Gladiator Z1000 Sport R | BARTH GO

CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R

Gladiator Z1000 Sport R

Přichází nová úroveň vašeho dobrodružství. Více výkonu, více zábavy, více emocí, více bezpečnosti, více pohodlí, lepší ovladatelnost a to vše pro nejlepší zážitek z jízdy. Bugina Z1000 Sport R nabízí tohle všechno aby vaše dobrodružství v sedadlech nebylo dobré, ale to nejskvělejší jaké jen může být. A nejen to, malá korba, naviják a tažné zařízení značně rozšiřují akční rádius využití R-ka.

motor.jpg

Motor

Motor typu V-Twin prošel jemnou optimalizací konstrukce hlav válců, což vedlo nejen ke zvýšení točivého momentu, ale především k vyššímu výkonu. K dosažení těchto zlepšených parametrů bylo třeba přepracovat i sací a výfukové potrubí. Model „R“ nyní přináší 90 koní výkonu i s pomocí vstřikování Bosch, které udržuje motor v optimálním chodu bez ohledu na teplotu okolí či nadmořskou výšku.

agresivní.jpg

Agresivní a vyzývavý

Design a celkový profil linií nesou agresivní prvky závodního stroje kombinované s křivkami futurismu a účelovosti dohromady. Nová grafika a barvy, jsou zároveň dominantním prvkem identity pro nová R-ka. Za vším stojí rakouské studio KISKA.

podvozek.jpg

Podvozek s vyšší odolností

Závěsy kol vpředu i vzadu byly zesíleny a upraveny pro potřeby lepší adaptace se terénu, a tím spojenou vyšší průchodností a co nejvyšší mírou bezpečnosti. Nové 4-prvkové zavěšení zadních kol s příčným stabilizátorem se zdvihem pružení 395 mm a upravené přední zavěšení kol se zdvihem pružení 340 mm jsou skvělým partnerem pro posádku i v tom nejtěžším terénu.

zvýšení.jpg

Zvýšení i do extrému

Díky novým 29“ pneumatikám se světlost stroje zvýšila o 30 mm až na konečných 340 mm. Pneumatiky dostaly speciální 14“ disky kol Beadlock, které díky své konstrukci umožňují jízdu i s extrémně podhuštěnými pneumatikami, aniž by se poškodily či vyzuly se z disku.

displej.jpg

Nový 5“ TFT displej / aplikace CFMOTO RIDE

Motor pracuje s dvěma módy: SPORT a NORMAL, přičemž každý mód disponuje individuální grafikou a tím i rozdílným režimem výkonu a točivého momentu. T-Box umožňuje propojení s chytrým telefonem přes aplikaci CFMOTO RIDE, což znamená okamžitý přístup k palubním údajům v reálném čase např.: množství paliva, stav baterie, záznam o jízdě, samodiagnostika vybraných základních funkcí před jízdou…

volant.jpg

Nový volant / madlo spolujezdce

Volant lépe sedne do ruky a nese prémiový vzhled. Umožňuje nastavení úhlu sklonu a ve vysoké rychlosti i díky systému posilovače řízení (EPS) na něj R-ko reaguje přesněji. Madlo pro ruce spolujezdce je vysouvatelné a díky rychloupínacím sponám si spolujezdec jeho polohu přestaví během chvilky.

Dostupné v těchto barvách

ZFORCE1000-Sport-R-PEARL-WHITE-2-scaled
ZFORCE1000-Sport-R-NEBULA-BLACK-2-scaled

* Na fotografiích můžete vidět různou volitelnou výbavu a barvu strojů, která se může od základní ceny lišit.

Motor

Typ motoru4-taktní, 8-ventilový dvouválec, SOHC
Objem motoru1000 ccm
Vrtání x zdvih91 mm x 74 mm x 2
PřevodovkaAutomatická CVT – variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce)

Rám

RámOcelový, trubkový
Odpružení přední / zadníNezávislé nitrogénové, seřiditelné odpružení. Dvojitá ocelová A-ramena / Vlečená ocelová ramena
BrzdyKotoučové hydraulické
Přední pneumatiky 29×9-14
Zadní pneumatiky29×11-14

Rozměry

Celková šířka1 650 mm
Celková délka3 185 mm
Celková výška1 855 mm
Rozvor2 285 mm
Suchá hmotnost610 kg
Kapacita palivové nádrže36,5 l

Homologace T1b.

Pro více informací nás kontaktujte:

Lukáš Blažek

Lukáš Blažek

prodejce CFMOTO, motopůjčovna

lukas.blazek@autocentrum.cz770 180 642

Fotogalerie a video

preto_acao-1780x1180-1
20220418_ZFORCE1000-SPORT-R-O¥¦2-¢¦¦-1780x1180-1
ZFORCE-1000-SPORT-R_nebula-white-4-copy-scaled
ZFORCE 1000 SPORT R_nebula white (9)
ZFORCE 1000 SPORT R_nebula white (6)
ZFORCE-1000-SPORT-R_nebula-white-10-scaled