Nejsilnější a nejmodernější jednoválec CFMOTO, kterému rakouské studio Kiska darovalo unikátní design. Uhlazenost křivek spolu s výrazem bojovníka dostaly X625 do pozice TOP světového designu čtyřkolek. Design přímo navazuje na robustní podvozek, výkon motoru a převodové ústrojí. X625 jako celek, je výsledek moderní generační vlny a všem dokazuje, že ani u čtyřkolek neexistují v tomto směru žádné hranice. Gladiator X625 jako pracovní stroj nezná překážky, nezná kompromisy. Nepozná pracovní odvětví, ve kterém by neuměl pomoci.
Moderní jednoválec s nejmodernějšími technologiemi řídí vstřikování BOSCH. Plynulý nárůst výkonu, vysoký kroutící moment, minimální emise, nízká spotřeba.
LED osvětlení vpředu i vzadu produkuje výrazně silné a jasné osvětlení za každých povětrnostních podmínek.
Moderní LCD displej dovoluje připojení a ovládání chytrého telefonu prostřednictvím Bluetooth technologie, zároveň dovoluje váš chytrý telefon ovládat pomocí tlačítek (příjem/ukončení hovoru). Všechny palubní údaje (12 hodnot) jsou mimořádně transparentní.
Konstrukčně X625 umožňuje vysoké nájezdové úhly, přičemž progresivní pružení a posilovač řízení vytvářejí v terénu kobercový pocit z jízdy. Pružení nejnovější generace je nastavitelné v 5-ti stupních.
Naviják ovládaný z místa řidiče o síle 3000 lbs, je u strojů CFMOTO Gladiator samozřejmou výbavou.
X625 používá inteligentní – progresivní posilovač řízení. V různých rychlostech posilovač pracuje odlišně a tím odlehčuje zatížení a únavu rukou řidiče.
Delší verze
Prodloužená verze „A“ dává stroji širší význam ve smyslu pohodlí, sebevědomí, nosnosti a překonávání překážek zároveň. X625-A se díky všem svým atributům řadí mezi nejprodávanější jednoválcové čtyřkolky střední třídy na většině kontinentů světa.
* Na fotografiích můžete vidět různou volitelnou výbavu a barvu strojů, která se může od základní ceny lišit.
Typ motoru | 4-taktní, 4-ventilový jednoválec, SOHC |
Objem motoru | 580 ccm |
Vrtání x zdvih | 91 mm x 89,2 mm |
Převodovka | Automatická CVT – variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce) |
Rám | Ocelový, trubkový |
Odpružení přední / zadní | Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena |
Brzdy | Kotoučové hydraulické |
Přední pneu | 25×8-12 |
Zadní pneu | 25×10-12 |
Celková šířka | 1180 mm |
Celková délka (standard/prodloužený) | 2085 / 2235 mm |
Celková výška (standard/prodloužený) | 1220 / 1390 mm |
Rozvor (standard/prodloužený) | 1280 / 1480 mm |
Suchá hmotnost (standard/prodloužený) | 375 / 395 kg |
Kapacita palivové nádrže | 18 l |