CFMOTO 675NK přináší výrazně sportovní charakter sourozence SR do reality běžného dne. Více uvolněná ergonomie je zásadní pro celodenní jízdu. Stále ale máte k dispozici sportovní základ s tříválcem se silným středním pásem otáček a vysokootáčkovou špičkou výkonu. Ve městě, na dálnici, na zatočené okresce, na víkendovém okruhu, kdekoliv vám 675NK nabídne jistotu a emoce. Je jen na vás, kde si vlastní emoce prožijete.
Nová motorová platforma vlastní konstrukce vyvíjená jako základ motorů s různým počtem válců a také s možností různého objemu, byla poprvé použita jako základ pro řadový dvouválec 450ccm použitý v modelech RS, MT, NK a CL-C.
Nyní přichází jako řadový tříválec o objemu 675ccm, který vyniká nízkou hmotností celého motoru, ale také rotujících hmot. Ve spojení se speciální povrchovou úpravou válců cítíte okamžitou reakci na plyn. Vyvažovací hřídele zároveň efektivně snižují úroveň vibrací.
Stavitelný podvozek vám umožňuje naplno využít jak sportovní, tak i civilní část charakteru 675NK. Motocykl si zachoval kompaktní rozměry, nízké těžiště a nízkou hmotnost pro výbornou ovladatelnost v každé situaci. Když chcete naplno využít sportovní stránku 675NK, máte stále k dispozici sportovní pneumatiky, přesné brzdy a vícestupňovou kontrolu trakce ze sesterského modelu.
V každé situaci máte k dispozic veškeré potřebné údaje díky 5″ barevnému displeji. Standardem je možnost připojit mobilní telefon technologií BlueTooth pro možnost telefonování a nebo přehrávání hudby. Díky WiFi připojení k vašemu telefonu je možno kontrolovat a provádět aktualizace softwaru motocyklu.
675NK je standardně vybaveno komunikační jednotkou T-Box, která zajišťuje přenos dat z motocyklu do mobilní aplikace CFMOTO Ride. Díky tomu máte k dispozici informaci o poloze a stavu motocyklu. V aplikaci také naleznete záznam vašich jízd s promítnutím na mapě a detailní údaje každé jízdy (vzdálenost, dobu jízdy, průměrnou rychlost, maximální rychlost a další).
Jedná se o modelový rok 2025.
Typ motoru | Řadový tříválec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 12 ventilů |
Zdvihový objem | 675 ccm |
Maximální výkon | 66 kW / 11 000 ot./min. |
Převodovka | Manuální, 6 rychlostí, rychlořazení vyšších rychlostních stupňů, spojka s prokluzem („antihoppingová“) |
Rám | Ocelový, trubkový |
Odpružení | Přední KYB plně stavitelné, zadní KYB „monoshock“ stavitelné |
Pneumatiky | Přední 120/70 R17, Zadní 180/55 R17 |
Přední brzda | J. Juan, dvojitý kotouč Ø 300 mm |
Zadní brzda | J. Juan kotouč Ø 240 mm |
Celková šířka | 849 mm |
Celková délka | 2 020 mm |
Celková výška | 1 155 mm |
Výška sedla | 810 mm |
Světlá výška | 140 mm |
Pohotovostní hmotnost | 189 kg |
Kapacita palivové nádrže | 15 l |