Štěstí, radost, nadšení, strach, překvapení, důvěra, inspirace… Jízda na motocyklu vyvolává emoce a pocity. Každý jezdec hledá a cítí něco trochu jiného. Pro někoho je motocykl jen dopravním prostředkem, pro dalšího relax, odbočka z reality běžného dne a prostředek, jak vyčistit hlavu.
Toto vše dokáže být 450MT. Dokáže vás dopravit do cíle, bez ohledu na cestu. A dokáže vás dopravit do cíle, i když cíl není důležitý, ale cesta je ten důvod proč jedete.
Nemá ostrost supersportů, nemá extrémnost terénních speciálů. Má ale samozřejmost a nadšení s jakým poskytuje emoce a neomezuje jezdce tím, kde by emoce chtěl zažívat a hledat. Cesta, nebo cíl ? Je to jen na vás.
Pohonná jednotka, která potvrzuje své kvality v sesterských modelech 450SR a 450NK, byla pro potřeby modelu 450MT upravena s důrazem na průběh kroutícího momentu ve středních otáčkách. 2 vyvažovací hřídele výrazně snižují vibrace motoru a jsou jedním z klíčových prvků jezdeckého komfortu. Díky kovaným odlehčeným pístům a použití materiálů s nízkým třením má motor okamžitou reakci na podněty jezdce.
Jednoduchost, přehlednost, čitelnost za každých podmínek. 5″ TFT displej zobrazuje všechny důležité jízdní údaje.
Zdvihy vpředu a vzadu 200mm, 21″ přední kolo a 18″ zadní kolo naznačují, že i jízda mimo zpevněné cesty nebude překážkou v nacházení nových zážitků.
Dvoukanálové ABS a systém trakční kontroly renomovaného výrobce Bosch pomáhá jezdci v nepředvídatelných situacích. Pro maximální kontrolu je možno oba systémy deaktivovat.
Díky výkonným LED světlům budete mít přehled o vaší cestě za každých podmínek.
Statistika jízdy, nepřetržité monitorování stavu motocyklu a polohy. Upozornění na nestandardní stav motocyklu a další funkce. Aktualizace softwaru stroje bez nutnosti návštěvy servisu. To je aplikace CFMOTO RIDE ve spojení s komunikační jednotkou T-BOX.
Typ motoru | 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů |
Zdvihový objem | 449,5 ccm |
Výkon motoru | 32,5 kw / 8 500 ot./min. |
Převodovka | Manuální, 6 rychlostí, spojka s prokluzem („antihoppingová“) |
Rám | Ocelový, trubkový |
Odpružení | Přední KYB plně stavitelná vidlice „Upside-down“, zdvih 200mm. Zadní KYB stavitelný „monoshock“, zdvih kola 200mm. |
Pneumatiky | Přední R21, zadní R18 |
Přední brzda | J. Juan, kotouč Ø 320 mm |
Zadní brzda | J. Juan, kotouč Ø 240 mm |
Celková šířka | 870 mm |
Celková délka | 2 210 mm |
Celková výška | 1 390 mm |
Výška sedla | 820 mm |
Světlá výška | 220 mm |
Palivová nádrž | 17,5 l |
Pohotovostní hmotnost | 185 kg |