BMW Motorrad S 1000 RR

S 1000 RR

Vždycky tvrdě na limitu a při hledání ideální stopy tě bude pohánět 152 kW (207 PS). Nezkrotná síla posune tvoje RR úplně dopředu – s maximálním točivým momentem 113 Nm při 11 000 ot/min a křivkou točivého momentu minimálně 100 Nm přes rozsah otáček od 5 500 do 14 500 [ot/min]. Deset let poté, co první generace RR okouzlila svět motocyklů, ohlašujeme nyní další level výkonu. Přepracovali jsme přitom skoro každý konstrukční díl RR – od přídi až po záď. Výsledek: Menší hmotnost a citelně vyšší výkonnostní hodnoty. Jsi připraven na pole position a na vítězství? RR čeká na Tebe.

PoleZZ.jpg

Designováno pro pole position

Kdo ji uvidí, tomu to bude hned jasné: Zde stojí maximální výkon v podobě motocyklu. Každá součástka RR byla designována tak, aby se z ní dostalo maximum. Už rámcový layout včetně technologie zavěšení dělá RR lehčím a ještě preciznějším. K tomu se pak přidá ergonomicky zdokonalená jízdní pozice, která je díky pozměněnému designu rámu a kapotáži naprosto jedinečná. Standardně dodávané LED světlomety jí přitom dodávají absolutně dynamický a agresivní vzhled.

MotorZZ.jpg

Čtyři válce a nepřekonatelný výkon

Kompletně nově vyvinutý čtyřválcový motor je hnací jednotkou nového RR. Došlo zde nejen ke zvýšení špičkového výkonu na 152 kW (207 PS) při 13 500 ot/min, ale i k optimalizaci průběhu točivého momentu. A to díky nové technologii BMW ShiftCam, která prostřednictvím vačkového hřídele volí dobu otevření a zdvih ventilů tak, aby se už v oblasti nízkých a středních otáček vytvořil výrazně citelnější točivý moment a výkon.

StabilitaZZ.jpg

Vyšší stabilita a lepší rozložení sil

Nový model RR se jako jediný superbike, se kterým můžete vyrazit i na silnice, může pochlubit hliníkovým závěsným ramenem, jaké jste zatím znali pouze ze závodních okruhů. Snížení hmotnosti o 0,3 kg přineslo výrazné snížení neodpružené hmoty a podstatně zlepšilo reakci podvozku při zrychlení. Zadní tlumič, u kterého lze nastavit míru pružení, tlaku a tlumení, je umístěn dále od motoru, aby nebyl tolik vystavován vysokým teplotám.

Dostupné v těchto barvách

Bílá1
Šedá1
Červená1

Motor

Typ motoruVodou/olejem chlazený čtyřválcový čtyřtaktní řadový motor, čtyři titanové ventily v každém válci,  nastavitelné vačkové hřídele sání BMWShiftCam
Vrtání/zdvih80 mm x 49,7 mm
Zdvihový objem999 cm³
Jmenovitý výkon152 kW (207 k) při 13 500 ot./min
Max. točivý moment113 Nm při 11 000 ot./min
Kompresní poměr13,3:1
Systém vstřikováníElektronické vstřikování, proměnlivá délka sacího potrubí 
Čištění spalin Řízený třícestný katalyzátor, emisní norma EU-4

 

Výkon/spotřeba

Maximální rychlost299 km/h
Spotřeba paliva na 100 km na základě WMTC6,4 l
Emise CO2 podle normy WMTC149 g/km
Typ palivaSuper(plus) bezolovnatý benzín, oktanové číslo 95-98 (RON) (regulace; jmenovaný výkon u 98 RON) 

 

Elektrický systém

Alternátor450 W
Baterie12 V / 8 Ah,  bezúdržbová

 

 

Barth

Jaroslav Bekr

prodejce motocyklů BMW
jaroslav.bekr@motocentrum-barth.cz
770 180 640

Fotogalerie a video

1
2
3
4