BMW Motorrad S 1000 R

S 1000 R

Je tep tvého srdce přímo spojený s tachometrem? Pak je S 1000 R silničním strojem pro tebe – očesaný jen na to nejdůležitější, avšak maximalizující ryzí potěšení z jízdy. Jeho agresivní motor s výkonem 121 kW (165 k) ti vykouzlí úsměv na tváři, kdykoli se dostane do otáček. A bohatý zvuk nového standardního titanového tlumiče HP vás nenechá na pochybách: takhle zní život v rychlém pruhu.

Adrenalin ZZ.jpg

Adrenalin na dvou kolech

Někdo říká, že vypadá jako nahý, my říkáme, že se soustředí na to nejdůležitější. Geny jeho sestry, S 1000 RR, jsou celkem jasné: agresivní design zvednuté zádi/snížené přídi, distinktivně rozdělená maska a charakteristické žebrování. Díky úpravě kapotáže s velmi redukovanými stranami a precizním lakem je to jasné: výkon není to jediné, co je ryzí a nekompromisní.

Motor ZZ.jpg

Zdroj veškeré dynamiky: motor

Vysoce výkonný čtyřválcový řadový motor pochází, stejně jako záď, z RR. Opět jsme zvýšili výkon na 121 KW (165 k). Pro extrémně lineární točivý moment a konstantní pohyb vpřed v celém rozsahu otáček motoru. Díky funkci E-Gas lze tento výkon měřit ještě přesněji. A závodně testovaný asistent řazení Pro umožňuje řadit bez použití spojky: pro dynamičtější a kratší reakční dobu – vítej na hranici možností.

Prostor ZZ.jpg

Prostor pro úpravy

S 1000 R standardně přináší dva jízdní režimy: „Rain“ a „Road“. „Rain“ poskytuje jemnou odezvu plynu, má ABS a ASC přizpůsobené mokrému povrchu silnice. Zatímco „Road“ optimalizuje odezvu plynu, ABS a ASC na suchý asfalt. Volitelně lze mít dva další režimy: Dynamic a Dynamic Pro. ABS Pro ti pak nabídne dokonalou prodlevu i při naklánění, DTC, řízení startu a omezovač rychlosti pro průjezd v boxech.

Dostupné v těchto barvách

Bílá
Černá
Modrá

Motor

Typ motoruVodou chlazený řadový čtyřtaktní čtyřválcový motor, čtyři ventily na válec, dvojitá vačková hřídel
Vrtání/zdvih80 mm x 49,7 mm
Zdvihový objem999 cm³
Jmenovitý výkon121 kW (165 k) při 11 000 ot./min
Max. točivý moment114 Nm při 9 250 ot./min
Kompresní poměr12,1 : 1
Systém vstřikováníElektrické vstřikování paliva
Čištění spalinEmisní standard EURO 4, HP titanový zadní tlumič

 

Výkon/spotřeba

Maximální rychlostPřes 200 km/h
Spotřeba paliva na 100 km na základě WMTC6,7 l
Emise CO2 podle normy WMTC154 g/km
Typ palivaPrémiový bezolovnatý benzin, 95 – 98 oktanů (RON) (regulace klepání; jmenovitý výkon při použití paliva Natural 98)

 

Elektrický systém

Alternátor406 W
Baterie12 V/9 Ah, bezúdržbová

 

 

Barth

Jaroslav Bekr

prodejce motocyklů BMW
jaroslav.bekr@motocentrum-barth.cz
770 180 640

Fotogalerie a video

1
2
3
4