Svalnatý, sportovní, přehnaný a zároveň elegantní, schopný přitáhnout pozornost v jakémkoli kontextu, Diavel V4 syntetizuje zdánlivě vzdálené technické, dynamické a stylistické rysy, jako jsou ty sportovní nahé a svalnaté roadstery. Vzrušující výkony motoru V4 Granturismo se snoubí s překvapivou agilitou a dynamikou na takový motocykl.
Sedlo umístěné ve výšce 790 mm od země a přepracované tak, aby nabízelo větší podélný prostor, podporu při silné akceleraci a dostatečnou volnost bočního pohybu těla při náklonu, a to i díky vynikajícímu spojení s nádrží a stupačkami umístěnými ve středové poloze. Široká a vyvýšená řídítka byla přiblížena o 20 mm k tělu jezdce, aby se zlepšil komfort a ovládání ve všech situacích.
Pětipaprsková kola s exkluzivním designem s obrobeným povrchem. Vpředu je ráfek o rozměrech 3,5” x 17”, vzadu je ráfek 8,0” x 17”. Na předním ráfku je namontována pneumatika 120/70 ZR17, zatímco zadní pneumatika je 240/45 ZR17. Pneumatiky jsou Pirelli Diablo Rosso III.
Plně nastavitelné odpružení (obrácené vidlice o průměru 50 mm a jeden tlumič se samostatným zásobníkem). Zdvih kola je 120 mm vpředu a 145 mm vzadu, o 15 více než Diavel 1260, s pozitivními účinky na pohodlí jezdce i spolujezdce.
Nejnovější generace elektronického balíčku Diavel V4 je založena na použití 6osé inerciální platformy (6D IMU - Inertial Measurement Unit) schopné okamžitě detekovat náklon, stáčení a úhel sklonu motocyklu. Provozní parametry každého ovladače jsou standardně spojeny se čtyřmi jízdními režimy, kterými je Diavel V4 vybaven: Sport , Touring , Urban a nový režim Wet , navržený speciálně pro povrchy s nízkou přilnavostí. Každý jízdní režim zahrnuje režim výkonu, který definuje maximální úroveň výkonu, kterou lze dodat, odezvu motoru a úrovně zásahu elektronických systémů podpory jízdy.
Typ motoru | V4 Granturismo 90°, 4 ventily na válec, protiběžný klikový hřídel, pořadí zapalování Twin Pulse, kapalinou chlazený |
Zdvihový objem | 1 158 cm |
Maximální výkon | 168 k (124 kW) při 10 750 ot./min. |
Typ spojky | Hydraulicky ovládaná kluzná a samoservo mokrá lamelová spojka |
Převodovka | 6 rychlostí s Ducati Quick Shift nahoru/dolů |
Rám | Hliníkový monokokový rám |
Systém předního odpružení | Plně nastavitelná USD vidlice Ø 50 mm |
Systém zadního odpružení | Plně nastavitelný monoshock, hliníková jednostranná kyvka |
Přední brzda | 2x poloplovoucí kotouče Ø 330 mm, radiálně uložené 4 pístkové monoblokové třmeny Brembo Stylema, radiální hlavní válec PR16/19, ABS v zatáčkách |
Zadní brzda | Kotouč Ø 265 mm, Brembo 2-pístkový plovoucí třmen, ABS v zatáčkách |
Výška sedla | 790 mm |
Rozvor kol | 1 593 mm |
Kapacita palivové nádrže | 20 l |
Mokrá hmotnost včetně náplní | 223 kg |