Kde se ukáže, ocitne se ve středu pozornosti. Motocykl BMW R 18 Transcontinental je klasikou v moderním pojetí s impozantním vzhledem, výrazným designem a exkluzivní výbavou. Poháněný motorem Big Boxer přináší výjimečný, suverénní pocit z jízdy – včetně nezaměnitelného zvuku. Kdo miluje vizuální akcenty, může si dopřát extrovertní lakování. Stylověji se na cestu nedá vyrazit. Pohodlněji také ne. A se špičkovou technickou výbavou jste perfektně připraveni na nejstylovější způsob cestování.
Čtyři klasické analogové kulaté tachometry v kombinaci s moderním 10,25“ TFT displejem: od zobrazení stavu nádrže přes navigaci až po svůj playlist tak máte všechny informace kdykoli na očích.
Tři písmena, velké plus v bezpečnosti: S novým ACC dokáže Vaše motorka automaticky zachovat požadovanou rychlost a zároveň si díky radarovému snímači udrží odstup od vozidel jedoucích před tebou.
Sedačka spolujezdce mimořádně pohodlného sedla má vyhřívání v sériové výbavě a poskytuje ideální držení. Opěradlo je jako jeden odlitek integrováno do připojeného horního kufru. Nasednout a uvolnit se: Motocykl R 18 Transcontinental nabízí pohodlí a bezpečnost na nejvyšší úrovni. Sériová a volitelná výbava Vám pomohou při dodržování vzdálenosti nebo rychlosti a podpoří při jízdě do kopce nebo při couvání. Volitelné centrální zamykání pro kufr a horní kufr je nejen praktické, ale také na cestě chrání, což je důležité.
Přední opláštění na řídítkách s vysokým větrným štítem Vám poskytne ideální ochranu proti povětrnostním vlivům. Oba stylové přídavné LED světlomety dokonale korespondují s vedením linií motocyklu R 18 Transcontinental a dodávají mu nezaměnitelnou tvář.
Pohodlný, luxusní a důsledný: ukazatel rezervy výkonu motocyklu R 18 Transcontinental udává, jakou rezervu síly máte ještě k dispozici.
Výkonný 180wattový booster napájí celkem šest reproduktorů: pro maximální kvalitu zvuku a absolutní požitek z poslechu.
Jedná se o modelový rok 2025.
Typ motoru | Vzduchem/olejem chlazený dvouválcový čtyřtaktní motor typu boxer se dvěma řetězem poháněnými vačkovými hřídelemi uloženými nad klikovou hřídelí |
Vrtání/zdvih | 107,1 mm x 100 mm |
Zdvihový objem | 1 802 ccm |
Jmenovitý výkon | 67 kW (91 k) při 4750 ot/min |
Max. točivý moment | 163 Nm při 3 000 ot./min. |
Převodovka | Šestistupňová dvouhřídelová převodovka, v samostatné skříni převodovky |
Maximální rychlost | 180 km/h |
Spotřeba paliva na 100 km na základě WMTC | 5,8 l |
Rám | Dvojitý ocelový rám s našroubovanými průvlaky |
Pneumatika vpředu /vzadu | 120/70 R19 / 180/55 B18 |
Rozvor | 1 695 mm |
Výška sedla při pohotovostní hmotnosti | 740 mm |
Pohotovostní hmotnost připravená k jízdě, plná nádrž | 433 kg |
Využitelný objem nádrže | cca 24 l |