Model R 18 Classic je nostalgický cestovní motocykl. Připomíná začátky prvních cruiserů určených na dlouhé cesty. Mimoto odkazuje na nadčasové prvky naší motocyklové historie – třeba bílé dvojité linky, které se objevují na modelu R 18 Classic First Edition. Srdcem stroje je nápadný motor typu boxer s největším zdvihovým objemem, jaký jsme kdy vyrobili. Je zosobněním pohodových projížděk a ryzího požitku.
Vyráběn z přesvědčení, už přes 95 let: R je symbolem pro boxer.
Typický nostalgický cestovní motocykl: dva přídavné světlomety.
Zajišťují příjemné a pohodlné držení, což se dá tušit už z celkového vzhledu motocyklu.
Typ motoru | Vzduchem/olejem chlazený dvouválcový čtyřtaktní motor typu boxer se dvěma řetězem poháněnými vačkovými hřídelemi uloženými nad klikovou hřídelí |
Vrtání/zdvih | 107,1 mm x 100 mm |
Zdvihový objem | 1 802 cm³ |
Jmenovitý výkon | 67 kW (91 PS) při 4 750 1/min |
Max. točivý moment | 158 Nm při 3 000 1/min |
Kompresní poměr | 9,6: 1 |
Systém vstřikování | Elektronické vstřikování / digitální management motoru: BMS-O s elektronickým ovládáním plynu |
Kontrola emisí | třícestný řízený katalyzátor |
Maximální rychlost | přes 180 km/h |
Spotřeba paliva na 100 km na základě WMTC | 5,6 l/100km |
Typ paliva | Bezolovnatý benzín (max. 15 % etanolu, E15) / ROZ 95 90 AKI |
Generátor | Alternátor s permanentními magnety 600 W (jmenovitý výkon) |
Akumulátor | 12 V / 26 Ah, bezúdržbový |