Motocykl R 18 Roctane je zosobněním ryzí ležérnosti. Vzhled: Bagger. Komfort: Tourer. Osobnost: Custom Factory Hot Rod. Pohání ho silný motor Big Boxer. Každá okresní silnice se s ním promění v Route 66. Jeho styl je originální: černý a matný – tak může vypadat radost. Alespoň pro všechny, kteří žijí #SoulFuel. Silueta Baggeru, sedlo Dragster a řídítka Mini Apehanger ukazují: průměrnost tu nečekej. Chceš víc rock’n rollu? Je připraven pro individuální úpravy. Tvoje výzva: vytvoř si ho pro sebe!
Díky zdvihovému objemu 1802 cm3 a maximálnímu točivému momentu 158 Nm přináší náš největší motor boxer i v modelu R 18 Roctane jedinečný pocit z jízdy a působivý záběr, když ho potřebuješ. Motocykl jako vyjádření postojů – pohon bez kompromisů. Samozřejmě jsme použili náš motor boxer s největším zdvihovým objemem. S odpovídajícím vysokým točivým momentem se postará o ničím nerušenou radost z jízdy na dlouhých cestách. Mezi 2000 a 4000 ot./min je ti k dispozici točivý moment 150 Nm. Při 4750 ot./min dodává náš motor Big Boxer výkon celých 67 kW (91 k). Díky nezakryté leskle poniklované kardanové hřídeli je přenos sil působivě viditelný.
S těmito řídítky máš svobodu ve svých rukou. Řídítka Mini Apehanger jsou ideální na dlouhé cesty a umožňují držení těla orientované na přední kola. Drží se pohodlně – vypadají stylově.
Působivý zvuk motoru boxer vychází ze stejně působivého výfukového systému v tmavém chromu. Jeho rovný tvar podtrhuje horizontální, protáhlou designovou linii motocyklu R 18 Roctane.
Ikonická příď navádí k horizontu kruhovým LED světlometem a 21palcovým hliníkovým litým kolem. Zlehka držíš řídítka Mini-Apehanger a nohy si opřeš na sériově dodávaných stupačkách, zatímco sedadlo Dragster ti poskytuje dokonalou oporu na dlouhých cestách. Protáhlá silueta Baggeru vede přímo ke stylové zádi se skořepinovými kufry. Tento motocykl nelze přehlédnout. Nelze přeslechnout: jedinečný zvuk motoru boxer z výrazného zadního tlumiče výfuku v tmavém chromu.
Typický Bagger: boční kufry. Vodotěsné kufry s pevnými skořepinami a černými závěsy poskytují prostor až pro 10 kg zavazadel. Díky nakládání shora je lze snadno otevřít.
Analogový, klasický kruhový přístroj s velkými, dobře čitelnými číslicemi je integrovaný do světlometu.
Jedná se o modelový rok 2024.
Typ motoru | Vzduchem/olejem chlazený dvouválcový čtyřtaktní motor typu boxer se dvěma řetězem poháněnými vačkovými hřídelemi uloženými nad klikovou hřídelí |
Vrtání/zdvih | 107,1 mm x 100 mm |
Zdvihový objem | 1 802 ccm |
Jmenovitý výkon | 67 kW (91 k) při 4750 ot./min. |
Max. točivý moment | 158 Nm při 3000 ot./min. |
Převodovka | Šestistupňová dvouhřídelová převodovka, v samostatné skříni převodovky |
Maximální rychlost | přes 180 km/h |
Spotřeba paliva na 100 km na základě WMTC | 5,6 l |
Rám | Dvojitý ocelový rám s našroubovanými průvlaky |
Pneumatika vpředu /vzadu | 120/70 B21 / 180/55 B168 |
Rozvor | 1 720 mm |
Výška sedla při pohotovostní hmotnosti | 720 mm |
Pohotovostní hmotnost připravená k jízdě, plná nádrž | 374 kg |
Využitelný objem nádrže | cca 16 l |