Motocykl R 18 B v sobě spojuje koncentraci síly s historií cestování a emocionalitu řady R 18. O silném charakteru svědčí velká přední část s opláštěním na řidítkách a nízkým čelním štítem. A prostor pro spekulace nenechává ani 1802 ccm černého motoru Big Boxer. Zdvihový objem však není všechno. U modelu R 18 B jde o mnohem víc. Je stvořen pro individuální úpravy. Udělej si z něj zcela svůj motocykl a ukaž #Soulfuel v plné síle.
Každý z napevno nainstalovaných kufrů pojme 27 litrů. Jsou dokonale tvarované a integrované do přímočaré siluety motocyklu R 18 B: pro typický, nezaměnitelný vzhled baggeru. Vnitřní tašky z kombinace materiálu pravá kůže / plátno, které jsou dokonale přizpůsobené, najdeš v programu příslušenství.
Čtyři klasické analogové kulaté tachometry skvěle ladí s moderním 10,25“ TFT displejem: od zobrazení stavu nádrže až po navigaci tak máš všechny informace kdykoli na očích.
Šedá krycí mřížka a zlaté nápisy Marshall: zde se skrývá ještě kvalitnější zvuk vycházející z celkem čtyř reproduktorů poháněných 180wattovým boostrem.
První dojem se počítá. A ten je vskutku působivý. Přední opláštění na řidítkách ti nabízí optimální ochranu před povětrnostními vlivy a představuje výrazný nezaměnitelný optický prvek.
Vyrábíme ho z přesvědčení a ryzí vášně. Síla, vytrvalost, spolehlivost – takový je mimořádný zážitek z boxeru. Tolik zdvihového objemu tu ještě nebylo. Tohle vidíš, slyšíš a cítíš. Od 2 000 do 4 000 min-1 dokážeš kdykoli dosáhnout přes 150 Nm. Pro silný zážitek a konstantně vysoký točivý moment s typicky boxerovým průběhem výkonu. Při 4750 ot/min.-1 podává tento mohutný motor výkon 67 kW (91 PS). Podle historického vzoru je lesklá poniklovaná kardanová hřídel, která je při běhu otevřená, pouze dalším působivým prvkem těchto 1802 ccm.
Obklopen krajinou a za zvuku boxeru jedeš naprosto v pohodě: díky ACC udržuje motocykl R 18 B sám rychlost, kterou si zvolíš, a hlídá rozestup od vozidla, které jede před tebou. Tři jízdní režimy motocyklu R 18 B ti v sériové výbavě poskytují požitek z jízdy a bezpečnost. K tomu navíc dostáváš automatické řízení stability ACS a regulaci točivého momentu motoru MSR. Další komfort přináší podpora couvání a Hill Start Control pro snadný rozjezd ve svahu. A ve světlometu klasického tvaru se skrývá nejmodernější LED technika. Volitelně ti přitom téměř 100% osvítí zatáčky adaptivní světlo do zatáček a dálkové světlo si udržuje konstantní dosah.
Jedná se o modelový rok 2024.
Typ motoru | Vzduchem/olejem chlazený dvouválcový čtyřtaktní motor typu boxer se dvěma řetězem poháněnými vačkovými hřídelemi uloženými nad klikovou hřídelí |
Vrtání/zdvih | 107,1 mm x 100 mm |
Zdvihový objem | 1802 ccm |
Jmenovitý výkon | 67 kW (91 k) při 4750 ot/min |
Max. točivý moment | 158 Nm při 3000 ot/min |
Převodovka | Šestistupňová převodovka s přímým záběrem ve vlastní převodové skříni |
Maximální rychlost | přes 180 km/h |
Spotřeba paliva na 100 km na základě WMTC | 5,8 l |
Rám | Dvojitý ocelový rám s našroubovanými průvlaky |
Pneumatika vpředu /vzadu | 120/70 R19 / 180/65 B16 |
Rozvor | 1 695 mm |
Výška sedla při pohotovostní hmotnosti | 720 mm |
Pohotovostní hmotnost připravená k jízdě, plná nádrž | 398 kg |
Využitelný objem nádrže | cca 24 l |