Intuitivní ovladatelnost s nejlepším poměrem hmotnosti a výkonu v kategorii A2. Nejdůležitějšími body při vývoji stroje bylo co nejlepší uložení motoru pro optimální centralizaci hmoty stroje a jezdecká pozice s kompromisem mezi sportovní pozicí a pohodlím. Design lze jednoznačně identifikovat s konceptem CFMOTO NK-C22. Aerodynamika motocyklu byla upravena pro větší efektivitu, kde přední blatník a boční kapoty zajišťují co nejlepší obtékání proudící vzduchu kolem stroje a vysokou účinnost chladící soustavy. To vše je CFMOTO 450NK. A mnohem víc. Nekonečně mnoho individuálních zážitků, které jízda na motocyklu nabízí.
Výrazně podčtvercová koncepce, kované písty, keramická povrchová úprava, propůjčují motoru vysokootáčkový charakter a okamžitou reakci na plyn. Kliková hřídel pootočená o 270° posouvá projev motoru blíže motorům s uspořádáním do V. Dvojitý vyrovnávací hřídel efektivně potlačuje vibrace motoru.
Přehledné zobrazení jízdních údajů na barevném displeji 5″ neodvádí pozornost jezdce od soustředění na jízdu samotnou. U sportovně zaměřeného stroje nemůže chybět nastavitelné upozornění na řazení.
I v kategorii A2 mohu být aplikována ta nejlepší řešení. Kapotáže stroje jsou optimalizovány pro ideální obtékání proudícího vzduchu kolem stroje. Zároveň zajišťují přívod vzduchu k chladící soustavě pro co nejvyšší účinnost.
Funkční a výrazná LED světla jsou již klasickým prvkem na všech motocyklech CFMOTO a nejinak je tomu také u 450NK.
Typ motoru | Dvouválec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů |
Zdvihový objem | 449,5 ccm |
Výkon motoru | 34,5 kw / 10 000 ot./min. |
Převodovka | Manuální, 6 rychlostí, spojka s prokluzem („antihoppingová“) |
Rám | Ocelový, trubkový |
Odpružení | Přední „Upside-down“, zadní „monoshock“ |
Pneumatiky | Přední 110/70 R17, Zadní 150/60 R17 |
Přední brzda | J. Juan, kotouč Ø 320 mm |
Zadní brzda | J. Juan, kotouč Ø 220 mm |
Celková šířka | 735 mm |
Celková délka | 1 990 mm |
Celková výška | 1 130 mm |
Výška sedla | 795 mm |
Světlá výška | 192 mm |
Pohotovostní hmotnost | 165 kg |