BMW Motorrad R18 | BARTH GO

Nová BMW R 18 cituje z naší historie a ikonických prvků, které jsme podrobili důslednému dalšímu vývoji. Výsledek: působivý cruiser s motorem o největším zdvihovém objemu, jaký jsme kdy postavili, a s nadčasovými designovými prvky – například dvojitou dekorační linkou verze R 18 First Edition.

TU1.jpg

Vidlice

Čistý a autentický design do nejmenšího detailu.

TU3.jpg

Odkrytá kardanová hřídel a dvojitý ocelový rám

Odkrytá poniklovaná kardanová hřídel vpouští do hry masivní točivý moment.

TU2.jpg

Motor typu boxer s rozvodovými zdvihátky.

Písmeno R již přes 95 let označuje motor typu boxer.

Dostupné v těchto barvách

1
1B
2
3

Motor

Typ motoruVzduchem/olejem chlazený dvouválcový čtyřtaktní motor typu boxer se dvěma řetězem poháněnými vačkovými hřídelemi uloženými nad klikovou hřídelí 
Vrtání/zdvih107,1 mm x 100 mm
Zdvihový objem1 802 cm³  
Jmenovitý výkon67 kW (91 PS) při 4 750 1/min
Max. točivý moment158 Nm při 3 000 1/min
Kompresní poměr9,6: 1
Systém vstřikováníElektronické vstřikování / digitální management motoru: BMS-O s elektronickým ovládáním plynu
Kontrola emisítřícestný řízený katalyzátor

 

Výkon/spotřeba

Maximální rychlostpřes 180 km/h
Spotřeba paliva na 100 km na základě WMTC5,6 l/100km
Typ palivaBezolovnatý benzín (max. 15 % etanolu, E15) / ROZ 95 90 AKI

 

Elektrický systém

GenerátorAlternátor s permanentními magnety 600 W (jmenovitý výkon)
Akumulátor12 V / 26 Ah, bezúdržbový

 

 

Pro více informací nás kontaktujte:

Lucie Pulkrábková

Lucie Pulkrábková

prodejce motocyklů

lucie.pulkrabkova@motocentrum-barth.cz770 180 641

Fotogalerie a video

GALERIE_2
GALERIE_1
GALERIE_3
GALERIE_4
Barth