Model RR je nyní ještě koncentrovanější, ještě více zaměřený na čistý výkon. Pro všechny, kdo chtějí stále více. Od sebe. Od každého závodního kola. A od svého RR. Zcela v duchu #NeverStopChallenging. Protože právě tam, kde se RR pohybuje odjakživa, je práce leadera opravdu precizní. Proto jsme model RR na rozhodujících místech vylepšili a posunuli dále: od nového snímače úhlu rejdu s funkcí Brake Slide Assist a Slide Control a integrace M komponent přes vylepšení v elektronice až po rozhodující úpravy pro přestavbu motocyklu na závodní dráhu. A to vše s jasným cílem – získat novou pole position.
Best in class: Brzdy pochází z M RR. Pro zpomalení s maximální stabilitou brzdění a zpětnou vazbou – a také perfektní vyladění na systém Race ABS.
Karbonový sedák s vybráním umožňuje pomocí adaptéru upevnění akční kamery a uchycení myši GPS M Dataloggeru včetně Laptriggeru.
Pracují jako profesionálové: na přání dodávaný M GPS Laptrigger umožňuje automatické zaznamenávání časů kol na více než 300 závodních tratích po celém světě. Volitelný Datalogger podporuje příslušné vyhodnocení.
Typ motoru | Olejem/vodou chlazený čtyřválcový čtyřtaktní řadový motor, čtyři titanové ventily v každém válci, nastavitelné vačkové hřídele sání BMW ShiftCam |
Vrtání/zdvih | 80 mm x 49,7 mm |
Zdvihový objem | 999 cm³ |
Jmenovitý výkon | 154 kW (210 k) při 13 750 ot./min. |
Max. točivý moment | 113 Nm při 11 000 ot./min. |
Kompresní poměr | 13,3:1 |
Systém vstřikování | Elektronické vstřikování do sacího potrubí, nastavitelná délka sací trubice |
Čištění spalin | Řízený třícestný katalyzátor, emisní norma EU-5 |
Maximální rychlost | 303 km/h |
Spotřeba paliva na 100 km na základě WMTC | 6,4 l |
Emise CO2 podle normy WMTC | 149 g/km |
Typ paliva | Super(plus) bezolovnatý benzin, oktanové číslo 95–98 (ROZ) (regulace klepání; jmenovitý výkon u 98 ROZ) |
Alternátor | 450 W |
Baterie | 12 V / 5 Ah, lithium-iontová |