Nová BMW R 18 cituje z naší historie a ikonických prvků, které jsme podrobili důslednému dalšímu vývoji. Výsledek: působivý cruiser s motorem o největším zdvihovém objemu, jaký jsme kdy postavili, a s nadčasovými designovými prvky – například dvojitou dekorační linkou verze R 18 First Edition.
Čistý a autentický design do nejmenšího detailu.
Odkrytá poniklovaná kardanová hřídel vpouští do hry masivní točivý moment.
Písmeno R již přes 95 let označuje motor typu boxer.
Typ motoru | Vzduchem/olejem chlazený dvouválcový čtyřtaktní motor typu boxer se dvěma řetězem poháněnými vačkovými hřídelemi uloženými nad klikovou hřídelí |
Vrtání/zdvih | 107,1 mm x 100 mm |
Zdvihový objem | 1 802 cm³ |
Jmenovitý výkon | 67 kW (91 PS) při 4 750 1/min |
Max. točivý moment | 158 Nm při 3 000 1/min |
Kompresní poměr | 9,6: 1 |
Systém vstřikování | Elektronické vstřikování / digitální management motoru: BMS-O s elektronickým ovládáním plynu |
Kontrola emisí | třícestný řízený katalyzátor |
Maximální rychlost | přes 180 km/h |
Spotřeba paliva na 100 km na základě WMTC | 5,6 l/100km |
Typ paliva | Bezolovnatý benzín (max. 15 % etanolu, E15) / ROZ 95 90 AKI |
Generátor | Alternátor s permanentními magnety 600 W (jmenovitý výkon) |
Akumulátor | 12 V / 26 Ah, bezúdržbový |