CFMOTO 450SR-S | BARTH GO

FEM analýza, aerodynamický tunel, magnézium, výrazy spojené se supersportovními motocykly nyní dostupné v kategorii A2. Hmotnost a ovladatelnost třístovek v ergonomii a designu nejvyšší ligy a na maximální možné hranici omezení třídy s poměr výkonu a hmotnosti 0,2. 450SR přináší maximum možného pro každý den.

motor.jpg

Motor

Výrazně podčtvercová koncepce, kované písty, keramická povrchová úprava, propůjčují motoru vysokootáčkový charakter a okamžitou reakci na plyn. Kliková hřídel pootočená o 270° posouvá projev motoru blíže motorům s uspořádáním do V. Dvojitý vyrovnávací hřídel efektivně potlačuje vibrace motoru.

tft.jpg

5″ TFT displej

Přehledné zobrazení jízdních údajů na barevném displeji 5″ neodvádí pozornost jezdce od soustředění na jízdu samotnou. U sportovně zaměřeného stroje nemůže chybět nastavitelné upozornění na řazení.

ovladatelnost.jpg

Ovladatelnost

Při konstrukci 450SR byl jeden z klíčových požadavků zajištění výborné ovladatelnosti. Kromě celkové nízké hmotnosti, kol z lehké hliníkové slitiny a lehkému rámu, přispívá k excelentní ovladatelnosti umístění motoru v těžišti stroje a snížení těžiště motoru například díky použití magnéziového krytu hlavy válců. U modelu 450SR-S, je díky použití přední stavitelné vidlice možno ovladatelnost a zpětnou vazbu stroje naladit přesně dle vašeho stylu jízdy.

led.jpg

LED světla

Tak jako na jiných motocyklech CFMOTO, jsou i na 450SR-S LED světla výrazným designovým a funkčním prvkem.

aerodynamika.jpg

Aerodynamika

Atraktivní ale také vysoce funkční design a aerodynamika jsou výrazným rozpoznávacím prvkem modelů 450SR a SR-S. Před zahájením sériové výroby prošly prototypy 450SR více než 200 simulacemi a celkem 30 hodinami testování v aerodynamickém tunelu. U modelu 450SR-S došlo k dalšímu vylepšení předních přítlačných křídel pro ještě větší efektivitu. Díky tomu je ve vysokých rychlostech zajištěna výborná stabilita a ovladatelnost.

tbox.jpg

T-BOX / CFMOTO RIDE

Statistika jízdy, nepřetržité monitorování stavu motocyklu a polohy. Upozornění na nestandardní stav motocyklu a další funkce. To je aplikace CFMOTO RIDE ve spojení s komunikační jednotkou T-BOX.

Dostupné v těchto barvách

KATALOG - CFMOTO - 450SR-S - Tundra Grey 2024
KATALOG - CFMOTO - 450SR-S - Zircon Black 2024

Motor

Typ motoruŘadový dvouválec, kapalinou chlazený, 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Zdvihový objem449,5 ccm
Výkon motoru34,5 kw / 10 000 ot./min.
PřevodovkaManuální, 6 rychlostí

Rám

RámOcelový, trubkový
OdpruženíPřední „Upside-down“, zadní „monoshock“
PneumatikyPřední 110/70 R17, Zadní 150/60 R17
Přední brzdaBrembo M4, kotouč Ø 320 mm
Zadní brzdaBrembo M4, kotouč Ø 220 mm

Rozměry

Celková šířka735 mm
Celková délka1 990 mm
Celková výška1 130 mm
Výška sedla795 mm
Světlá výška140 mm
Pohotovostní hmotnost179 kg

 

Pro více informací nás kontaktujte:

Lukáš Blažek

Lukáš Blažek

prodejce, motopůjčovna

lukas.blazek@motocentrum-barth.cz770 180 642

Fotogalerie a video

450SR-S6-scaled
450SR-S7-scaled
450SR-S16-scaled
450SR-S-scaled
450SR-S9-scaled
450SR-S1-scaled

Další materiály ke stažení