675SR-R nabízí ve střední třídě silničních motocyklů aerodynamiku inspirovanou závodním okruhem. Prvky kapotáže zvyšující přítlak a usměrňující proudění vzduchu pro lepší chlazení brzd byly charakteristické pro sportovní elitu. Nyní již ne. Ve spojení s novým tříválcovým motorem a stavitelným podvozkem máte jistotu excelentních okruhových zážitků, ale také možnost na okruh pohodlně dojet po běžné silnici.
Nová motorová platforma vlastní konstrukce vyvíjená jako základ motorů s různým počtem válců a také s možností různého objemu, byla poprvé použita jako základ pro řadový dvouválec 450ccm použitý v modelech RS, MT, NK a CL-C. Nyní přichází jako řadový tříválec o objemu 675ccm, který vyniká nízkou hmotností celého motoru, ale také rotujících hmot. Ve spojení se speciální povrchovou úpravou válců cítíte okamžitou reakci na plyn. Vyvažovací hřídele zároveň efektivně snižují úroveň vibrací.
5″ barevný displeji přehledně zobrazuje vše potřebné pro vaši jízdu. Posun jezdeckých schopností na okruhu můžete kontrolovat pomocí stopek se záznamem jednotlivých kol.
Standardem je možnost připojit mobilní telefon díky BlueTooth rozhraní pro možnost telefonování a nebo přehrávání hudby. Díky WiFi připojení k vašemu telefonu je možno kontrolovat a provádět aktualizace softwaru motocyklu.
675SR-R je standardně vybaveno komunikační jednotkou T-Box, která zajišťuje přenos dat z motocyklu do mobilní aplikace CFMOTO Ride. Díky tomu máte k dispozici informaci o poloze a stavu motocyklu. V aplikaci také naleznete záznam vašich jízd s promítnutím na mapě a detailní údaje každé jízdy (vzdálenost, dobu jízdy, průměrnou rychlost, maximální rychlost a další).
Klasický sportovní design v moderním podání nikoho nenechává na pochybách, že 675SR-R je sportovní motocykl. Sportovní dělená řídítka, krátká vysoká zadní část, výfuk pod motocyklem pro snížení těžiště, propracovaná aerodynamika s funkčními prvky a náporovým chlazením brzd jen podtrhují sportovnost 675SR-R.
Jedná se o modelový rok 2025.
Typ motoru | Řadový tříválec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 12ventilů |
Zdvihový objem | 675 ccm |
Maximální výkon | 66 kW / 11 000 ot./min. |
Převodovka | Manuální, 6 rychlostí, rychlořazení vyšších rychlostních stupňů, spojka s prokluzem („antihoppingová“) |
Rám | Ocelový, trubkový |
Odpružení | Přední KYB plně stavitelné, zadní KYB „monoshock“ stavitelné |
Pneumatiky | Přední 120/70 R17, Zadní 180/55 R17 |
Přední brzda | J. Juan dvojitý kotouč Ø 300 mm |
Zadní brzda | J. Juan kotouč Ø 240 mm |
Celková šířka | 728 mm |
Celková délka | 2 020 mm |
Celková výška | 1 105 mm |
Výška sedla | 810 mm |
Světlá výška | 140 mm |
Pohotovostní hmotnost | 189 kg |
Kapacita palivové nádrže | 15 l |