BMW Motorrad S 1000 RR

S 1000 RR

Vždycky tvrdě na limitu a při hledání ideální stopy tě bude pohánět 152 kW (207 PS). Nezkrotná síla posune tvoje RR úplně dopředu – s maximálním točivým momentem 113 Nm při 11 000 ot/min a křivkou točivého momentu minimálně 100 Nm přes rozsah otáček od 5 500 do 14 500 [ot/min]. Deset let poté, co první generace RR okouzlila svět motocyklů, ohlašujeme nyní další level výkonu. Přepracovali jsme přitom skoro každý konstrukční díl RR – od přídi až po záď. Výsledek: Menší hmotnost a citelně vyšší výkonnostní hodnoty. Jsi připraven na pole position a na vítězství? RR čeká na Tebe.

PoleZZ.jpg

Designováno pro pole position

Kdo ji uvidí, tomu to bude hned jasné: Zde stojí maximální výkon v podobě motocyklu. Každá součástka RR byla designována tak, aby se z ní dostalo maximum. Už rámcový layout včetně technologie zavěšení dělá RR lehčím a ještě preciznějším. K tomu se pak přidá ergonomicky zdokonalená jízdní pozice, která je díky pozměněnému designu rámu a kapotáži naprosto jedinečná. Standardně dodávané LED světlomety jí přitom dodávají absolutně dynamický a agresivní vzhled.

MotorZZ.jpg

Čtyři válce a nepřekonatelný výkon

Kompletně nově vyvinutý čtyřválcový motor je hnací jednotkou nového RR. Došlo zde nejen ke zvýšení špičkového výkonu na 152 kW (207 PS) při 13 500 ot/min, ale i k optimalizaci průběhu točivého momentu. A to díky nové technologii BMW ShiftCam, která prostřednictvím vačkového hřídele volí dobu otevření a zdvih ventilů tak, aby se už v oblasti nízkých a středních otáček vytvořil výrazně citelnější točivý moment a výkon.

StabilitaZZ.jpg

Vyšší stabilita a lepší rozložení sil

Nový model RR se jako jediný superbike, se kterým můžete vyrazit i na silnice, může pochlubit hliníkovým závěsným ramenem, jaké jste zatím znali pouze ze závodních okruhů. Snížení hmotnosti o 0,3 kg přineslo výrazné snížení neodpružené hmoty a podstatně zlepšilo reakci podvozku při zrychlení. Zadní tlumič, u kterého lze nastavit míru pružení, tlaku a tlumení, je umístěn dále od motoru, aby nebyl tolik vystavován vysokým teplotám.

P90234039_highRes_bmw-s-1000-rr-10-201.jpg

Novinky pro rok 2021

Plnění emisní normy EU-5.

Nová volitelná výbava: sportovní tlumič výfuku.

Nová volitelná výbava: M titanový výfukový systém.

Nová volitelná výbava: M paket frézovaných dílů, M chránič spojkové páčky, M chránič brzdové páčky, M sklopná brzdová páčka, M sklopná spojková páčka, M chrániče motoru, M systém stupaček pro jezdce levá/pravá.

Nová volitelná výbava: Sportovní paket. Řetěz M Endurance, USB nabíjecí port a M GPS stopky pro měření časů na kolo.

Nová volitelná výbava: USB nabíjecí port.

Nová volitelná výbava: řetěz M Endurance.

Nová volitelná výbava: M GPS stopky pro měření časů na kolo. Aktivační kód pro senzor GPS zasílající údaje do přístrojů. Umožní zpracovávat data pro výpočet časů na kolo, počítání kol pomocí GPS namísto manuálně.

Dostupné v těchto barvách

Bílá1
Šedá1
černá_1

Motor

Typ motoruVodou/olejem chlazený čtyřválcový čtyřtaktní řadový motor, čtyři titanové ventily v každém válci,  nastavitelné vačkové hřídele sání BMWShiftCam
Vrtání/zdvih80 mm x 49,7 mm
Zdvihový objem999 cm³
Jmenovitý výkon152 kW (207 k) při 13 500 ot./min
Max. točivý moment113 Nm při 11 000 ot./min
Kompresní poměr13,3:1
Systém vstřikováníElektronické vstřikování, proměnlivá délka sacího potrubí 
Čištění spalin Řízený třícestný katalyzátor, emisní norma EU-5

 

Výkon/spotřeba

Maximální rychlost299 km/h
Spotřeba paliva na 100 km na základě WMTC6,4 l
Emise CO2 podle normy WMTC149 g/km
Typ palivaSuper(plus) bezolovnatý benzín, oktanové číslo 95-98 (RON) (regulace; jmenovaný výkon u 98 RON) 

 

Elektrický systém

Alternátor450 W
Baterie12 V / 8 Ah,  bezúdržbová

 

 

Pro více informací nás kontaktujte:

Fotogalerie a video

1
2
3
4