I když víte kam jedete, můžete být na své cestě ztraceni. I když víte kde jste, nemusíte znát cíl cesty. Objevování nových míst má mnoho podob. Vytváříte si vlastní pravidla, vlastní svět, vlastní zážitky. CFMOTO 800MT-X je perfektní nástroj a prostředek. Součást Vašeho světa a zážitků. Nenechejte žádné místo neobjevené.
Osvědčený motor LC8c nové generace, jehož kvality oceňují jezdci v ostatních modelech řady 800MT. Pro model MT-X byla zvýšena hodnota kroutícího momentu na 85Nm a upraven průběh výkonu i kroutícího momentu ve středních otáčkách s ohledem na maximální využití potenciálu motoru mimo zpevněné cesty.
Využití modelu MT-X kdekoliv mimo pohodlí silnic jednoznačně ukazují parametry podvozku. Přední plně stavitelná (20 kroků nastavení) vidlice 48mm se zdvihem 230mm. Zadní stavitelné odpružení (20 kroků nastavení tlumiče) se zdvihem 230mm. Světlá výška 240mm. Samozřejmostí musí být bezdušová vyplétaná kola 21″ vpředu a 18″ vzadu.
MT-X Vám pomáhá maximalizovat jezdecký zážitek prvky výbavy, které jsou standardní součástí motocyklu.
- Tempomat
- Jízdní režimy (standard, rain, off-road)
- Trakční kontrola
- Obousměrné rychlořazení („quickshifter“)
- Tlumič řízení
- Ukazatel tlaku penumatik
- Ochranné kryty rukou
- Ochranný kryt pod motorem
- Nastavitelný plexi štít
- Nabíjecí rozhraní USB typ A a C
MT-X je standardně vybaveno komunikační jednotkou T-Box, která zajišťuje přenos dat z motocyklu do mobilní aplikace CFMOTO Ride. Díky tomu máte k dispozici informaci o poloze a stavu motocyklu. V aplikaci také naleznete záznam vašich jízd s promítnutím na mapě a detailní údaje každé jízdy (vzdálenost, dobu jízdy, průměrnou rychlost, maximální rychlost a další).
MT-X je vybaveno novým 7″ vertikálním displejem, který přehledně zobrazuje veškeré potřebné údaje a umožňuje připojit mobilní telefon díky BlueTooth rozhraní.
Oproti sesterským modelům řady 800MT došlo u MT-X k výraznému přepracování konstrukce motocyklu pro co nejlepší vyvážení požadavků na jízdu mimo zpevněné silnice, ale i silniční cestování. I při použití 3 palivových nádrží, cestovně zaměřených prvků výbavy a velké kapacity paliva 22l, je výsledkem nízké těžiště motocyklu a hmotnost plně natankovaného motocyklu 220kg.
Jedná se o modelový rok 2025.
Typ motoru | Řadový dvouválec, kapalinou chlazený, 4-taktní, DOHC, 8 ventilů |
Zdvihový objem | 799 ccm |
Maximální výkon | 67 kw / 8 250 ot./min. |
Převodovka | manuální, 6 rychlostí, rychlořazení (Quickshifter), spojka s prokluzem („antihoppingová“) |
Rám | Ocelový, trubkový |
Odpružení | Přední Yu’an 48mm plně stavitelná vidlice „Upside-down“, zdvih 230 mm, zadní Yu’an stavitelný „monoshock“, 230 mm zdvih |
Pneumatiky | Přední 90/90 R21, Zadní 150/70 R18 |
Přední brzda | J. Juan dvojitý kotouč Ø 320 mm |
Zadní brzda | J. Juan zadní kotouč Ø 260 mm |
Celková šířka | 910 mm |
Celková délka | 2 285 mm |
Celková výška | 1 356 mm |
Výška sedla | 870 mm |
Světlá výška | 240 mm |
Pohotovostní hmotnost | 220 kg |
Kapacita palivové nádrže | 22 l |