Jasný styl 450CL-C Bobber, který maskuje moderní techniku do motocyklové klasiky. Osobnost jste ale Vy. Kdekoliv, v jakékoliv situaci. Klasický styl nemusí znamenat jen design na prvním místě. Díky nízké hmotnosti, modernímu podvozku a překvapivě univerzálnímu motoru je i řízení potěšením. Upravený motor proti ostatním modelům řady 450 vám umožní nejen rozvážnou jízdu městem i krajinou, ale i překvapí tempem a ukazuje, že i klasický Bobber může skrývat sportovní charakter.

Pohonná jednotka, používaná v modelech 450SR, 450NK a 450MT byla upravena, aby projev motoru lépe odpovídal charakteru a stylu motocyklu. Úpravy zahrnují nejen jiný software řídící jednotky, ale také hlavu motoru a zdvih ventilů a jejich časování. Upraven je také kompletní výfuk. Všechny tyto úpravy jsou zaměřeny na silnější průběh kroutícího momentu ve středních otáčkách. 2 vyvažovací hřídele výrazně snižují vibrace motoru a jsou jedním z klíčových prvků jezdeckého komfortu. Díky kovaným odlehčeným pístům a keramické povrchové úpravě má motor překvapivě sportovní reakci na podněty jezdce. 270° přesazení klikového hřídele přibližuje projev motoru koncepci V-twin a výborně doplňuje celkový charakter motocyklu.

Klasický kruhový tvar 3″ barevného TFT displeje nenarušuje styl stroje a zároveň poskytuje jezdci moderní technologie. Přehledné a čitelné zobrazení jízdních údajů je samozřejmostí.
I v klasickém vzhledu displej zachovává možnost propojení s mobilním telefonem.

Retro Boober na první pohled nenaznačuje, že by ostřejší jízda mohla být oblast, kde se motocykl chce pohybovat. Díky kompaktním rozměrům, nízké hmotnosti, nízkému těžišti a účinným brzdám je jezdec překvapen, jak jednoduchá a jednoduše přístupná může být sportovní jízda. A až vás přestane bavit nekonečné broušení stupaček, je velmi jednoduché a přirozené uvolněně brouzdat krajinou, nebo městem.

K přenosu výkonu na zadní kolo je použit ozubený řemen renomovaného výrobce Gates, který poskytuje plynulejší přenos výkonu, nižší vibrace a hluk a je dalším detailem vytvářející celkový dojem z jízdy.


Jedná se o modelový rok 2025.
| Typ motoru | 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů |
| Zdvihový objem | 449,5 ccm |
| Maximální výkon | 32,5 kW / 9 000 ot./min. |
| Převodovka | Manuální, 6 rychlostí, spojka s prokluzem („antihoppingová“) |
| Rám | Ocelový, trubkový |
| Odpružení | Přední „Upside-down“, zadní „monoshock“ |
| Pneumatiky | Přední 130/90 R16, Zadní 150/80 R16 |
| Přední brzda | J. Juan, kotouč Ø 320 mm |
| Zadní brzda | J. Juan, kotouč Ø 220 mm |
| Celková šířka | 805 mm |
| Celková délka | 2 205 mm |
| Celková výška | 1 110 mm |
| Výška sedla | 715 mm |
| Světlá výška | 160 mm |
| Pohotovostní hmotnost | 177 kg |
| Kapacita palivové nádrže | 12 l |






