FEM analýza, aerodynamický tunel, magnézium, výrazy spojené se supersportovními motocykly nyní dostupné v kategorii A2. Hmotnost a ovladatelnost třístovek v ergonomii a designu nejvyšší ligy a na maximální možné hranici omezení třídy. V modelovém ročníku 2025 je motocykl vybaven systémem kontroly trakce (TC), novým systémem ABS Bosch pro zlepšení odezvy brzdné soustavy a vyšší brzdný účinek, světlometem s vyšší účinností a zkrácenou dráhou plynu pro zlepšení odezvy motoru na pokyny jezdce. 450SR přináší maximum možného pro každý den.

Výrazně podčtvercová koncepce, kované písty, keramická povrchová úprava, propůjčují motoru vysokootáčkový charakter a okamžitou reakci na plyn. Kliková hřídel pootočená o 270° posouvá projev motoru blíže motorům s uspořádáním do V. Dvojitý vyrovnávací hřídel efektivně potlačuje vibrace motoru.

Přehledné zobrazení jízdních údajů na barevném displeji 5″ neodvádí pozornost jezdce od soustředění na jízdu samotnou. U sportovně zaměřeného stroje nemůže chybět nastavitelné upozornění na řazení.

Atraktivní ale také vysoce funkční design a aerodynamika jsou výrazným rozpoznávacím prvkem 450SR. 200 simulací a celkem 30 hodin testování v aerodynamickém tunelu vedlo k více než dvaceti změnám v konečném designu stroje. Přední přítlačná křídla zvyšují ve vysokých rychlostech aerodynamický přítlak 1.6x. Díky tomu je ve vysokých rychlostech zajištěna výborná stabilita a ovladatelnost.

Tak jako na jiných motocyklech CFMOTO, jsou i na 450SR LED světla výrazným designovým a funkčním prvkem.

Zrychlení 0-100 km/h za méně než 5s a maximální rychlost dosahující ke 190 km/h.

I přes důraz na technické detaily a výrazně sportovní zaměření, dokáže 450SR fungovat jako každodenní společník. Pohodlné sedlo s pozicí stupaček a výškou a umístěním řídítek dokazují, že může existovat kompromis mezi sportovním a civilním světem.


Jedná se o modelový rok 2025.
| Typ motoru | Řadový dvouválec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů |
| Zdvihový objem | 449,5 ccm |
| Výkon motoru | 34,5 kW / 10 000 ot./min. |
| Převodovka | Manuální, 6 rychlostí, spojka s prokluzem ("antihoppingová") |
| Rám | Ocelový, trubkový |
| Odpružení | Přední „Upside-down“, zadní „monoshock“ |
| Pneumatiky | Přední 110/70 R17, Zadní 150/60 R17 |
| Přední brzda | Brembo M40, kotouč Ø 320 mm |
| Zadní brzda | Brembo M40, kotouč Ø 220 mm |
| Celková šířka | 735 mm |
| Celková délka | 1 990 mm |
| Celková výška | 1 130 mm |
| Výška sedla | 795 mm |
| Světlá výška | 140 mm |
| Palivová nádrž | 14 l |
| Pohotovostní hmotnost | 179 kg |






