Každá z cest může být intenzivním zážitkem. Záleží jen na tobě. Akcelerace, brždění, náklon v zatáčce. Bežné jezdecké situace jsou zostřeny a poskytují maximální radost z jízdy.
S hmotností 186 kg se jedná o jeden z nejlehčích motocyklů ve své třídě. Díky tomu je jakákoliv jízda absolutně přirozená a je jen na jezdci, zdali se chce pohybovat v ostřejším světě, nebo intuitivní uvolněnosti.
Řadový dvouválec LC8c o objemu 799 ccm sdílený s aktuální řadou KTM 790.
Barevný TFT displej s úhlopříčkou 5″ přehledně a efektivně zobrazuje veškeré údaje potřebné pro vaši jízdu. Nadstavbou nad zobrazením jízdních údajů je možnost přijímat telefonní hovory a využít telefon jako hudební přehrávač.
Carles Solsona Marti, šéfdesignér motocyklů CFMOTO, dokazuje, že atraktivní design značky není dílem náhody. Každý z motocyklů je velmi dobře promyšleným dílem portfolia a na pomyslném aktuálním vrcholu je právě 800NK.
Již tradičním prvkem motocyklů CFMOTO je využití LED technologie pro osvětlení stroje a zároveň pro doplnění a podtržení vzhledu stroje aktivním funkčním prvkem.
Jedna z nejnižších hmotností ve třídě, 186kg, je zásadním faktorem, který přináší výbornou ovladatelnost a také dynamiku stroje.
Statistika jízdy, nepřetržité monitorování stavu motocyklu a polohy. Upozornění na nestandardní stav motocyklu a další funkce. To je aplikace CFMOTO RIDE ve spojení s komunikační jednotkou T-BOX.
Typ motoru | Řadový dvouválec, kapalinou chlazený, 4-taktní, DOHC, 8 ventilů |
Zdvihový objem | 799 ccm |
Výkon motoru | 70 kW (95k) |
Převodovka | Manuální, 6 rychlostí, spojka s prokluzem („antihoppingová“) |
Rám | Ocelový, trubkový |
Odpružení | Přední KYB plně stavitelná vidlice „Upside-down“, zdvih 130 mm Zadní KYB stavitelný „monoshock“, 130 mm zdvih |
Pneumatiky | Přední 120/60 R17, Zadní 180/55 R17 |
Přední brzda | Dvojitý kotouč Ø 320 mm, |
Zadní brzda | Zadní kotouč Ø 260 mm |
Celková šířka | 818 mm |
Celková délka | 2 146 mm |
Celková výška | 1 137 mm |
Výška sedla | 800 mm |
Světlá výška | 150 mm |
Pohotovostní hmotnost | 186 kg |