Vzhled R 18 Classic. Cruiser s nezaměnitelným tvarem k sobě všude strhává pozornost. Výrazné designové prvky, jako jsou boční tašky nebo přední blatník protáhlý směrem dolů, určují styl. Big Boxer maximalizuje radost z jízdy. Jeho jedinečný zvuk podbarví Vaše výpravy. A nechá Vás pocítit jeho záběr, kdykoli budete chtít. S hodnotnými materiály, promyšlenou ergonomií a prvotřídní technickou výbavou umně propojuje klasiku s moderní dobou.
Na špici nejen vzhledově: LED přídavné světlomety pro ideální připravenost na výpravy.
Moderní a estetický design jednomístné sedačky s vysokými nároky na pohodlí.
Stylový prvek: kryt hlavy válců výmluvně posouvá motor do středu pozornosti.
Dlouhý přední blatník protažený dolů, který znáte z R 18 B, podtrhuje u modelu Classic nezaměnitelnou klasickou designovou linii.
Žádný jiný povrch se nepojí se scénou cruiserů ve stylu custom jako chrom. Nový prémiový styl „Blacked Out“ přináší estetické, tmavé pochromování Vašeho motocyklu a s ním dynamický, charakteristický vzhled. Černé designové prvky splňují nejvyšší individuální a moderní nároky. Styl zahrnuje řadu různých komponent v provedení Dark Chrome – od výfukového systému přes rozvodová zdvihátka po díly obložení v tomto High Class zušlechtění.
Jedná se o modelový rok 2024.
Typ motoru | Vzduchem/olejem chlazený dvouválcový čtyřtaktní motor typu boxer se dvěma řetězem poháněnými vačkovými hřídelemi uloženými nad klikovou hřídelí |
Vrtání/zdvih | 107,1 mm x 100 mm |
Zdvihový objem | 1 802 ccm |
Jmenovitý výkon | 67 kW (91 k) při 4 750 1/min |
Max. točivý moment | 163 Nm při 3 000 ot./min. |
Převodovka | Šestistupňová dvouhřídelová převodovka, v samostatné skříni převodovky |
Maximální rychlost | 180 km/h |
Spotřeba paliva na 100 km na základě WMTC | 5,6 l/100km |
Rám | Dvojitý ocelový rám s našroubovanými průvlaky |
Pneumatika vpředu /vzadu | 120/70 R19 / 180/65 B16 |
Rozvor | 1 731 mm |
Výška sedla při pohotovostní hmotnosti | 730 mm |
Pohotovostní hmotnost připravená k jízdě, plná nádrž | 365 kg |
Využitelný objem nádrže | cca 16 l |