Skutečný supermotard je jednoválec. A to je všechno. Jednoduché, kompaktní, štíhlé a agresivní. Design Hypermotardu 698 Mono se soustředí na tyto prvky, které se snoubí s propracovanými a čistými liniemi, kterými vyniká každá Ducati.

krása.jpg

Špatné a krásné

Vzhled nového Hypermotarda 698 Mono vrací charakteristické rysy závodního supermotarda. Čisté linie, kompaktní tvary a agresivní styl. Odvážný, ale rafinovaný vzhled se vyznačuje vysokým sedlem, jednoduchou, rovnou oboustrannou kyvnou vidlicí a štíhlou ocasní částí. Blatník je vysoký a rozložitý, zatímco zadní podběhy se ovinou kolem výfuku a ponechávají prostor pro držák SPZ. Jedinečným prvkem jsou dvojité tlumiče namontované vysoko na obou stranách ocasu, což je charakteristický prvek rodiny Hypermotard a také závodních kol Supermotard.

pohled.jpg

Ostrý pohled

Extrémně kompaktní LED čelovka má denní svícení DRL* s designem „double C“, které dominuje čelnímu pohledu a dodává modelu technologický a okamžitě rozpoznatelný vzhled. Stejný profil „dvojitého C“ charakterizuje zadní světlo integrované pod zadní částí, zatímco brzdové světlo je vybaveno funkcí Ducati Brake Light* pro zvýšení bezpečnosti v městském provozu.

kola.jpg

Alu kola

Skutečný motard ve stylu Ducati s pětipaprskovými litými koly ve tvaru Y, kombinující sportovní vzhled s výhodou lehkosti.

motor.jpg

Superquadro v názvu i ve skutečnosti

Název Superquadro je odvozen od extrémního poměru vrtání a zdvihu, který umožňuje dosažení vysokých rychlostí otáčení. Tak se nazývají motory našich dvouválcových Superbiků a Mono je odvozeno od motoru 1299 Panigale, od kterého zdědí tepelnou část, tedy srdce motoru, neboli odkud pochází výkon. S dvouválcem Panigale je společný píst, konstrukce spalovacího prostoru a desmodromický systém včetně velkých ventilů.

Dostupné v těchto barvách

KATALOG - Ducati Hypermotard 698 Mono - Ducati Red 2025

Jedná se o modelový rok 2025.

Motor

Typ motoruSuperquadro Mono, jednoválec, 4 ventily na válec, časování Desmodromic, 2-vyvážení předlohové hřídele, kapalinou chlazený
Zdvihový objem659 ccm
Maximální výkon57 kW (77,5 k) při 9 750 ot./min.
Typ spojkyKluzná a samoservo mokrá lamelová spojka, hydraulické ovládání
Převodovka6 rychlostí s Ducati Quick Shift Up/Down

Rám

RámTrellisový rám z ocelových trubek
Systém předního odpruženíPlně nastavitelná hliníková vidlice Marzocchi Ø 45 mm
Systém zadního odpruženíProgresivní spojení s plně nastavitelným monotlumičem Sachs. Hliníkové oboustranné kyvné rameno.
Přední brzdaHliníkový přírubový kotouč Ø 330 mm, třmen Brembo M4.32, radiální čerpadlo s nastavitelnou pákou, s ABS Bosch Cornering 
Zadní brzdaKotouč Ø 245 mm, jednopístkový plovoucí třmen, s ABS Bosch Cornering

Rozměry

Výška sedlaNastavitelné 904 - 889 (s nízkým sedlem)
Rozvor kol1 443 mm
Kapacita palivové nádrže12 l
Mokrá hmotnost bez paliva151 kg

K dispozici také jako verze 35 kW pro skupinu A2.

Pro více informací nás kontaktujte:

Rostislav Exner

Rostislav Exner

prodejce motocyklů

rostislav.exner@motocentrum-barth.cz770 180 634

Fotogalerie

MY24_HYPERMOTARD_698_MONO _305__UC575874_High
MY24_HYPERMOTARD_698_MONO _335__UC575916_High
MY24_HYPERMOTARD_698_MONO _302__UC575870_High
MY24_HYPERMOTARD_698_MONO_DYN _44__UC575970_High
MY24_HYPERMOTARD_698_MONO_DYN _73__UC575997_High
MY24_HYPERMOTARD_698_MONO_DYN _72__UC575995_High
MY24_HYPERMOTARD_698_MONO_DYN _71__UC575994_High
MY24_HYPERMOTARD_698_MONO_DYN _50__UC575975_High