Neznáš ústupky, vyžaduješ vždycky všechno. Od sebe, ale i od svého stroje. Neustálý boj o ideální linii: každá zatáčka o pár stupňů hlouběji, o pár milimetrů těsněji. Kilometr za kilometrem. Nový S 1000 XR představuje motocykl, který také nezná kompromisy. Je spojením sportovního charakteru a výdrže na dlouhé tratě v ideální formě. Jeho sportovní agresivita pochází z RR. Díky vynikající ergonomii a vzpřímené, pohodlné poloze při sezení se zas můžeš dlouhé dny utkávat s každou zatáčkou i rovinkou. Závodní jízda, která skončí, až budeš ty chtít. A tak to má být. To si představujeme pod pojmem XR. A co ty?
Agresivní v kteroukoliv denní dobu: dravě sportovní design přední části se světlem LED.
Pro model XR je typické, že motor je nekompromisně zkonstruován pro dlouhé tratě a sportovní výkon.
Na cestách nejlépe: s přihrádkou a úložnou kapsou o objemu 1,8 l pod sedlem spolujezdce.
Typ motoru | Kapalinou chlazený čtyřtaktní řadový čtyřválec, čtyři ventily na válec, dva ventilové rozvody OHC |
Vrtání/zdvih | 80 mm x 49,7 mm |
Zdvihový objem | 999 cm³ |
Jmenovitý výkon | 121 kW (165 k) při 11 000 ot./min |
Max. točivý moment | 114 Nm při 9 250 ot./min |
Kompresní poměr | 12,5 : 1 |
Systém vstřikování | Elektronické vstřikování |
Čištění spalin | Regulovaný třícestný katalyzátor |
Maximální rychlost | Přes 200 km/h |
Spotřeba paliva na 100 km na základě WMTC | 6,2 l |
Emise CO2 podle normy WMTC | 144 g/km |
Typ paliva | Super plus bezolovnatý (max. 5 % etanolu, E5) / ROZ 98 / 93 AKI |
Alternátor | 493 W |
Baterie | 12 V/9 Ah, bezúdržbová |