistou eleganci budeš vyzařovat se stylem Exclusive, zatímco individualisté vsadí u varianty 719 metalíza Stardust na jedinečný vzhled. Ať už se rozhodneš pro kterýkoliv styl – svůj roadster a každou jízdu na něm si užiješ po svém.

Dostupné v těchto barvách

Černá
Zelená
Hnědá
Bílá

Motor

Typ motoruDvouválcový čtyřtaktní vzduchem/kapalinou chlazený boxerový motor se dvěma vačkovými hřídelemi poháněnými čelními ozubenými koly, jedním vyvažovacím hřídelem a variabilním ovládáním vačkového hřídele BMW ShiftCam
Vrtání/zdvih102,5 mm x 76 mm
Zdvihový objem1 254 cm³ 
Jmenovitý výkon100 kW při 7 750 ot./min  
Max. točivý moment143 Nm při 6 250 ot./min
Kompresní poměr12,5 : 1
Systém vstřikováníElektronické vstřikování
Čištění spalinTřícestný katalyzátor, plní normu EURO 4

 

Výkon/spotřeba

Maximální rychlostPřes 200 km/h
Spotřeba paliva na 100 km na základě WMTC4,75 l/100km
Emise CO2 podle normy WMTC110 g/km
Typ palivaSuper bezolovnatý benzín, OČ 95, nařízení pro přizpůsobení pro kvalitu paliva (OČ 91 až 98)

 

Elektrický systém

AlternátorTřífázový alternátor 508 W (nominální výkon)
Baterie12 V / 12 Ah, bezúdržbová

 

 

Barth GO

Jaroslav Bekr

prodejce motocyklů BMW
jaroslav.bekr@motocentrum-barth.cz
770 180 640

Fotogalerie a video

4
1
2
3