S motocyklem R 18 Transcontinental jsou tvoje cesty exkluzivní a luxusní. Coby příslušník řady R 18 je představitelem tradice BMW Motorrad, a přesto je naprosto současný: jeho nezaměnitelná přední část s vysokým čelním štítem a mohutný motor Big Boxer jsou příslibem komfortu a síly na každém kilometru. Automatická kompenzace zatížení přesně přizpůsobí podvozek danému zatížení stroje. A díky přípravě na individuální úpravy můžeš u svého motocyklu R 18 Transcontinental nadefinovat přesně to, co najdeš při každé své jízdě: sám sebe.
Čtyři klasické analogové kulaté tachometry v kombinaci s moderním 10,25“ TFT displejem: od zobrazení stavu nádrže přes navigaci až po svůj playlist tak máš všechny informace kdykoli na očích. Motocykl R 18 Transcontinental je ideálně připraven na cokoli. Je zkonstruován tak, aby sis ho mohl snadno přizpůsobit svým představám. Tuto představu individuálních úprav navíc podporuje velká nabídka originálního příslušenství BMW Motorrad. Luxusní vzhled motocyklu navíc umocňují kolekce „Machined“ a „2-Tone-Black“ z dílny Roland Sands Design a také klasika „Option 719“, například s designovým paketem AERO. Mimoto lze motocykl R 18 Transcontinental dále individualizovat a vylepšit elegantním a pohodlným vybavením Touring, jako jsou vnitřní tašky kufrů.
Užívej si jízdy uvolněně a pohodlně, jako nikdy předtím: díky ACC udržuje motocykl R 18 Transcontinental takovou rychlost, jakou si přeješ, a taky rozestup od vozidla, které jede před tebou.
Sedadlo pro spolujezdce mimořádně pohodlného sedla má vyhřívání v sériové výbavě a poskytuje ideální držení. Opěrka je jako jeden odlitek integrována do připojeného horního kufru.
Přední opláštění na řidítkách s vysokým čelním štítem ti poskytuje optimální ochranu proti nepřízni počasí. Oba stylové přídavné LED světlomety dokonale korespondují s vedením linií motocyklu R 18 Transcontinental a dodávají mu nezaměnitelnou tvář.
Pohodlné, luxusní a důsledné: zobrazení Power Reserve u motocyklu R 18 Transcontinental udává, jakou rezervu síly máš ještě k dispozici. Už při startu si všimneš, proč je Big Boxer hoden svého jména. Obrovský zdvihový objem pocítíš na každém dalším metru. Od 2000 do 4000 ot/min-1 tě provází nejmíň 150 Nm s průběhem výkonu typickým pro boxer. Plný točivý moment a nezkrocený tah jsou zárukou ryzího požitku z dlouhých jízd – na pohodu, ale rozhodně ne nudně. A lesklá poniklovaná kardanová hřídel, která je při běhu otevřená, ukazuje, kolik historie jsme do těch 1802 ccm přidali. A co teď? Je čas na tvoje příběhy.
Výkonný 180wattový booster napájí celkem šest reproduktorů: pro maximální kvalitu zvuku a absolutní požitek z poslechu. S motocyklem R 18 Transcontinental dokážeš kilometry zdolávat pohodlně: Dynamic Cruise Control, DCC, a volitelná funkce Active Cruise Control samostatně regulují rychlost a rozestup od vozidla, které jede před tebou. O větší bezpečnost se v rámci sériové výbavy dále starají tři jízdní režimy, automatické řízení stability ASC a regulace točivého momentu motoru MSR. A ještě víc komfortu na ujetý kilometr zajišťuje podpora couvání, funkce Hill Start Control a také centrální zamykání kufrů a horního kufru.
Jedná se o modelový rok 2024.
Typ motoru | Vzduchem/olejem chlazený dvouválcový čtyřtaktní motor typu boxer se dvěma řetězem poháněnými vačkovými hřídelemi uloženými nad klikovou hřídelí |
Vrtání/zdvih | 107.1 mm x 100 mm |
Zdvihový objem | 1 802 ccm |
Jmenovitý výkon | 67 kW (91 k) při 4750 ot/min |
Max. točivý moment | 158 Nm při 3000 ot/min |
Převodovka | Šestistupňová převodovka s přímým záběrem ve vlastní převodové skříni |
Maximální rychlost | Přes 180 km/h |
Spotřeba paliva na 100 km na základě WMTC | 5,8 l |
Rám | Dvojitý ocelový rám s našroubovanými průvlaky |
Pneumatika vpředu /vzadu | 120/70 R19 / 180/65 B16 |
Rozvor | 1 695 mm |
Výška sedla při pohotovostní hmotnosti | 740 mm |
Pohotovostní hmotnost připravená k jízdě, plná nádrž | 427 kg |
Využitelný objem nádrže | cca 24 l |