Nefalšovaný požitek z jízdy s klasickým boxerskou úderností: BMW R 1250 R. Stejně jedinečné jako jeho pohon s pomocí technologie BMW ShiftCam je také jeho univerzálnost: Sportovně dynamický, puristicky klasický nebo nenuceně uvolněný – zážitek z jízdy s tímto roadsterem je vždy nesrovnatelný. Jeho motor a maximální točivý moment 143 Nm jsou toho jasným důkazem – kdykoli to budete potřebovat. A díky jeho ovladatelnosti za sebou necháte hravě každý kilometr – ať již pojedete jakkoli.
Optimalizovaná potkávací a dálková světla jsou k dostání volitelně s adaptivními světlomety: pro optimalizované osvětlení vozovky v náklonu a pro větší bezpečnost.
Boxera a zvyšování jeho kroutícího momentu pocítíte téměř ihned a budete si užívat přidávání při každém otočení zápěstí. Díky funkci Corescreen Sport budete mít nyní tento sportovní stroj – v pravém slova smyslu – i na čelním skle. Na TFT displeji si můžete číst informace, jako jsou zásahy regulátoru DTC, aktuální a maximální náklon a síla brzdného zásahu.
S výkonným boxerem můžete i tak efektivně svištět v neochvějném klidu: i to je znakem jeho všestrannosti. S novým úsporným režimem R 1250 R dostanete z každé plné nádrže maximální dojezd. TFT displej vás bude informovat o efektivitě vašeho jízdního stylu a pro maximální výkon budete moci samozřejmě vždy rychle a snadno přepnout do jiného jízdního režimu. K sériovým jízdním režimům Rain a Road nyní patří také ABS Pro a DTC. A s volitelnými jízdními režimy Pro Dynamic a Dynamic Pro odhalíte plný potenciál modelu R 1250 R.
Typ motoru | Vzduchem/kapalinou chlazený dvouválcový čtyřtaktní motor typu boxer, se dvěma vačkovými hřídelemi v hlavě válců poháněnými čelními ozubenými koly, jednou vyvažovací hřídelí a variabilním ovládáním vačkové hřídele sání BMW ShiftCam. |
Vrtání/zdvih | 102,5 mm x 76 mm |
Zdvihový objem | 1 254 cm³ |
Jmenovitý výkon | 100 kW (136 k) při 7750 ot./min. |
Max. točivý moment | 143 Nm při 6250 ot./min. |
Kompresní poměr | 12,5 : 1 |
Systém vstřikování | Elektronické vstřikování do sacího potrubí / digitální management motoru: BMS-O s elektronickým ovládáním plynu |
Čištění spalin | EU 5 |
Maximální rychlost | Přes 200 km/h |
Spotřeba paliva na 100 km na základě WMTC | 4,75 l/100km |
Emise CO2 podle normy WMTC | 110 g/km |
Typ paliva | Super bezolovnatý (max. 15 % etanolu, E15), 95 ROZ/RON, 90 AKI |
Alternátor | Alternátor s permanentními magnety 508 W (jmenovitý výkon) |
Baterie | 12 V / 12 Ah, bezúdržbová |