Skutečný supermotard je jednoválec. A to je všechno. Jednoduché, kompaktní, štíhlé a agresivní. Design Hypermotardu 698 Mono se soustředí na tyto prvky, které se snoubí s propracovanými a čistými liniemi, kterými vyniká každá Ducati.
Vzhled nového Hypermotarda 698 Mono vrací charakteristické rysy závodního supermotarda. Čisté linie, kompaktní tvary a agresivní styl. Odvážný, ale rafinovaný vzhled se vyznačuje vysokým sedlem, jednoduchou, rovnou oboustrannou kyvnou vidlicí a štíhlou ocasní částí. Blatník je vysoký a rozložitý, zatímco zadní podběhy se ovinou kolem výfuku a ponechávají prostor pro držák SPZ. Jedinečným prvkem jsou dvojité tlumiče namontované vysoko na obou stranách ocasu, což je charakteristický prvek rodiny Hypermotard a také závodních kol Supermotard.
Extrémně kompaktní LED čelovka má denní svícení DRL* s designem „double C“, které dominuje čelnímu pohledu a dodává modelu technologický a okamžitě rozpoznatelný vzhled. Stejný profil „dvojitého C“ charakterizuje zadní světlo integrované pod zadní částí, zatímco brzdové světlo je vybaveno funkcí Ducati Brake Light* pro zvýšení bezpečnosti v městském provozu.
Skutečný motard ve stylu Ducati s pětipaprskovými litými koly ve tvaru Y, kombinující sportovní vzhled s výhodou lehkosti.
Název Superquadro je odvozen od extrémního poměru vrtání a zdvihu, který umožňuje dosažení vysokých rychlostí otáčení. Tak se nazývají motory našich dvouválcových Superbiků a Mono je odvozeno od motoru 1299 Panigale, od kterého zdědí tepelnou část, tedy srdce motoru, neboli odkud pochází výkon. S dvouválcem Panigale je společný píst, konstrukce spalovacího prostoru a desmodromický systém včetně velkých ventilů.
Jedná se o modelový rok 2025.
Typ motoru | Superquadro Mono, jednoválec, 4 ventily na válec, časování Desmodromic, 2-vyvážení předlohové hřídele, kapalinou chlazený |
Zdvihový objem | 659 ccm |
Maximální výkon | 57 kW (77,5 k) při 9 750 ot./min. |
Typ spojky | Kluzná a samoservo mokrá lamelová spojka, hydraulické ovládání |
Převodovka | 6 rychlostí s Ducati Quick Shift Up/Down |
Rám | Trellisový rám z ocelových trubek |
Systém předního odpružení | Plně nastavitelná hliníková vidlice Marzocchi Ø 45 mm |
Systém zadního odpružení | Progresivní spojení s plně nastavitelným monotlumičem Sachs. Hliníkové oboustranné kyvné rameno. |
Přední brzda | Hliníkový přírubový kotouč Ø 330 mm, třmen Brembo M4.32, radiální čerpadlo s nastavitelnou pákou, s ABS Bosch Cornering |
Zadní brzda | Kotouč Ø 245 mm, jednopístkový plovoucí třmen, s ABS Bosch Cornering |
Výška sedla | Nastavitelné 904 - 889 (s nízkým sedlem) |
Rozvor kol | 1 443 mm |
Kapacita palivové nádrže | 12 l |
Mokrá hmotnost bez paliva | 151 kg |