BMW Motorrad S 1000 R | BARTH GO

BMW Motorrad S 1000 R

S 1000 R

Ve vzduchu je benzín. Motor běží na plné otáčky. Začíná působit ryzí síla. Showtime pro BMW S 1000 R. Zvenku dynamický roadster, uvnitř DNA superbiku. Podvozek a motor v sobě totiž mají geny RR. Ultra agilní, ultra precizní. 165 PS od 196 kilogramů. Ještě sofistikovanější, ještě útočnější. Poprvé s volitelným M paketem a také M barvami a M kovanými koly. Připraven na vrcholnou výzvu.

světla.jpg

Osvětlení LED

Sériový výhled díky kompletní technologii LED. Volitelně s Headlight Pro včetně adaptivního světla do zatáček.

motor.jpg

Motor

Superbikové šílenství se týká roadsterového záběru. 165 PS s optimalizovaným točivým momentem. Pohon? Jde na doraz. Jede naplno už od volnoběhu. Na cestě ke svým maximálním 12 000 ot./min zažehne superbikový ohňostroj. Díky režimu jízdy v náklonu zůstává stále pod kontrolou. Je to málo? Volitelné jízdní režimy Pro poskytují plnou kontrolu nad všemi řídicími systémy. 

tft.jpg

TFT displej

6,5 palce a Connectivity ve standardní výbavě. Se dvěma Core Screens. A třetím v M paketu – jako v případě modelu RR. Součástí je plánování trasy přes aplikaci BMW Connected.

M PAKET.jpg

M paket s M barvami

Až o 3 400 gramů nižší hmotnost. S M kovanými koly ve standardní výbavě. A exkluzivně spolu s tím: ikonické M barvy. Hmotnost? Nezná konkurenci. Včetně M paketu je optimalizovaná do posledního gramu – od 196 kg. S kompletní výbavou a plnou nádrží zůstává stále pod 200 kg. Písmeno? Fascinující. Spojuje motocyklový sport, sílu a nadšení. A nyní i v případě motocyklu S 1000 R žene pulz do nebetyčných výšin. M kovaná kola, M odlehčená baterie a řetěz M Endurance – díky nim je závodní know-how nepřehlédnutelné.

key.jpg

Keyless Ride Light

Vždy připraven nastartovat. Už žádné hledání klíče v kapse.

akrapovič.jpg

Titanový sportovní tlumič

Pro sportovnější zvuk a nižší hmotnost.

Dostupné v těchto barvách

Katalog barevné varianty (1)
Katalog barevné varianty
Katalog barevné varianty (3)

Motor

Typ motoruKapalinou chlazený čtyřtaktní čtyřválec se čtyřmi ventily na jeden válec, dvěma ventilovými rozvody OHC a suchým mazáním z olejové vany
Vrtání/zdvih80 mm x 49,7 mm
Zdvihový objem999 ccm
Jmenovitý výkon121 kW (165 k) při 11 000 ot./min.
Max. točivý moment114 Nm při 9 250 U/min
PřevodovkaConstant mesh 6stupňová převodovka, integrovaná ve skříni motoru

 

Výkon / Spotřeba

Maximální rychlostPřes 200 km/h
Spotřeba paliva na 100 km na základě WMTC6,2 l

 

Podvozek / Brzdy

RámHliníkový rám mostového typu s nosným motorem
Pneumatika vpředu /vzadu120/70 ZR 17   /   190/55 ZR 17
Rozvor1 450 mm

 

Rozměry / Hmotnost

Výška sedla při pohotovostní hmotnosti830 mm
Pohotovostní hmotnost připravená k jízdě, plná nádrž199 kg (s M paketem včetně M kovaných kol: 196 kg)
Využitelný objem nádrže16,5 l

 

 

Pro více informací nás kontaktujte:

Lucie Pulkrábková

Lucie Pulkrábková

prodejce motocyklů

lucie.pulkrabkova@motocentrum-barth.cz770 180 641

Fotogalerie a video

P90407543_highRes_the-new-bmw-s-1000-r
P90407541_highRes_the-new-bmw-s-1000-r
P90407577_highRes_the-new-bmw-s-1000-r
P90407576_highRes_the-new-bmw-s-1000-r
P90407567_highRes_the-new-bmw-s-1000-r
P90407574_highRes_the-new-bmw-s-1000-r
Barth