Nový motocykl BMW R 18 odkazuje na naši historii a ikonické prvky, které jsme důsledně dále vyvíjeli. Dědictví, které je s námi v duchu #SoulFuel každý den. Výsledkem je působivý cruiser s motorem boxer s největším zdvihovým objemem, jaký jsme kdy vyrobili.
Vysoce kvalitní kryt motoru je vyrobený z frézovaného hliníku, a dodává boxeru atraktivní vzhled.
Její design zvýrazňuje typickou cruiserovou siluetu modelu R 18.
Písmeno R již přes 95 let označuje motor typu boxer. Již od roku 1923 sázíme na motory boxer – z přesvědčení. Dvouválcový boxer o zdvihovém objemu 1802 ccm motocyklu R 18 je největší boxer, jaký jsme kdy vyrobili. Jeho maximální krouticí moment 158 Nm je k dispozici již při 3000 ot./min. V rozmezí 2000 až 4000 ot./min. máte vždy k dispozici přes 150 Nm, tedy vždy dostatek krouticího momentu při typicky boxerovém průběhu výkonu. Při 4750 ot./min. tento „Big Boxer“ dává výkon 67 kW (91 HP). V jeho útrobách se přitom snoubí tradice s moderní technikou. Pro nerušený přísun emocí na silnici.
Odkrytá poniklovaná kardanová hřídel vpouští do hry masivní točivý moment.
Čistý a autentický design do nejmenšího detailu.
Vysoce kvalitní černé kryty válců jsou vyrobené z frézovaného hliníku a dodávají boxeru atraktivní vzhled.
Typ motoru | Vzduchem/olejem chlazený dvouválcový čtyřtaktní motor typu boxer se dvěma řetězem poháněnými vačkovými hřídelemi uloženými nad klikovou hřídelí |
Vrtání/zdvih | 107,1 mm x 100 mm |
Zdvihový objem | 1 802 ccm |
Jmenovitý výkon | 67 kW (91 k) při 4750 ot/min |
Max. točivý moment | 158 Nm při 3000 ot/min |
Převodovka | 6stupňová převodovka s přímým záběrem ve vlastní převodové skříni |
Maximální rychlost | přes 180 km/h |
Spotřeba paliva na 100 km na základě WMTC | 5,6 l/100 km |
Rám | Dvojitý ocelový rám s našroubovanými průvlaky |
Pneumatika vpředu /vzadu | 120/70 R 19 / 180/65 B16 |
Rozvor | 1731 mm |
Výška sedla při pohotovostní hmotnosti | 690 mm |
Pohotovostní hmotnost připravená k jízdě, plná nádrž | 345 kg |
Využitelný objem nádrže | cca 16 l |